http://www.sportmotor.cz/ABCtuning.pdfjeden co som narychlo nasiel, druha vec, sused ma ,, chipnute 1.9 Dti Clio II, okrem zvysenych emisii a problemov na emisnej , vacsej spotrebe paliva ( lebo ako inak zdvihnut vykon ako pridanim pomeru vzduchu a paliva, a este jedna vec zivotnost motora tak 30 % dolu a to hovorim o novom motore a nie o 10 rocnom a 200000km ako mnohy chipaci maju, je to nezmysel, u mna v klube sme o tom mali rozpravu a mame tam ludi co jazdia vrchy a preteky a ty sa jednohlasne vyjadrili ze bez uprav vaciek, hlavy vyfuku sania a podobne je chiptuning uplne nahovno, pri turbe sa daju zvysit tlaky turba, no vyssie tlaky nizsia zivotnost tak si vyber, ja ti to neodporucam, preco by vyorbca dal miliony do vyvoja motora ked by vedel ze vykonejsi motor sa bude lepsie predavat a da sa to spravit za par korun hmm? nemyslis?
Ak chces este viac tak sa o otm mozeme pobavit, inak je to odo mna vsetko, vsetky auta ktore mam v okoli a su nejakym sposobom upravene jednak stracaju na hodnote a aj zivotnosti, fyzika nepopusti ani ked sa rozkrajas.
Verim tomu ze stale veris ze to ide, ok kd si kupis plne programovatelnu RJ za 3000eur, tak ti to pojde no nie na origo, tam sa prepisuju len mapy a to len na maximalne mozne otvorenie ventilov, cim motor trpi ale to ti vypravat nemusim, ved rezerva motora sa vola rezerva preto aby sme ju vsetci chipli.
Ale ak sa predsa len presvedcis o pravde chlapikov s notbukom a kopou kablov, tak si nechaj zmerat vykon na brzde pred tym a potom, ak na to nemas tak sa nechaj oklamat.