Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 08 Júl 2020 16:02

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 63 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: FLUENCE problemy so startovanim
OdoslaťOdoslané: 09 Sep 2019 22:00 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3016
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Môže to byť i problém časovania vačky ale tam väčšinou vypíše diagnostika chybu. Preto som písal že tých chýb môže byť viacej.
Aktuátor nájdeš na hlave zo strany sacieho potrubia tesne pri rozvodoch.
Skočený rozvod znamená že rozvodový remeň preskočí na ruboch a tým sa zmení časovanie ventilov.

Tých chýb môže byť naozaj veľa a riešiť ich cez internet je nekonečný príbeh. Daj to šikovnému mechanikovi a za 1 - 2 dni ti auto pôjde.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: FLUENCE problemy so startovanim
OdoslaťOdoslané: 10 Apr 2020 20:30 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 01 Feb 2018 17:20
Príspevky: 14
AUTO: Renault Fluence 1.6i 81kW 2011
spam: Nie
Zdravím Vás páni, som tu späť v tejto téme, predtym som mal problém so starými rozvodmi motora, konkrétne s kolesom vačky ktoré časom prestali z ničoho nič. Lenže prišiel čas na výmenu rozvodov a aj kolesa.
Teraz auto naštartuje, otáčky vybehnú niekam ku 1500 ot/min, klesnú ku 1200 motor začne brutálne vibrovať otáčky sa rozlietaju, motor sa trasie ako bláznivý nakoniec otáčky padnú na 500 ot/min, motor následne zhasne a sám sa aj chytí naspäť a hneď vyletí k hodnote 3000 ot/min a pomaly padnú na hodnotu niekde 780 ot/min podľa diagnostiky. Ale z výfuku brutálne smrdí benzín na sitiči. Chybu nevyhadzuje počítač ani diagnostika žiadnu. Dnes ráno som sa pomaly rozbiehal ako je zvykom a auto zdochlo a viac nechcelo naštartovať. Po chvíľke naštartovalo ako nové. Po chvíli strácalo výkon a nechcelo ťahať ale po chvíľke zas išlo bez problémov. Olej som pozeral je medzi riskami, bolo mi poradene že najlepšie je keď je olej na max kvôli tomu kolesu vačky. Myslíte že má teraz na tieto studene štarty zas to koleso vačky aj keď je menej toho oleja?

Ďakujem za odpoveď


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: FLUENCE problemy so startovanim
OdoslaťOdoslané: 11 Apr 2020 06:21 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3016
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Ovládanie vačky je súčasťou mazacieho okruhu motora takže áno, hladina oleja má vplyv na funkčnosť no ak by nestačilo množstvo oleja alebo jeho tlak tak skolabuje i mazanie a svietila by kontrolka mazania. Stručne povedané ak motor maže tak to stačí i pre vačku. Nevidím dôvod prečo by pre vačku mala byť vyššia hladina oleja.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 63 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©