Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Renault fórum :: Problem zo startom. : Renault Thalia I
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

Problem zo startom.
http://www.renaultforum.sk/renault-thalia/topic3482.html
Stránka 1 z 2

Autor:  marco [ 13 Jan 2012 20:22 ]
Predmet príspevku:  Problem zo startom.

AHOJTE! Chcel by som sa Vas spytat, ci by ste mi nevedeli poradit, lebo mam problemy zo startovanim mojho auta renault Thalia. Vyrobene je koncom roka 2005. Je to 1,4 benzin. Ma nabehane 70 000 km a pred rokom bolo vsetko menene /motorovy olej, vzduchovy filter, benzinovy filter/. Teraz som menil aj sviecky, ale nic sa nezmenilo. Niezeby nestartovalo vobec, ale zvycajne, ked zostane dlhsi cas na slnku a je rozpalene, tak vtedy mam problem zo startom. Pred tyzdnom som tu cital, ze treba vyskusat 2-3 krat vypnut a zapnut klucik a potom nastartovat. Ano pomohlo to a startuje lepsie, ale stale sa mi stane, ze jeden alebo dva krat z desiatych mam problem nastartovat. Potom ho nastartujem aj na pätnasty krat. Pokial motor zhasnem a po chvilke ho nastartujem, tak nabehne hned a tak isto nemam ziadny problem, ked je chladno. Aj vtedy naskoci na sup. Ak by ste o niecom vedeli, co by mi mohlo pomoct dajte mi vediet.

Autor:  pastorek [ 13 Jan 2012 20:48 ]
Predmet príspevku:  Re: Problem zo startom.

marco napísal:
... ze treba vyskusat 2-3 krat vypnut a zapnut klucik a potom nastartovat. Ano pomohlo to a startuje lepsie...


Podľa tejto indície ide o "padanie" paliva. Bolo by vhodné skontrolovať tesnosť celej palivovej sústavy.

Autor:  marco [ 14 Jan 2012 16:25 ]
Predmet príspevku:  Re: Problem zo startom.

Ano mozno je problem v tom, ale mne nedava vobec iskru na sviecky, preto som ich aj menil. Nerozumiem co ma palivova sustava spolocne zo svieckami. A pripominam, ze za chladneho pocasia nemusim ani vypinat a zapinat kluc a nastartuje bez problemov. Problem mam len vtedy, ked je auto rozpalene a nie vzdy mi pomoze, ked 2-3 krat vypnem a zapnem klucik.

Autor:  amater3 [ 14 Jan 2012 18:09 ]
Predmet príspevku:  Re: Problem zo startom.

Ak nedáva iskru je pravdepodobne chytená cievka zapalovania,ktorá pri vyššej teplote preráža. <o> <o> <o>

Autor:  pastorek [ 15 Jan 2012 01:33 ]
Predmet príspevku:  Re: Problem zo startom.

marco napísal:
Ano mozno je problem v tom, ale mne nedava vobec iskru na sviecky, preto som ich aj menil. Nerozumiem co ma palivova sustava spolocne zo svieckami.


Pôvodne si absenciu iskry nespomínal a to je dosť podstatná informácia. Potom sa nečuduj že ti poradím kravinu.

Autor:  marco [ 15 Jan 2012 15:49 ]
Predmet príspevku:  Re: Problem zo startom.

Ak nedáva iskru je pravdepodobne chytená cievka zapalovania,ktorá pri vyššej teplote preráža.

Dakujem za odpoved, ale musim upresnit, ze pokial je motor horuci a vypnem ho, tak mi nastartuje hned a nemusim ani 2-3krat zapinat klucik. Problem mi nastane len vtedy, ak mam auto rozpalene od slnka a dlhsie som nejazdil (2-3 hodinky). A vlastne ani neviem kde sa nachadza cievka zapalovania, lebo ked mi nesla iskra na sviecke, tak som skusal ci mi ide prud do rozdelovaca a ani tam mi nesiel. Dalej som uz nehladal, lebo kable ktore su vedene do rozdelovaca vychadzaju zo sustavy(z viacero) elektrickych kablov a su vsetky zabalene ochrannym obalom, takze vobec neviem kam to ide dalej. Ja som si myslel ze to ide priamo z riadiacej jednotky do rozdelovaca. Mozes mi poradit, kde sa cievka zapalovania nachadza?

Autor:  marco [ 15 Jan 2012 16:32 ]
Predmet príspevku:  Re: Problem zo startom.

Nazdar Pastorek!
Ja som prisiel na to az neskor a stale si neviem vysvetlit, co ma spolocne palivova sustava so svieckami (s elektrickou sustavou)? Vôbec neviem,ako to je prepojene. Zistil som, ze ked aj 2-3 krat vypnem a zapnem kluc a pockam, kym mi povypina kontrolky, tak uz je neskoro! Musim startovat hned ako skonci palivove cerpado a vtedy mi naskoci hned. Takze nerozumiem tomu, ze rano ked idem do prace(vonkajsia teplota je okolo 20 st.), zapnem kluc (ani nemusim vypinat a zapinat klucom) pockam, kym mi povypinaju kontrolky a nastartujem hned bez problemov. Ked pridem do prace, motor je horuci vypnem ho a ked ho skusim nastartovat, tak naskoci na sup a ked sa vraciam po obede z prace a je horuco(teplota je okolo 35-40st.na slnku), tak mozem zabudnut, ze ho nastartujem, tak isto ako rano. Kôli porozumeniu,pracujem mimo europy,takze teploty nie su ako momentalne na Slovensku. Premyslam,ze to skusim dat pozriet cez pocitac,tak dufam,ze sa chyba zisti aj pokial to nebude prave robit? Co si o tom myslis Ty?

Autor:  amater3 [ 15 Jan 2012 17:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Problem zo startom.

marco z teba informácie lezú ako z chlpatej deky a postupne.Cievka je práve ta zaliata kocka z ktorej idú káble ku sviečkam.Z posledného príspevku dedukujem,že by to mohlo robiť vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu.Ale ako už píšeš,diagnostika veľa prezradí
<o> <o> <o>

Autor:  marco [ 15 Jan 2012 20:35 ]
Predmet príspevku:  Re: Problem zo startom.

Ja som myslel, ze to je rozdelovac, aspon tak sa to volalo na starych skodovkach, ale tam bola aj indukcna cievka. Takze az som tomu spravne pochopil z cievky zapalovania to ide na sviecky. Lenze mne nesla ziadna "stava" ani do cievky, takze teraz uz vobec neviem. Pojdem na tu diagnostiku potom dam vediet.

Autor:  pastorek [ 15 Jan 2012 21:01 ]
Predmet príspevku:  Re: Problem zo startom.

Asi bude najrozumnejšie dať to na diagnostiku lebo pri takýchto chaotických informáciách budeme iba hádať.


Zapaľovanie a čerpadlo paliva mávajú spoločné prepojenie cez časové relé. Zapneš kľúčik, zapne sa relé čerpadla, no ak do určitej doby nedostane relé impulz od zapaľovania tak sa i vypne.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/