Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Problem zo startom. : Renault Thalia I

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 26 Apr 2024 20:41

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 15 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Problem zo startom.
OdoslaťOdoslané: 13 Jan 2012 20:22 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 04 Jan 2012 16:58
Príspevky: 6
AHOJTE! Chcel by som sa Vas spytat, ci by ste mi nevedeli poradit, lebo mam problemy zo startovanim mojho auta renault Thalia. Vyrobene je koncom roka 2005. Je to 1,4 benzin. Ma nabehane 70 000 km a pred rokom bolo vsetko menene /motorovy olej, vzduchovy filter, benzinovy filter/. Teraz som menil aj sviecky, ale nic sa nezmenilo. Niezeby nestartovalo vobec, ale zvycajne, ked zostane dlhsi cas na slnku a je rozpalene, tak vtedy mam problem zo startom. Pred tyzdnom som tu cital, ze treba vyskusat 2-3 krat vypnut a zapnut klucik a potom nastartovat. Ano pomohlo to a startuje lepsie, ale stale sa mi stane, ze jeden alebo dva krat z desiatych mam problem nastartovat. Potom ho nastartujem aj na pätnasty krat. Pokial motor zhasnem a po chvilke ho nastartujem, tak nabehne hned a tak isto nemam ziadny problem, ked je chladno. Aj vtedy naskoci na sup. Ak by ste o niecom vedeli, co by mi mohlo pomoct dajte mi vediet.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem zo startom.
OdoslaťOdoslané: 13 Jan 2012 20:48 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
marco napísal:
... ze treba vyskusat 2-3 krat vypnut a zapnut klucik a potom nastartovat. Ano pomohlo to a startuje lepsie...


Podľa tejto indície ide o "padanie" paliva. Bolo by vhodné skontrolovať tesnosť celej palivovej sústavy.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem zo startom.
OdoslaťOdoslané: 14 Jan 2012 16:25 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 04 Jan 2012 16:58
Príspevky: 6
Ano mozno je problem v tom, ale mne nedava vobec iskru na sviecky, preto som ich aj menil. Nerozumiem co ma palivova sustava spolocne zo svieckami. A pripominam, ze za chladneho pocasia nemusim ani vypinat a zapinat kluc a nastartuje bez problemov. Problem mam len vtedy, ked je auto rozpalene a nie vzdy mi pomoze, ked 2-3 krat vypnem a zapnem klucik.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem zo startom.
OdoslaťOdoslané: 14 Jan 2012 18:09 
Neprítomný
Renault King
Obrázok používateľa

Založený: 18 Okt 2009 11:57
Príspevky: 555
Bydlisko: Galanta
AUTO: Renault Megane IV GrandCoupe 140 Intens 2/2023
Renault Thalia 1,2 16V Privilége 7/2009 - dcera
spam: Nie
Ak nedáva iskru je pravdepodobne chytená cievka zapalovania,ktorá pri vyššej teplote preráža. <o> <o> <o>

_________________
Renault Thalia 1,2 16V Privilége 7/2009


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem zo startom.
OdoslaťOdoslané: 15 Jan 2012 01:33 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
marco napísal:
Ano mozno je problem v tom, ale mne nedava vobec iskru na sviecky, preto som ich aj menil. Nerozumiem co ma palivova sustava spolocne zo svieckami.


Pôvodne si absenciu iskry nespomínal a to je dosť podstatná informácia. Potom sa nečuduj že ti poradím kravinu.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem zo startom.
OdoslaťOdoslané: 15 Jan 2012 15:49 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 04 Jan 2012 16:58
Príspevky: 6
Ak nedáva iskru je pravdepodobne chytená cievka zapalovania,ktorá pri vyššej teplote preráža.

Dakujem za odpoved, ale musim upresnit, ze pokial je motor horuci a vypnem ho, tak mi nastartuje hned a nemusim ani 2-3krat zapinat klucik. Problem mi nastane len vtedy, ak mam auto rozpalene od slnka a dlhsie som nejazdil (2-3 hodinky). A vlastne ani neviem kde sa nachadza cievka zapalovania, lebo ked mi nesla iskra na sviecke, tak som skusal ci mi ide prud do rozdelovaca a ani tam mi nesiel. Dalej som uz nehladal, lebo kable ktore su vedene do rozdelovaca vychadzaju zo sustavy(z viacero) elektrickych kablov a su vsetky zabalene ochrannym obalom, takze vobec neviem kam to ide dalej. Ja som si myslel ze to ide priamo z riadiacej jednotky do rozdelovaca. Mozes mi poradit, kde sa cievka zapalovania nachadza?


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem zo startom.
OdoslaťOdoslané: 15 Jan 2012 16:32 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 04 Jan 2012 16:58
Príspevky: 6
Nazdar Pastorek!
Ja som prisiel na to az neskor a stale si neviem vysvetlit, co ma spolocne palivova sustava so svieckami (s elektrickou sustavou)? Vôbec neviem,ako to je prepojene. Zistil som, ze ked aj 2-3 krat vypnem a zapnem kluc a pockam, kym mi povypina kontrolky, tak uz je neskoro! Musim startovat hned ako skonci palivove cerpado a vtedy mi naskoci hned. Takze nerozumiem tomu, ze rano ked idem do prace(vonkajsia teplota je okolo 20 st.), zapnem kluc (ani nemusim vypinat a zapinat klucom) pockam, kym mi povypinaju kontrolky a nastartujem hned bez problemov. Ked pridem do prace, motor je horuci vypnem ho a ked ho skusim nastartovat, tak naskoci na sup a ked sa vraciam po obede z prace a je horuco(teplota je okolo 35-40st.na slnku), tak mozem zabudnut, ze ho nastartujem, tak isto ako rano. Kôli porozumeniu,pracujem mimo europy,takze teploty nie su ako momentalne na Slovensku. Premyslam,ze to skusim dat pozriet cez pocitac,tak dufam,ze sa chyba zisti aj pokial to nebude prave robit? Co si o tom myslis Ty?


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem zo startom.
OdoslaťOdoslané: 15 Jan 2012 17:14 
Neprítomný
Renault King
Obrázok používateľa

Založený: 18 Okt 2009 11:57
Príspevky: 555
Bydlisko: Galanta
AUTO: Renault Megane IV GrandCoupe 140 Intens 2/2023
Renault Thalia 1,2 16V Privilége 7/2009 - dcera
spam: Nie
marco z teba informácie lezú ako z chlpatej deky a postupne.Cievka je práve ta zaliata kocka z ktorej idú káble ku sviečkam.Z posledného príspevku dedukujem,že by to mohlo robiť vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu.Ale ako už píšeš,diagnostika veľa prezradí
<o> <o> <o>

_________________
Renault Thalia 1,2 16V Privilége 7/2009


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem zo startom.
OdoslaťOdoslané: 15 Jan 2012 20:35 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 04 Jan 2012 16:58
Príspevky: 6
Ja som myslel, ze to je rozdelovac, aspon tak sa to volalo na starych skodovkach, ale tam bola aj indukcna cievka. Takze az som tomu spravne pochopil z cievky zapalovania to ide na sviecky. Lenze mne nesla ziadna "stava" ani do cievky, takze teraz uz vobec neviem. Pojdem na tu diagnostiku potom dam vediet.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problem zo startom.
OdoslaťOdoslané: 15 Jan 2012 21:01 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Asi bude najrozumnejšie dať to na diagnostiku lebo pri takýchto chaotických informáciách budeme iba hádať.


Zapaľovanie a čerpadlo paliva mávajú spoločné prepojenie cez časové relé. Zapneš kľúčik, zapne sa relé čerpadla, no ak do určitej doby nedostane relé impulz od zapaľovania tak sa i vypne.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 15 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©