Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 14 Aug 2020 21:35

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 3 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Overenie opravy po renovacii motora zmeranim kompresie
OdoslaťOdoslané: 18 Júl 2020 18:27 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 16 Apr 2018 09:13
Príspevky: 3
Bydlisko: Prešov
AUTO: Skoda Octavia II Combi 1.8 TSI
spam: Nie
Zdravim renaultaci, riesim takuto vec .. dostalo sa mi pod ruku auto ktore islo na 2 a 1/2 valca. Prvy valec isiel na 1/2 vykonu, druhy a treti boli v pohode a stvrty bol uplne "dieravy". Auto uz malo ist na vrakovisko no majitelovi som povedal nech mu este skusi dat druhu sancu, tak som ho kupil za symbolicku a skoncilo u mna.

Po demontazi prislusenstva a hlavy som zistil ze prvy a stvrty piest mali taku volu vo valci ze sa s nimi dalo s pomocou dvoch prstov triast. Na stvrtom valci bol "osekany" aj vyfukovy ventil takze som ho vymenil za novy, zabrusil aj saci ventil, ktory v tomto valci presakoval a taktiez som musel vymenit vyfukovy ventil na prvom valci, ktory tiez presakoval. Samozrejme som prekruzkoval.

Teraz sa dostavam do fazy, ked si chcem svoju pracu skontrolovat. Nechcem to len nejak zmontovat, chcem to urobit na 100% a chcem si byt isty ze moja investicia do toho stala za to. Informacie o tom, co a akym momentom dotiahnut som vycital z dialogysu no co som v nom nenasiel je to, aky tlak by som mal v jednotlivych valcoch namerat. Viem iba ze kompresny pomer by mal byt 9,8:1 no neviem aka odchylka je este pripustna.

Viete mi niekto poradit alebo pripadne preposlat PDF z dialogysu v ktorom by som to nasiel?

Motor je to: 1.2 16V 55 kW, D4F 728


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Overenie opravy po renovacii motora zmeranim kompresie
OdoslaťOdoslané: 19 Júl 2020 00:23 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3019
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Málokedy sa dá nájsť konkrétna hodnota tlaku ale pri tomto motore pri pri plnej kondícii mal byť cca 1 MPa, po starom 10 atm. To je orientačná hodnota no dôležitejší je rozdiel medzi valcami ktorý by nemal byť väčší ako 10%.
Ak si menil iba krúžky tak budú zrejme hodnoty lietať lebo ešte nebudú správne sedieť lebo pri opotrebovaní sa na valcoch prejavuje ovalita valca ktorej sa nové krúžky musia prispôsobiť alebo si vybrúsiť valec.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Overenie opravy po renovacii motora zmeranim kompresie
OdoslaťOdoslané: 19 Júl 2020 08:30 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 16 Apr 2018 09:13
Príspevky: 3
Bydlisko: Prešov
AUTO: Skoda Octavia II Combi 1.8 TSI
spam: Nie
V noci po tom ako som tento prispevok odoslal som sa nad tym este zamyslal a tiez som dosiel k zaveru ze tu hodnotu mozno nezverejnili umyselne. Aj meracie pripravky pojmu urcity objem vzduchu a tak by vysledna namerana hodnota nesedela.

Budem sa riadit tvojou radou ze odchylka by nemala byt vacsia ako 10%, dakujem za radu <zmuk> .

Mam dva referencne valce s ktorymi sa nemanipulovalo a teda servisovane valce by mali mat urcite hodnoty vyssie ako druhy a treti. Ak bude ich kompresia lepsia oproti druhemu a tretiemu ale druhy a treti budu mat odchylku vacsiu ako 10%, prekruzkujem aj tie.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 3 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©