Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Nepravideľný voľnobeh : Renault Clio II

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 26 Apr 2024 01:00

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 10 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Nepravideľný voľnobeh
OdoslaťOdoslané: 04 Aug 2016 13:39 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 09 Júl 2013 11:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Košice
AUTO: Renault Clio 1.2 16V 55kW
r.v.2006
spam: Nie
Caute,
poprosím o pomoc, momentálne som na dovolenke v zahraniči a mám problém s motorom. Keď naštartujem, otáčky na voľnobehu mám nepravideľné a motor akoby sa dusil, alebo nešiel na všetky valce. Po zatlačení plynového pedálu hneď motor nereaguje, akoby sa dusil a výfuk má bublavy zvuk, mam pocit, že ho cítiť, asi. Keď držím otáčky vyššie motor ide v pohode.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nepravideľný voľnobeh
OdoslaťOdoslané: 04 Aug 2016 23:24 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Zrejme iba blbý benzín. Ak by sa dalo natankuj na nejakej lepšej pumpe lepšie palivo.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nepravideľný voľnobeh
OdoslaťOdoslané: 05 Aug 2016 12:43 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 09 Júl 2013 11:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Košice
AUTO: Renault Clio 1.2 16V 55kW
r.v.2006
spam: Nie
Nemôže byť problém v indukčnej cievke? Motor musím držať nad 3000 a sem tam mi trhne motorom.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nepravideľný voľnobeh
OdoslaťOdoslané: 05 Aug 2016 15:40 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Tak to je niečo iné ako v prvom príspevku. Nemá zvuk ako nafťák a slabší výkon? Potom by šlo o beh na 3 valce a to môže byť sviečkou alebo zapaľovaním. Skús ho chvíľu nechať ísť na nízke otáčky a potom vytiahni sviečky. Ak bude niektorá mokrá od benzínu alebo oleja tak ide na 3 valce.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nepravideľný voľnobeh
OdoslaťOdoslané: 08 Aug 2016 17:28 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 09 Júl 2013 11:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Košice
AUTO: Renault Clio 1.2 16V 55kW
r.v.2006
spam: Nie
Dnes som menil sviečky, jedna bola viacej opálená. Na voľnobehu mi otáčky kolíšu ďalej ako pred výmenou( od cca 300 - 800). Keď zaradím rýchlostný stupeň a pridám plyn tak mám pocit, že mi trhne motorom až potom sa rozbehne.
Nemôže to spôsobiť aj tesnenie pod hlavou valcou? Keď otvorím kapotu pri naštartovanom motore, mám pocit, že počuť mierne sičanie pri cievke zapaľovania, neviem či už nemám halucinácie <oo>


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nepravideľný voľnobeh
OdoslaťOdoslané: 09 Aug 2016 00:24 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Pri vadnom tesnení vytláča vodu.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nepravideľný voľnobeh
OdoslaťOdoslané: 19 Aug 2016 15:48 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 09 Júl 2013 11:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Košice
AUTO: Renault Clio 1.2 16V 55kW
r.v.2006
spam: Nie
Domov z dovolenky motor nemal výkon, musel som ho držať vo vysokých otáčkach, pri nízkych mal bublavý zvuk a trhal. Kontrolka výfuku mi blikala, neskôr svietila stále. Po strastiplnej ceste domov som išiel do servisu, kde mi zistili, že nejde zapaľovanie v treťom valci zľava, tzn. že som išiel 1200 km na tri valce. Nevedeli zistiť, či je chyba v cievke zapaľovania, alebo v kábloch lebo som ich mal ešte od výroby spojené s cievkou. Preto sa vymenila chybná cievka zapaľovania už aj káblami. Teraz sú káble aj cievka samostatne. S pocitom, že je motor už v poriadku som odišiel domov. Po troch dňoch mi opäť vyskočila poruchová hláška výfuku. Diagnostika v servise ukázala poruchu obvodu zadnej sondy lambda alebo katalyzátora. Vraj je to spôsobené, že motor išiel na tri valce. Zistiť, či je katalyzátor v poriadku vedia až keď sa vymení lambda sonda alebo kabeláž k sonde. Niekde som sa dočítal, že zadná lambda sonda nemá za úlohy regulovať zloženie zmesi, ale kontroluje katalyzátor. Ako amatérsky zistiť, či je zlá sonda alebo katalyzátor? Sú obidve sondy rovnaké? Kolega v práci, mi povedal, že katalyzátor treba vypáliť, tzn. ísť dlhšiu cestu väčšou rýchlosťou. Je to pravda?
Ďakujem za odpoveď.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nepravideľný voľnobeh
OdoslaťOdoslané: 19 Aug 2016 16:51 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Ano. Predná sonda reguluje bohatosť zmesi a zadná je iba kontrolná. Podľa katalógu by mali byť rovnaké.
S tým vypálením je to tak na 50% a má význam iba ak by bol zanesený nespáleným olejom. Skúsiť to môžeš a ide pri tom o vyššie otáčky motora, nie o rýchlosť, takže cca 10 - 15 minút po diaľnici pekne 130 ale na štvorke aby mal motor cez 3500 otáčok. Pozor pri tom na teplotu motora.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nepravideľný voľnobeh
OdoslaťOdoslané: 24 Aug 2016 15:41 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 09 Júl 2013 11:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Košice
AUTO: Renault Clio 1.2 16V 55kW
r.v.2006
spam: Nie
Skúsim tu diaľnicu. Dá sa amatérsky overiť funkčnosť sondy? Aký typ sondy mám kúpiť v prípade poruchy a kde na sonde sa nachádza typové označenie? Keď sa dá kúpiť náhradná sonda, ktoré parametre sú dôležité? Vďaka za odpoveď.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nepravideľný voľnobeh
OdoslaťOdoslané: 24 Aug 2016 20:06 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Dá sa amatérsky overiť funkčnosť sondy? Nie
Aký typ sondy mám kúpiť v prípade poruchy? Rovnaký alebo zámenný s tou čo budeš meniť.
Kde na sonde sa nachádza typové označenie? Na jej tele je označenie výrobcu a býva tam i číslo dielu podľa výrobcu.
Keď sa dá kúpiť náhradná sonda, ktoré parametre sú dôležité? Všetky okrem výrobcu.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 10 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©