pastorek napísal:
"Ale vsetko zavisy aj na zmesy aku ma dana pneu. maksia zmes ide dolu rychlejsie no lepsie drzi auto na ceste, tvrdsia zmes vydrzi miliardu km no grip ma horsi."
Áno. Takže ak mám novú pneumatiku s tvršej zmesi alebo staršiu a trochu svrdnutú tak som na tom rovnako. Uznávam že v športe na veku gumy záleží dosť no kto z bežných uživateľov používa auto pri hranici únosnosti adhézie? Väčšina ich nemá ani správne nahustené.
HMm no napr ja pouzivam zimne gumy v zime kym je cerstvy sneh dost casto (teda len vnoci a na uzavretej ceste) gumy na hranici adhezie
. A v lete sa tiez najde kusok okresky kde si clovek vychutna nejake tie zatacky (rovinky su nuda
) A myslim ze kazdy by si to mal na nejakom bezpecnom mieste skusit lebo vyhovorka typu ja niesom pretekar mne to netreba pri krizovke v premavke neobstoji. A povedzme si pravdu kazdy koho to aspon kusok taha k autam MPR obcas prekroci. A btw normalne v motorsporte gumy ani poriadne nevychladnu z linky a zjazdia sa behom 300- 500 km a nie zriedka este skor. To len my Socky jazdime na sportovych 2 az tri roky a setrime ich ako sa len da
takze za tie 3 roky mozno spravia dokopy 2000 -2500 km. Ale tak nejak sa zacat musi.
A vzdy plati kto chce cestu si najde - hoc si splni osobny sen niekde na slalome alebo amaterskom preteku - ale to uz je ina teema