Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112
pastorek - Príspevky - 293

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 28 Apr 2024 00:26

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku

pastorek - Príspevky
Prehľadať tieto výsledky:

Autor Správa

 Fórum: Diskusia o všeličom   Téma: Kde a čo tankujete do auta?

 Predmet príspevku: Re: Kde a čo tankujete do auta?
Odoslané: 07 Dec 2009 16:47 

Odpovede: 34
Zobrazenia: 13468


Wizzard napísal:
Takže V-Power Racing je 98 alebo 100?

V-Power je 95 a V-Power Racing je 100.

 Fórum: Auto ankety   Téma: Koľko oktanový benzin tankujete?

Odoslané: 07 Dec 2009 01:58 

Odpovede: 15
Zobrazenia: 15423


Keď je možnosť označiť iba jednu možnosť tak som dal 100vku. Tú preferujem ale realita je taká že väčšinou 100vku na Shell, kľudne i 98čku a z núdze nepohrdnem ani 95kou.
Mám svoje auto rád tak mu doprajem. Ja keď môžem tak tiež si dám radšej Cabernet ako Frankovku. <heh>

 Fórum: Diskusia o všeličom   Téma: Kde a čo tankujete do auta?

 Predmet príspevku: Re: Kde a čo tankujete do auta?
Odoslané: 07 Dec 2009 00:50 

Odpovede: 34
Zobrazenia: 13468


Shell V-Power je 95ka. Osobne skúšam viacoktánové benzíny už od čias Avanti a ich 98. Rozdiel v oktánoch bol najviac poznať na karburátorových motoroch a na mechanickom vstrekovaní. Pri elektronickom je to poznať menej. Konkrétne na Cliu 1,4 mi kolísal voľnobeh a auto bolo také bez života. Dve nádrž...

 Fórum: Technické problémy všeobecne   Téma: Tlak v chladení

 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
Odoslané: 01 Dec 2009 19:10 

Odpovede: 23
Zobrazenia: 14194


Nevidel by som to až tak tragicky. Záleží kde je prasknutá, často sa dá praslina zavariť a druhá možnosť je vrakovisko. Takýchto motorov bolo dosť tak máš slušnú šancu. Prípadne celé auto na diely. Pár som ich našiel: http://renault-19.autobazar.eu/19-d-id1255286.html http://renault-19.autobazar.eu/...

 Fórum: Diskusia o všeličom   Téma: prosba

 Predmet príspevku: Re: prosba
Odoslané: 01 Dec 2009 03:34 

Odpovede: 16
Zobrazenia: 5313


Priznávam že som vás nejaký čas zanedbával ale bolo to z dôvodu organizovania zrazu Peugeot klubu v Senici. Zabijem sa keď mám aj také auto.

 Fórum: Technické problémy všeobecne   Téma: Tlak v chladení

 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
Odoslané: 26 Nov 2009 22:56 

Odpovede: 23
Zobrazenia: 14194


fuseon napísal:
preco by nemohla byt prasknuta hlava na diesli?

Sorry, asi som to zle formuloval. Vadné tesnenie je častejšia závada ako prasknutá hlava. Na diesli je hlava chúlostivejšia na presnosť a preto pri výmene tesnenia odporúčam zrovnanie a odtlakovanie.

 Fórum: Rady pre motoristov, zákony, pokuty   Téma: zas niečo múdre

 Predmet príspevku: Re: zas niečo múdre
Odoslané: 25 Nov 2009 20:02 

Odpovede: 20
Zobrazenia: 15775


Čerstvá aktualita: V správach práve hovorili že nastala zmena a navigačné prístroje ako i palubné jednotky mýtneho môžu byť na čelnom skle.

 Fórum: Rady pre motoristov, zákony, pokuty   Téma: zas niečo múdre

 Predmet príspevku: Re: zas niečo múdre
Odoslané: 25 Nov 2009 19:52 

Odpovede: 20
Zobrazenia: 15775


To mi pripomína výrok klasika: "Zvyšovanie trestov je iba prejavom márnej snahy vynútiť si úctu k zákonom."

 Fórum: Technické problémy všeobecne   Téma: Tlak v chladení

 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
Odoslané: 25 Nov 2009 19:46 

Odpovede: 23
Zobrazenia: 14194


To vyzerá na vadné tesnenie pod hlavou. Teoreticky i prasknutá hlava ale to je menej pravdepodobné. Nakoľko je to diesel tak pri výmene tesnenia odprúčam zrovnať a odtlakovať hlavu.

 Fórum: Renault Clio II   Téma: Aký olej do posilovača?

 Predmet príspevku: Re: Aký olej do posilovača?
Odoslané: 24 Nov 2009 01:11 

Odpovede: 4
Zobrazenia: 3765


Podľa servisnej knižky Elf Renaultmatic D2. Servo nieje až tak chúlostivé a dá sa použiť akýkoľvek olej ktorý má špecifikáciu zhodnú s Dextron II alebo Dextron III.
Usporiadať podľa:  
Stránka 293 z 301 [ Vyhľadávaním bolo nájdených niekoľko výsledkov (celkom 3007) ]


Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©