Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Tlak v chladení : Technické problémy všeobecne

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 24 Apr 2024 19:32

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 24 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Tlak v chladení
OdoslaťOdoslané: 25 Nov 2009 16:54 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ
Obrázok používateľa

Založený: 25 Sep 2009 19:55
Príspevky: 94
Bydlisko: Zvolen
AUTO: Renault 19 1.9D 47kW+ F8Q PH1 r.v.1992.."gray power"
Zdravím.mám problém.Akonáhle naštartujem tak mám tlak v chladiacom systéme a motor ide na 3 valce <gr> ale akonáhle povolím zátku na vyrovnávacej nádržke tak motor začne normálne bežať na 4 valce..a z nádržky ide para.. <gr>

_________________
Renault 19 1.9D 47kW+ F8Q PH1 r.v.1992.."gray power" :)


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
OdoslaťOdoslané: 25 Nov 2009 19:46 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
To vyzerá na vadné tesnenie pod hlavou. Teoreticky i prasknutá hlava ale to je menej pravdepodobné. Nakoľko je to diesel tak pri výmene tesnenia odprúčam zrovnať a odtlakovať hlavu.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
OdoslaťOdoslané: 25 Nov 2009 22:13 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor

Založený: 27 Aug 2009 21:37
Príspevky: 270
Bydlisko: Považská Bystrica
AUTO: Renalt Clio RT 1.2 Elia design
preco by nemohla byt prasknuta hlava na diesli? voda sa ti netrati? niekde som cital tvoj prispevok ze si menil to tesnenie, podla mna to mas zle spravene, hlavu treba vybrusit do roviny, dat nove sroby a tesnenie, odporucam dodrzat moment dotiahnutia bo k to dotiahnes moc mozes pretlacit tesnenie a problem je na mieste ale to sa asi nestalo


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
OdoslaťOdoslané: 26 Nov 2009 22:56 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
fuseon napísal:
preco by nemohla byt prasknuta hlava na diesli?

Sorry, asi som to zle formuloval. Vadné tesnenie je častejšia závada ako prasknutá hlava. Na diesli je hlava chúlostivejšia na presnosť a preto pri výmene tesnenia odporúčam zrovnanie a odtlakovanie.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
OdoslaťOdoslané: 01 Dec 2009 14:14 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ
Obrázok používateľa

Založený: 25 Sep 2009 19:55
Príspevky: 94
Bydlisko: Zvolen
AUTO: Renault 19 1.9D 47kW+ F8Q PH1 r.v.1992.."gray power"
je to prasknutá hlava nakoniec <gr> ked som menil to tesnenie tak som si to nevšimol <gr> takže renault dojazdil <gr> .. smer šrot..

_________________
Renault 19 1.9D 47kW+ F8Q PH1 r.v.1992.."gray power" :)


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
OdoslaťOdoslané: 01 Dec 2009 17:33 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor

Založený: 27 Aug 2009 21:37
Príspevky: 270
Bydlisko: Považská Bystrica
AUTO: Renalt Clio RT 1.2 Elia design
aj to je jedna z moznosti, mas na plane druhe?


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
OdoslaťOdoslané: 01 Dec 2009 19:10 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Nevidel by som to až tak tragicky. Záleží kde je prasknutá, často sa dá praslina zavariť a druhá možnosť je vrakovisko. Takýchto motorov bolo dosť tak máš slušnú šancu. Prípadne celé auto na diely. Pár som ich našiel:
http://renault-19.autobazar.eu/19-d-id1255286.html
http://renault-19.autobazar.eu/19-d-id1254209.html
http://renault-19.autobazar.eu/19-d-id1234515.html
http://renault-19.autobazar.eu/19-d-id1163679.html


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
OdoslaťOdoslané: 01 Dec 2009 20:47 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 11 Aug 2009 21:23
Príspevky: 770
Bydlisko: Vrable
AUTO: mazda zatiaľ
No kúp druhy motor. Ved to je lepšie ako ho zošrotovať, alebo más prachy na druhe?


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
OdoslaťOdoslané: 04 Dec 2009 20:30 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ
Obrázok používateľa

Založený: 25 Sep 2009 19:55
Príspevky: 94
Bydlisko: Zvolen
AUTO: Renault 19 1.9D 47kW+ F8Q PH1 r.v.1992.."gray power"
no on aje popraskaná medzi ventilmi..na všetkých 4 valcoch..a ešte všade možne inde..aj povydúvaná kde tu... a krivá ako luk .. <gr> jednu som zohnal..z 1.9TD..vraj tam neni dáky extrémny rozdiel oproti D..uvidíme..

_________________
Renault 19 1.9D 47kW+ F8Q PH1 r.v.1992.."gray power" :)


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Tlak v chladení
OdoslaťOdoslané: 26 Mar 2010 17:46 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 26 Mar 2010 17:18
Príspevky: 7
zdar....potrebujem poradit,,,,
mam renault megan scenic 1,6
a v poslednom case sa mi zacal prehrievat,,,,
v nadobne s nemrznucou smesou,no aj vodou mal som olej,alebo take nieco ako git,tmel,,,neviem presne to opisat zmiesany s vodou,,,
auto som uz mal v oprave amechanik povedal....zetesnenie je nove a hlava je v poriadku.....
tak som pochodil dva tyzdne bolo v poriadku a zhruba asi 5 dni do zadu sa mi to vratilo,,,,
prosim vas vcom je chyba?
za odpovede vopred dakujem


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 24 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©