Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Mam problem s prilis nizkymi otackami : Renault Mégane I

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 27 Apr 2024 05:33

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 8 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Mam problem s prilis nizkymi otackami
OdoslaťOdoslané: 02 Jún 2013 19:31 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 02 Jún 2013 19:23
Príspevky: 2
spam: Nie
Ahojte prosim o radu pri startovani mam prilis nizke otacky a ked slapnem silno na brzdu aj pri neutrali tak mi motor zdochne.Mozte poradit co mam za poruchu.dakujem


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Mam problem s prilis nizkymi otackami
OdoslaťOdoslané: 03 Jún 2013 05:38 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Je vhodné napísať o aký motor sa jedná.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Mam problem s prilis nizkymi otackami
OdoslaťOdoslané: 03 Jún 2013 13:04 
Neprítomný
Odborník
Odborník

Založený: 16 Aug 2011 18:31
Príspevky: 441
Vseobecne najskor krokovy motorcek. Regulator otacok volnobehu. Pripadne riadiaca jednotka. Na volnobehu stlacis brzdu a posilovac brzd Ti zadusi motor. Odskusaj to napriklad aj otacanim volantu ak mas posilovac ci tiez motor nevypne. Alebo zapnutie klimatizacie.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Mam problem s prilis nizkymi otackami
OdoslaťOdoslané: 03 Jún 2013 15:05 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 02 Jún 2013 19:23
Príspevky: 2
spam: Nie
ide o renault megane 1.6e benzin


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Mam problem s prilis nizkymi otackami
OdoslaťOdoslané: 03 Jún 2013 15:15 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Ak sa tento problém vyskytuje dlhšie tak by som vymenil palivový filter(nie všetky Scéniky ho majú), skontroloval tesnosť sacieho potrubia so zameraním na podtlakové hadičky či niekde neprisáva falošný vzduch netesnosťou. Ak je to problém krátkodobý tak môže byť spôsobený všetkým už spomenutým ale i mizerným benzíbom. V takom prípade by som 1 - 2 nádrže natankoval Shell V Power Racing - 100 oktánový benzín. Má i čistiace aditíva a dokáže dosť pomôcť pri takýchto poruchách.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Mam problem s prilis nizkymi otackami
OdoslaťOdoslané: 03 Jún 2013 15:30 
Neprítomný
Odborník
Odborník

Založený: 16 Aug 2011 18:31
Príspevky: 441
Pri 1.6tkach je bezny problem ten krokovy motorcek. Zacal by som tam urcite.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Mam problem s prilis nizkymi otackami
OdoslaťOdoslané: 06 Jún 2013 09:55 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 15 Aug 2012 20:38
Príspevky: 29
spam: Nie
Ten Shell V Power Racing by som určite netankoval, je to úplne zbytočné nakoľko je auto nastavené na 95 oktánový benzín, 100 oktánový ti jednoducho nespáli všetok, takže to budú vyhodené peniaze a ničomu to nepomôže, Shellka má aj 95-ťku s nejakými aditívami, myslím, že sa volá Racing, alebo nejak inak...stále menia tie názvy...takže tú 100-vku určite netankovať, je drahá a motoru nijak nepomôže a čo sa tvojho problému týka, tak ako bolo spomenuté vyššie skontrolovať tensosť sacieho potrubia a okrem vyššie spomenutého to môže byť aj váha vzduchu


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Mam problem s prilis nizkymi otackami
OdoslaťOdoslané: 06 Jún 2013 12:28 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
HTML napísal:
Ten Shell V Power Racing by som určite netankoval, je to úplne zbytočné nakoľko je auto nastavené na 95 oktánový benzín, 100 oktánový ti jednoducho nespáli všetok, takže to budú vyhodené peniaze a ničomu to nepomôže...

Trochu si to naštuduj.
a, oktánové číslo udáva odolnosť benzínu voči detonačnému spaľovaniu, no zároveň má i o niečo väčšiu výhrevnosť.
b, "nastavenie" na 95 oktánový benzín znamená že kompresný pomer ktorý má motor nevyžaduje veľkú odolnosť voči detonačnému spaľovaniu. Pri starších motoroch záležalo i na nastavení predzápalu no moderný motor s elektronickým riadením si načítava dynamické hodnoty a podľa toho nastavuje parametre.
c, určite spáli všetok. Dokonca je pozorovateľná menšia spotreba lebo toto palivo má väčšiu výhrevnosť čo pri nezmenenej účinnosti znamená viacej mechanickej energie a tým i menšiu potrebu "šlapať na plyn".

To že odporúčam konkrétny benzín je dané hlavne konkrétnymi skúsenosťami s ním. Nejde o 100 oktánov (to má viac dodávateľov) ale o aditíva v konkrétnom palive.
Tento systém opravy je možné nahradiť naliatím prípravku na čistenie palivovej sústavy do nádrže no je ich na trhu viac druhov a väčšina vôbec nefunguje.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 8 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©