Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Displej píše "Check Injection" - vstrekovanie : Renault Mégane II

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 28 Apr 2024 17:29

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 7 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Displej píše "Check Injection" - vstrekovanie
OdoslaťOdoslané: 02 Apr 2013 14:52 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 02 Apr 2013 14:00
Príspevky: 2
spam: Nie
Dobrý deň.
Niekedy v polovici decembra som bol v jednom BA autorizovanom servise na pravidelnej prehliadke a servise po 120tis kilometroch. Nemal som žiadne závažné závady na aute. Jedná sa o Megan II Grandtour 1.4 16V benzín rv. 2005.
Chcel som len, aby spravili všetky úkony, ktoré sa robia pri tomto intervale. A to bola zrejme tá fatálna chyba.

Po asi mesiaci spokojného jazdenia sa mi na palubovke rozsvietil nápis "servis" a na displeji "check injection".
Skontrolujte vstrekovanie. Hmm.
Auto sa zrejme dostalo do nejakého núdzového módu. Neťahalo viac ako do 3000 ot/min. Štartovalo veľmi nespolahlivo. Niekedy naštartovalo úplne normálne, bez svietiacich kontroliek a inokedy tie kontrolky zostali svietiť. V prípade, že svietili, stačilo znova všetko vypnúť, vybrať kartu, otvoriť dvere a po asi minúte zase naštartovať. Všetko sa dostalo do normálu a auto išlo v poriadku.
Časom sa táto porucha začala zo dňa na deň objavovať častejšie, až sa stalo, že nenaštartovalo vôbec. Po asi 10tich minútach státia som to znovu skúsil. Naštartovalo, ale check injection a Servis, už nezhasli. Pridala sa k nim aj oranžová ikona "motor".
V servise to dali na diagnostiku, kde zistili, že mám vadnú lambda sondu a jednu indukčnú cievku. Vymenili. Auto išlo úplne bez problémov, asi týždeň. Potom sa celý ten cirkus s nespoľahlivým štartom začal znova. Presne to isté ako popisujem vyššie. Takže znova do servisu, kde mi oznámili, že to bude "asi" škrtiaca klapka. Vraj ju treba vymeniť. Keď som sa spýtal na cenu, povedali cca 420€. Toľko som si nemoholo práve dovoliť a tak sme sa dohodli, že tú klapku skúsia len vyčistiť.
Vyčistili a auto bolo naozaj zase OK.
Bohužiaľ, po dvoch dňoch bezproblémového jazdenia sa to znova zopakovalo. Som z toho dosť nešťastný, keďže auto síce jazdí, no nie viac ako 3000 ot/min a štartuje na 2-3tí krát. Takto to určute nemôžem nechať. Lenže neviem čo je lepšie spraviť. Mám tam ísť znova? Nechať to vymeniť a potom zase o pár dní sa to zopakuje? Je tu vôbec nejaká istota, že mechanik nebude len lavírovať a meniť súčiastky za nové, ja to platiť a stále bude auto viac v servise ako na ceste? Vie mi tu niekto aspoň orientačne poradiť, na čo by som sa mal zamerať, pri takejto poruche?
Prečo(?), keď indikovaná chyba hovorí o vstrekovaní, v servise menia všetky možné súčiastky a o vstrekovaní vôbec nehovoria?
Ďakujem za reakcie.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Displej píše "Check Injection" - vstrekovanie
OdoslaťOdoslané: 02 Apr 2013 17:51 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
"check injektion" je všeobecná chyba vstrekovania. Pod týmto pojmom sa nerozumia iba vstrekovače ale celý systém elektronického riadenia vstrekovania. Riadi sa meraním objemu nasávaného vzduchu, teploty vzduchu, podtlaku v sacom potrubí, teploty motora, tlaku paliva, polohy škrtiacej klapky, snímačom hornej úvrate, obsahom kyslíka v spalinách a podľa konštrukcie motora i pár ďaľších. Diagnostika väčšinou vie určiť ktorý so snímačov dáva hodnoty mimo povolený rozsah ale nie vždy je to relevantné. Stretol som sa s prípadmi keď napríklad zlé ukostrenie spôsobovalo sporadické chyby pri polovici akčných členov riadenia motora.
Podľa toho čo píšeš by som nevidel chybu v servise či mechanikoch, veď vždy závadu odhalili i odstránili, skôr to bude postupným opotreberním. Zrejme prichádza čas vymeniť drahý značkový servis za nejaký dobrý neznačkový.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Displej píše "Check Injection" - vstrekovanie
OdoslaťOdoslané: 09 Apr 2013 09:34 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 22 Sep 2010 16:45
Príspevky: 52
ja mam zase skusenost, ze neznackovy servis ma skor problem so spravnou diagnostikou. Mne nechce megane (1,9 dci) poriadne tahat na nizkych otackach, az ked zopne turbo pri 1800 cca tak riadne zaberie.... v jednom servise im ukazovalo nejake cidlo, potom na druhy den vahu vzduchu, v inom servise to napichli, tak im ukazalo merac tlaku paliva a nikto si s tym nevedel dat rady.... po tyzdni mi auto vratili, ze nevedeia urcit pricinu. Isiel som do Renaultu, tam im hned vyplulo, ze ad1. zhavice uz pomaly odchadzaju (nesuvisi to s tym problemom, ale je pravda ze to uz horsie startuje - dlhsie to toci), co nikomu predtym neukazalo a druha chyba bola EGR ventil. POvedali, ze ho treba riadne vycistit, resp. vymenit a pojde to. Ze sa to vraj takto prejavuje (zlym tahom na nizkych otackach). No zatial som to nevycistil, oni mi len vymazali chyby z pamate a auto taha lepsie.... nie je to este ono, uvidim, co bude, ked vycistim ten EGR ventil....
A aj s Twingom som mal podobne skusensoti.... je pravda, ze najpresnejsiu diagnostiku maju priamo v renaulte, sukromnym servisom v tomto uz neverim (co sa tyka diagnostiky).


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Displej píše "Check Injection" - vstrekovanie
OdoslaťOdoslané: 09 Apr 2013 11:23 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Diagnostika je trochu ošemetná vec. Ukladá do pamäte i sporadické závady a pamäť závad má obmedzenú kapacitu. Pri zaplnení pamäte je treba urobiť diagnostiku a zmazať závady opakovane aby vypísalo i aktuálny problém. Takže i tvoje riešenie problému nieje úplne jednoznačné.

Teraz sme riešili jeden zanedbaný Peugeot Partner a až po výmene niekoľkých vadných dielov sa ukázala i príčina závady ktorú sme pôvodne hľadali.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Displej píše "Check Injection" - vstrekovanie
OdoslaťOdoslané: 09 Apr 2013 11:33 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 02 Apr 2013 14:00
Príspevky: 2
spam: Nie
Nechcel som, aby to vyznelo že mechanici v Renaulte sú blbí. To si nemyslím. Len sa akosi neviem zbaviť dojmu, že sa v týchto servisoch deje niečo, čo nie je celkom "kóšer" voči zákazníkom. Mám takú skúsenosť, že keď mi tam robia a opravia niečo čo bolo pokazené, tak po nejakom krátkom čase (2-3 týždne), sa mi na aute z ničoho nič objaví porucha, ktorá s predchádzajúcou opravou nemala nič spoločné. Aj teraz. Chcel som vymeniť olej, filtre, doplniť kvapaliny ak bolo treba, skontrolovať klimatizáciu, ...proste bežná kontrola a tak. A zrazu auto neťahá, svieti "servis" a píše niečo o vstrekovaní. Po príchode domov som zistil že mi chýba krytka v podblatníku na pravej strane, ako sa tadiaľ vymieňajú predné žiarovky. Určite tam predtým bola, lebo obidve žiarovky som si menil sám, nedávno pred návštevou servisu. Taktiež na piatych dverách sú také otvory v plechu zvnútra zaslepené gumovými štupľami...už tam nie sú. Kryt vzduchového filtra je prasknutý. Musel som to upevniť zdrhovacou páskou. To sú veci, ktoré sa po odchode zo servisu nedajú dokázať. Kašlem na to, ale nepáči sa mi to. Dôvera je už preč.
Inak, aby som sa vrátil k téme. Auto je už v poriadku. Som zvedavý dokedy. Vymenili mi v súkromnom servise škrtiacu klapku, všetky sviečky a indukčné cievky. Auto ťahá jak za mlada. Pocitovo je oveľa živšie a dokonca aj nejako stíchlo. Takže tak.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Displej píše "Check Injection" - vstrekovanie
OdoslaťOdoslané: 04 Sep 2013 17:49 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 07 Dec 2010 14:28
Príspevky: 39
Ahoj,
ja mám tiež nedobré skúsenosti so značkovými servismi Renault ( robia hanbu výrobcovi )
Začínajúc odbornosťou končiac odovzdaním nekompletného vozidla.
Ten jeden z Bratislavských je hviezda, kde ma ich technický pracovník
v špinavom zamasteno tričku " renault majster sveta " ( asi to patrí k ich firemnej kultúre ) presviedčal, že olej, ktorý mi
unikal z motora ( v záručnej dobe, auto mám od novoti ) je kondenzovaný
atmosférický olej. Autor takéhoto presviedčania zákazníka sa nedá slušne nazvať.
Rád by som videl jeho pľúca, asi by si mohol založiť oil company.
Po padnutí záruky, som dal zbohom značkovým servisom,
auto pravidelne servisujem v neznačkovom servise, som spokojný s kvalitou aj s cenou.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Displej píše "Check Injection" - vstrekovanie
OdoslaťOdoslané: 04 Sep 2013 23:07 
Neprítomný
Odborník
Odborník

Založený: 16 Aug 2011 18:31
Príspevky: 441
Bohuzial, ako sme s Pastorekom sa nedavno rozpravali, v tychto servisoch robia ludia po skolach, ktori nemaju ziadne skusenosti a potrebuju jednoducho pracu. Vacsinou na zivnost a su plateny od prace, nie od casu. T.j. Vy zaplatite v servise 500eur a on z toho ma mozno 50. A je na nom ci to spravi za 1 hodinu alebo za 1 den. Co sa mi asi tak viac oplati? Vsetko polamat, nasilu nastrkat, nebabrat sa s hlupostami, opravit len a len to co mu bolo kazane (najde iny problem, neriesi) a poslat auto co najskor prec. To je realita. Naopak sukromnik, resp. aby som bol presny, clovek, ktory sa tomu venuje ako hobby alebo to robi len pre zname osoby to robi pomalinky, dokladne a lacno. Casto za smiesne ceny. Pozor na sukromnikov, ktori robia tiez co najviac co najrychlejsie. Pretoze to robia pre peniaze. Najlepsie ked clovek narazi na cloveka, ktory to robi pre radost. Alebo aby si nieco malo zarobil bokom.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 7 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©