Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Renault fórum :: FLUENCE problemy so startovanim : Renault Fluence - 7
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

FLUENCE problemy so startovanim
http://www.renaultforum.sk/renault-fluence/topic4597-60.html
Stránka 7 z 7

Autor:  pastorek [ 09 Sep 2019 22:00 ]
Predmet príspevku:  Re: FLUENCE problemy so startovanim

Môže to byť i problém časovania vačky ale tam väčšinou vypíše diagnostika chybu. Preto som písal že tých chýb môže byť viacej.
Aktuátor nájdeš na hlave zo strany sacieho potrubia tesne pri rozvodoch.
Skočený rozvod znamená že rozvodový remeň preskočí na ruboch a tým sa zmení časovanie ventilov.

Tých chýb môže byť naozaj veľa a riešiť ich cez internet je nekonečný príbeh. Daj to šikovnému mechanikovi a za 1 - 2 dni ti auto pôjde.

Autor:  magnum [ 10 Apr 2020 20:30 ]
Predmet príspevku:  Re: FLUENCE problemy so startovanim

Zdravím Vás páni, som tu späť v tejto téme, predtym som mal problém so starými rozvodmi motora, konkrétne s kolesom vačky ktoré časom prestali z ničoho nič. Lenže prišiel čas na výmenu rozvodov a aj kolesa.
Teraz auto naštartuje, otáčky vybehnú niekam ku 1500 ot/min, klesnú ku 1200 motor začne brutálne vibrovať otáčky sa rozlietaju, motor sa trasie ako bláznivý nakoniec otáčky padnú na 500 ot/min, motor následne zhasne a sám sa aj chytí naspäť a hneď vyletí k hodnote 3000 ot/min a pomaly padnú na hodnotu niekde 780 ot/min podľa diagnostiky. Ale z výfuku brutálne smrdí benzín na sitiči. Chybu nevyhadzuje počítač ani diagnostika žiadnu. Dnes ráno som sa pomaly rozbiehal ako je zvykom a auto zdochlo a viac nechcelo naštartovať. Po chvíľke naštartovalo ako nové. Po chvíli strácalo výkon a nechcelo ťahať ale po chvíľke zas išlo bez problémov. Olej som pozeral je medzi riskami, bolo mi poradene že najlepšie je keď je olej na max kvôli tomu kolesu vačky. Myslíte že má teraz na tieto studene štarty zas to koleso vačky aj keď je menej toho oleja?

Ďakujem za odpoveď

Autor:  pastorek [ 11 Apr 2020 06:21 ]
Predmet príspevku:  Re: FLUENCE problemy so startovanim

Ovládanie vačky je súčasťou mazacieho okruhu motora takže áno, hladina oleja má vplyv na funkčnosť no ak by nestačilo množstvo oleja alebo jeho tlak tak skolabuje i mazanie a svietila by kontrolka mazania. Stručne povedané ak motor maže tak to stačí i pre vačku. Nevidím dôvod prečo by pre vačku mala byť vyššia hladina oleja.

Autor:  hdano [ 13 Dec 2021 10:45 ]
Predmet príspevku:  Re: FLUENCE problemy so startovanim

Zdravim,

Ako ten ventil vypada a kde ho hladat?
Popripade ako ho rozobrat?

Stránka 7 z 7 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/