Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Renault fórum :: Startovanie Clio2 : Renault Clio II
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

Startovanie Clio2
http://www.renaultforum.sk/clio-2generacia/topic6654.html
Stránka 1 z 1

Autor:  peterpe [ 22 Jan 2019 03:44 ]
Predmet príspevku:  Startovanie Clio2

Ahojte,
na Clio II ( benzin, 43kW, 8ventil) mam problem so stratovanim, uz so vymenil aj motylik (snimac polohy...), skontroloval (rozobral, ocistil, nakontoxoval) som aj uzemnovaci pasik pod blokom motora. Po vlozeni klucika a otoceni do polohy,postupne zhasnu vsetky kontrolky az zostane svietit ta cervena (co normalne stale blika) a tercik STOP a vtedy sa uz neda nic, ani motor netoci. Vsade sa pise ze ta cervena kontrolka (v strede ta gulata) bude rychlejsie blikat ked immo nevie sparovat kluc, ale mne stale blika normalne.
Bol som aj na diagnostike ale nic nezistili. Tak som cca pred 3 mesiacmi kupil novu baterku. Robi to nepravidlene, jednu chvilu ide a potom zrazu nie.

Zatial mam tri postupy ktore pouzivam:
1 - vlozit klucik do prvej polohy a zmacknut na kluci na nom otvaranie dveri a drzat cca 30sekund, dat do polohy 0, potom som znovu dat klucik do prvej polohy a startovat
2 -dat klucik do prvej polohy a zaroven zmacknut a drzat na pristrojovke gombik na otvaranie/zatvaranie dveri a drzat ho kym sa neozve pipnutie, dat do polohy 0, potom som znovu dat klucik do prvej polohy a startovat.
3- dat klucik do polohy jedna a nechat ho tak cca 15minut, dat do polohy 0, potom som znovu dat klucik do prvej polohy a startovat

Je tu niekto z okolia Bratislavy co sa venuje renaultom a ktory by vedel identifikovat problem? Resp. by vedel odblokovat imobilizer (predpokladam ze asi bude zrada v nom, a mozno RJ, neviem) ?
Vdaka
Peter

Autor:  pastorek [ 22 Jan 2019 17:28 ]
Predmet príspevku:  Re: Startovanie Clio2

Imobilizér nebude príčinou lebo ak by nefungoval alebo nespárovalo kľúč tak blokuje vstrekovanie ale nie štartovanie. Ak máš manuálnu prevodovku tak by som hľadal chybu v spínacej skrinke alebo v štartéri. Každopádne by som postupne kontroloval od výstupu zo spínacej skrinky (kontakt 50) až po cievku na štartéri, prípadne opačne. Pred štartovaním pripojiť kontrolku na tenký kontakt cievky štartéra, hruhý koniec na kostru a pozeral či sa pri snahe o štartovanie rozsvieti. Ak áno, tak je chyba v štartéri, a ak nie tak niekde medzi spínačkou a štartérom.

edit:
Našiel som schému a mal by to byť biely kábel zo spínacej skrinky, ide priamo na malý kontakt cievky štartéra.

Autor:  peterpe [ 22 Jan 2019 20:19 ]
Predmet príspevku:  Re: Startovanie Clio2

Vdaka moc za ochotu. Praveze ta porucha sa prejavuje velmi zvlastne. Niekdedy naskoci na uplne v pohode prvy raz, inokedy toci starter a nenaskoci, potom si to x pokusoch povie ze stacilo a uz po otoceni klucikom ani nieje pokus o start, proste nic nespravi len tam svieti ta kontrolka imobilizera a STOP. A inokedy po otoceni klucikom nespravi nic, len tam svietiata kontrolka immo a stop (po zhasnuti kontroliek) ked to dam do prvej polohy. praveze ked som tam laboroval s tymi mojimi pokusmi co som vycital, tak vtedy naskocilo, akurat sa to stava uz moc casto, ze nechce ist, preto som myslel ci to nebude immo.

Ano mam manualnu prevodovku, pod kontrolkou myslis, co, :-) Mala ziarovka?

Este raz vdaka.

Autor:  pastorek [ 24 Jan 2019 00:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Startovanie Clio2

Ano, myslel som malú žiarovku.

Podľa podrobnejšieho popisu to stále môže byť štartér ale ešte viac spínačka.

Autor:  Marek02 [ 11 Máj 2019 20:46 ]
Predmet príspevku:  Re: Startovanie Clio2

Možná už to máš vyřešené, ale měl jsem před nedávnem u svého Clio II dosti podobný problém a závada byla v elektronice autoklíče od spínačky. Prostě jsem někdy nastartoval v pohodě, jindy ne, někdy kontrolka imobilizéru na přístrojovce blikala, jindy trvale svítila. Když jsem v autoklíči mikropájkou citlivě propájel všechny spoje součástek, tak problém přestal existovat a od té doby je klid. Stejně blbnul i druhý klíč, takže stejná oprava a ok. Nevím, čím to výrobce pájel, protože v té době ještě bezolovnaté pájky nefrčely, ale největší problémy dělají špatné kontakty držáku knoflíkové baterky, kde jsou klidně i viditelné praskliny v pájeném spoji. Musí se ale nejdříve celej držák baterky odpájet, pájecí plošky očistit a znova napájet. Ostatní spoje stačí již pouze citlivě propájet tak, aby se nevytvořili další studené spoje.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/