Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
kompresny tlak vo valcoch : Renault Clio II

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 27 Apr 2024 16:14

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: kompresny tlak vo valcoch
OdoslaťOdoslané: 23 Dec 2015 12:43 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 11 Okt 2009 20:56
Príspevky: 8
Bydlisko: Ruskov, Košice okolie
AUTO: Renault clio 1,2 43kw r.v. 2003 Renault Laguna 3 r.v. 2008 1,5dci
Zdravím! Chcel by som sa opytať aké by mali byť kompresne tlaky vo valcoch na cliu 2 1,2 43kw r.v. 2003.Za odpoved dakujem ROMAN


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: kompresny tlak vo valcoch
OdoslaťOdoslané: 24 Dec 2015 14:57 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Mali by byť cca 10 a viac bar na každom valci. Podstatné je aby rozdiel medzi valcami nebol väčší ako 10%. Pri podozrení na veľké opotrebenie sa môže meranie opakovať s olejom kedy sa do každého valca pred meraním vstrekne cca 5 ml oleja. Veľký rozdiel medzi meraním bez oleja a s olejom signalizuje nadmerné opotrebenie piestnej časti motora. (piesty, krúžky, valce)

Presná hodnota je výrobcom málokedy udávaná nakoľko namerané hodnoty sa môžu dosť líšiť podľa zábehu motora, teploty pri meraní, použitého oleja, času od zhasnutia motora po meranie, použitého meradla a podobne.
Poruchové stavy sa veľmi sporadicky objavujú rovnako na všetkých valcoch preto je všeobecne udávaný iba 10% rozdiel medzi valcami ako identifikátor poruchy. Rozdiel medzi suchou a olejovou skúškou je považovaný za identifikátor opotrebenia podobne ako prevádzková spotreba oleja.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Google [Bot]


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©