Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Renault fórum :: Přestavba TSi motorů na LPG : Technické problémy všeobecne
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

Přestavba TSi motorů na LPG
http://www.renaultforum.sk/technicke-problemy/topic6195.html
Stránka 1 z 1

Autor:  PavelSoukup [ 13 Dec 2016 11:58 ]
Predmet príspevku:  Přestavba TSi motorů na LPG

Rád bych se zeptal, zda má někdo zkušenost s přestavbou motorů TSi na LPG. Jezdím celkem dálky, takže by se mi vyplatil plyn. Na http://kralmotoru.cz/media/prestavba-tsi-motoru-na-lpg jsem se dočetl, že při úsporné jízdě se spotřebovává drtivá většina LPG, ale benzínu jen kolem 5%, takže se dost ušetří na palivových nákladech. Píšou tam taky, že celková přestavba vyjde zhruba na 40.000 Kč, tak by mě zajímalo, zda tomu tak skutečně je. Jak se změní komfort jízdy? Nebo jsem také slyšel názor, že může při jízdě dojít k problému s plynovým těsněním a může dojít ke zkratu, je to pravda? Budu rád za každou zkušenost.

Autor:  pastorek [ 13 Dec 2016 18:56 ]
Predmet príspevku:  Re: Přestavba TSi motorů na LPG

Pre presné informácie si zavolaj do nejakej firmy čo montuje LPG do áut lebo môžeš natrafiť na problém že pre uvedený motor žiadna sada neexistuje.
TSi motor (WV Group) by mal byť prepĺňaný motor so vstrekovaním paliva priamo do spaľovacieho priestoru a mávajú kompresný pomer okolo 10:1. Neviem o tom že by bola možnosť použiť existujúce vstrekovače i na plyn. Pre plyn sú dve možnosti. Jednou je tryska splynovača na sacom potrubí (jednobodové vstrekovanie) alebo sa montujú trysky do sacieho potrubia, pred sací ventil. ( viac bodové vstrekovanie). Pre motory s tak vysokým kompresným pomerom nie je možné použiť vstrekovanie plynu do sacieho lebo by dochádzalo k detonačnému spaľovaniu vplyvom vysokého kompresného pomeru.

Inak je LPG celkom dobré. Spotreba na plyn stúpne cca o 10% ale LPG stojí cca polovicu toho čo benzín. Auto normálne štartuje na benzín a LPG sa prepína po zahriatí motora na cca 50 stupňov. Dnešné zástavbové sady sú už pomerne kvalitné a nebýva s nimi problém, iba občas sa vyskytuje trochu horšia kompaktibilita s riadiacou jednotkou motora, hlavne pri komplikovanejších motoroch.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/