Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Renault fórum :: Tlak v chladení : Technické problémy všeobecne - 2
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

Tlak v chladení
http://www.renaultforum.sk/technicke-problemy/topic245-10.html
Stránka 2 z 3

Autor:  pastorek [ 26 Mar 2010 22:24 ]
Predmet príspevku:  Re: Tlak v chladení

Trochu chaotická informácia, no skúsim vysvetliť.
Tie ojejové nečistoty vo vode svedčia o prieniku oleja do vody. To je možné iba vadným tesnením hlavy alebo prasknutou hlavou. Pri vadnom tesnení by bola voda vytláčaná von a vzniknuté vzduchové bubliny by spôsobovali prehrievanie motora. Ak bolo pred dvomi týždňami menené tesnenie tak by som to považoval za reklamačnú závadu. Pravdepodobne nebola zrovnaná a odtlakovaná hlava alebo boli použité pretiahnuté skrutky. ( natiahnuté až k hranici pevnosti v ťahu čo pri prehriatí motora spôsobí ich predĺženie a stratu pružnosti) Osobne by som trval na opakovanej oprave a vyčistení chladiaceho systému. Olej v chladiacej zmesi vytvorí mazľavú emulziu ktorá značne zhoršuje chladenie lebo sa usádza hlavne v malých rúrkach chladiča. I to mohlo spôsobiť recidívu prehriatím motora.

Autor:  jaro11 [ 05 Apr 2010 12:21 ]
Predmet príspevku:  Re: Tlak v chladení

Domingo93 napísal:
zdar....potrebujem poradit,,,,
mam renault megan scenic 1,6
a v poslednom case sa mi zacal prehrievat,,,,
v nadobne s nemrznucou smesou,no aj vodou mal som olej,alebo take nieco ako git,tmel,,,neviem presne to opisat zmiesany s vodou,,,
auto som uz mal v oprave amechanik povedal....zetesnenie je nove a hlava je v poriadku.....
tak som pochodil dva tyzdne bolo v poriadku a zhruba asi 5 dni do zadu sa mi to vratilo,,,,
prosim vas vcom je chyba?
za odpovede vopred dakujem


tak to je na 99% tesnenie pod hlavou pripadne hlava....mal som podobny problem.. <aa>

Autor:  Domingo93 [ 29 Júl 2010 20:57 ]
Predmet príspevku:  Re: Tlak v chladení

nazdar ludia,,,,už som tu pisal a potrebujem zas vaše rady,,,,mam renault megane scenic 1.6 r.v 1998,,,mal som ho teraz uz druhikrat v servise,,, a pre tu istu chybu,a to ze auto, pri prvej oprave sa prehrievalo,nezapinal sa vetrak ci termostat,,neviem presne,a objavil som necistu emulziu vo vode,,opravar mi vymenil tesnenie pod hlavou..a povedal ze som mal na hlave motora volne predne dva šruby .a bolo všetko ok,,,aspon do času kedy som na mojom scenicu prešiel 300km a problem bol zase ,,,lenže už sa mi auto neprehrievalo ,vetrak,,,alebo termostat neviem mi pri určitej teplote zapinal,,,bolo ok,,,,ale zas sa mi objavila nečistota aj v oleji,,,,,zas som ho dal do servisu....a mechanik mi povedal ze tesnenie je ok ale zas tie dve šruby su volne tak neviem čo mam robit .....pleas poradte čo sa deje na tom mojom megane scenic,,,,za reakce vopred dakuejm

Autor:  pastorek [ 29 Júl 2010 23:21 ]
Predmet príspevku:  Re: Tlak v chladení

Opakovane povolené skrutky hlavy určite nieje bežné. Vidím tri možné závady:
- Poškodené závity v bloku (málo pravdepodobné)
- chybná montáž. Ak mechanik nepoužíva momentový kľúč alebo zvolí nesprávne poradie doťahovania.
- skrutky pri výmene tesnenia neboli vymenené za nové

Autor:  Domingo93 [ 03 Aug 2010 07:05 ]
Predmet príspevku:  Re: Tlak v chladení

sewas ludia pleas pomozte ,,,na aute mi vcera odisla hadica,,,co sa odvzdusnuje chladiaci system ,,,haldam nejaku stranku na nete kde to zozenem,,pkeas pomozte,,,,ako som pisal mam renault megane scenic 1.6 r.v 1998

precitaj si niekedy pravidla prosim.. nie sme predsa hotentoti .. a tych 10 sekund aby si si to po sebe precital si urcite najdes. toto je cisto slovensko-madarsky sloh
"ako sa mi pokazilo auto" a popri tom "w" aj trochu polstiny

edit by Krestan

Autor:  krestan [ 03 Aug 2010 11:20 ]
Predmet príspevku:  Re: Tlak v chladení

http://www.elitecat.sk/CarSelection.aspx

http://katalog.mjauto.cz/index.phtml

autobenex
http://www.autobenex.cz/katalog/

Autor:  Domingo93 [ 01 Dec 2010 19:59 ]
Predmet príspevku:  Re: Tlak v chladení

zdravim ludia.uz som tu v minulosti pisal.zas mam problem,vymenil som hlavu,nove tesnenie.šruby,,,hned po vymene tesnenia asi po 50 km mam olej naspet olej,vo vode,,ale spravim 700km a olej uz nemam ..zaujimave je ze nema taku hustotu ako predtim , nieje dole naspodku nadoby ,,ale plave na vrchu chladiacej kvapaliny,a inakje to čisty javi sa ako nespaleni olej,pleas mozte pomoct ,neviem čo mam robit ,kvapalina sa mi nestraca,,olej sa pomalinky mi vytraca..predtim som mal take dačo ako pasta,,,hneda,zmiesana s olejom teraz len olej...
mam renault megane scenic 1,6 66kw.rok vyroby 1998
olej valvoline durablend 10w-40
chlad,kvapalina-Dynacol G11 zelena

Autor:  pastorek [ 01 Dec 2010 20:48 ]
Predmet príspevku:  Re: Tlak v chladení

Trošku som zmätrný. Po oprave a prejdení cca 50 km si mal vo vyrovnávacej nádržke čistý olej na hladine vody a po prejdení 700 km tam už nič nieje. Pochopil som to správne?

Ak áno tak to mohol byť zbytok s predchádzajúcej poruchy a teraz je nalepený v chladiacom systéme. Keď sa nevyskytne zase v nádržke olej alebo emulzia tak to nerieš iba pri najbližšej výmene kvapaliny prepláchni systém.

Autor:  Domingo93 [ 02 Dec 2010 19:35 ]
Predmet príspevku:  Re: Tlak v chladení

zdravim,,po cca 600km mi zmizne olej aby som bol konkretny,,a po kazdych 50 km musim preplachnut nadobku,,,lebo je tam uz spominany olej,,
kurenie na fuka krasne teplučko,,,ale olej vo vode..uz som mal robene 3 krat tesnenie,,vymenena hlava..nove šruby...a zas to roby,,,neviem,,čo mam robit,,,
neviem,a dufam ze nieje prasknuty blok

Autor:  Domingo93 [ 02 Dec 2010 19:38 ]
Predmet príspevku:  Re: Tlak v chladení

sorry ale aby ste pochopili spravne mne mizne olej z motora mam ho v nadrzke,expanzke

Stránka 2 z 3 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/