Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112
Renault fórum :: Manuály, JAK na to - Renault a iné : Manuály a návody - 2
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

Manuály, JAK na to - Renault a iné
http://www.renaultforum.sk/manualy-navody/topic3737-10.html
Stránka 2 z 2

Autor:  tomas123 [ 17 Okt 2013 20:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Manuály, JAK na to - Renault a iné

amater3 napísal:
a)Kniha Jak na to pre staré ani nové Thalie neexistuje.Jak na to Clio II vyšla a až na malé odchýlky je vhodná.Ďalšia možnosť je Renault Dialogys a tam sú servisné manuály na všetky Renaulty.
b)Zatiaľ som nenastavoval,ale až bude treba,nastavím si.
<o> <o> <o>

Tie manualy mam stiahnute,ale chcel som knihu. Tiez som pocul ze clio 2 je skoro to iste. Tie ventily neviem ci su na vine ale ked nastartujem tak to ide tak na 3 valce zhruba 10 sekund. Neviem ale ma to 60 000km trochu skoro sa mi to zda. Mal som Feliciu a ta mi to nerobila ani po 190 000km. Hmm? A nahodou nevies ake mierky su na ventily? Diky

Autor:  amater3 [ 19 Okt 2013 10:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Manuály, JAK na to - Renault a iné

Používa sa klasická mierka.Hodnota vôle na sacom ventie je 0,05 - 0,12 mm,na výfukovom je 0,15 - 0,22 mm.Tieto hodnoty platia pre motor D4F v studenom stave.Tebou opísaný problém nemá s ventilmi žiadny súvis,skôr by som sa zameral na cievku a zapalovacie káble s koncovkami.
<o> <o> <o>

Autor:  tomas123 [ 20 Okt 2013 12:22 ]
Predmet príspevku:  Re: Manuály, JAK na to - Renault a iné

amater3 napísal:
Používa sa klasická mierka.Hodnota vôle na sacom ventie je 0,05 - 0,12 mm,na výfukovom je 0,15 - 0,22 mm.Tieto hodnoty platia pre motor D4F v studenom stave.Tebou opísaný problém nemá s ventilmi žiadny súvis,skôr by som sa zameral na cievku a zapalovacie káble s koncovkami.
<o> <o> <o>

Hmm to je dake velke rozmedzie , ak to myslis ze od 0,05 do 0,12. Nemam skusenosti zo 16 ventilom Oba sacie maju rovnaku hodnotu? (deto aj vyfukove oba maju od 0,12 do 0,22).Ano jedna sa o tento motor a o tej cievke som tu dade cital ze to dakto menil a nepomohlo a ze dal ventily nastavit a ok. Tak neviem este sviecky pozriem. Len musim kluc kupit. Diky.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/