Renault fórum http://www.renaultforum.sk/ |
|
Ventilátor topení http://www.renaultforum.sk/clio/topic1267.html |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | juridzy [ 14 Jan 2011 23:23 ] |
Predmet príspevku: | Ventilátor topení |
Řeším to na našem klubu, ale zkusím to i u vás, třeba mi někdo konečně pomůže. Kód: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=37&t=45424&p=373284#p373284
|
Autor: | pastorek [ 15 Jan 2011 00:39 ] |
Predmet príspevku: | Re: Ventilátor topení |
Trochu som nepochopil o čo ti ide. Vo viacerých príspevkoch píšeš že ti ventilátor funguje a napriek tomu niečo riešiš. Skús presne popísať aký máš problém. |
Autor: | juridzy [ 15 Jan 2011 03:22 ] |
Predmet príspevku: | Re: Ventilátor topení |
Ventilátor funguje na tvrdo připojený. Teď se snažím vyřešit tohle: Blbý dotaz. Podle schématu opravy jsem postupoval až jsem došel k problému. První kolonka-ventilátor mi jede, druhá kolonka (modrá) nenaměřil jsem nic, ale zkusil jsem proměřit po zapnutí zapalování (červená kolonka) napětí mezi svorkami A2 a B4 a naměřil jsem požadovaných 12V. Od čeho jsou svorky A3 a A4, C2 a B4? Může to být ona závada ventilátoru? *Však víš o co mi jde, řešili jsme to spolu. |
Autor: | juridzy [ 15 Jan 2011 03:24 ] |
Predmet príspevku: | Re: Ventilátor topení |
Snažím se jinak přijít na to, proč nejde spustit ventilátor. Snažil jsem se k tomu dopátrat díky tomu schématu. Modlím se aby nebyla vadná ta jednotka. A včera jsem zjistil to co jsem postnul nad tímhle tím..... Chtěl bych zjistit, od čeho jsou ty svorky, na kterých má být napětí (a není) podle toho schématu. |
Autor: | pastorek [ 15 Jan 2011 11:08 ] |
Predmet príspevku: | Re: Ventilátor topení |
Používajú sa dva druhy regulácie. Pri prvom je v kúrení umiestnená sada odporov do ktorých prepínačom meníš vstupy a podľa toho sa mení výstupné napätie pre ventilátor. Druhý spôsob je elektronický. Namiesto odporov je tyrystor ktorý ktorý slúži ako zosiľovač a podľa výšky vstupného napätia mení výstupné napätie pre ventilátor. V tvojom prípade je vadný buď prepínač alebo tá jednotka v kúrení. Ja by som premeral výstupy z prepínača či sa mení hodnota a ak áno tak je chyba v tom module v kúrení. Nepoznám presne ako to má Clio I ale pri iných autách ktoré majú elektronickú reguláciu odchádza často práve ten tyrystor v elektronike a väčšinou sa dá vymeniť za bežne dostupný. |
Autor: | juridzy [ 18 Jan 2011 18:01 ] |
Predmet príspevku: | Re: Ventilátor topení |
Nevím proč, měl jsem se podívat hned. Nebyla vsazena pojistka klimatizace. Tak jsem jí tam dal, všechno napojil a teď dal kontakty na ventilátor. Ten se roztočil sám od sebe na nejvyšší rychlost. Zkusil jsem odpojit spínač v palubce a opět se spustil sám. V čem by mohl být problém? |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |