Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Renault fórum :: Pískanie v pravom kolese : Diskusia o všeličom - 2
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

Pískanie v pravom kolese
http://www.renaultforum.sk/diskusia/topic6446-10.html
Stránka 2 z 2

Autor:  pastorek [ 02 Nov 2017 12:26 ]
Predmet príspevku:  Re: Pískanie v pravom kolese

Čo je na tom také nepochopiteľné a komplikované? Píska pri brzdení tak to znamená že doštičky vibrujú pri pohybe po kotúči. Odstrániť sa to dá prešmyrglovaním styčnej plochy kotúča a zrazením hrán doštičiek.
Treba pri tom rozobrať brzdy. Pri rozoberaní vidíš či je hrúbka doštičky (bez nosného plechu) viac ako 5 mm, ak nie tak ich je potrebné vymeniť. Zároveň vidíš kotúč. Pi vetraných kotúčoch jeho hrúbka nemá byť menšia ako 18 mm, ak je toľko alebo menej tak vymeniť kotúče. Popri hrúbke vidíš i ryhy spôsobené brzdením, tie nevadia kým nemeníš doštičky. Občas sa vyskytujú praskliny na kotúči a vtedy je potrebná výmena.

Je rozdiel výstražné pískanie prístrojovky sprevádzané rozsvietením kontrolky potrebenia bźd a pískaním od kolesa o ktorom sa tu bavíme.



<hr> ... už ma tie tvoje nekonečné otázky a zamotávanie prestáva baviť. Prečítaš si na nete kdejakú hlúposť a bez znalosti súvislostí to berieš ako spoľahlivú informáciu na problém ktorý riešiš. Už ti nemienim všetko niekoľkokrát vysvetľovať, dám ti relevantné riešenie a koniec debaty.

Autor:  johny1 [ 02 Nov 2017 12:42 ]
Predmet príspevku:  Re: Pískanie v pravom kolese

Prosím? Poskytujes zavádzajúce informácie bud je to to alebo hento...

Pýtal som sa kde je chyba ty si jednoznačne napísal Doštičky... Vzápätí pises že ja som nehovoril že si chybne.. Potom už zase treba zosmirglovat kotúč a na dostickach zraziť hrany..

Tak ako vo teraz zavádzajúce Info..

+ ja vetrane kotúče nemám predsa nie je to sportiak a Renault ani nikdy nebude.

Autor:  pastorek [ 02 Nov 2017 17:09 ]
Predmet príspevku:  Re: Pískanie v pravom kolese

johny1 napísal:
Co to môže byť., pískanie v pravom prednom kolese pri brzdení.
Vždy keď zatočím do ľavá a zároveň brzdím tak píska v pravom kolese.
Ložisko? Alebo skôr Doštičky a kotúč?


Toto bola tvoja otázka. Ja som ti napísal že to robia doštičky a v ďalších príspevkoch som ti popísal že príčina je vibrácia doštičiek ktorá sa dá odstrániť prešmyrglovaním povrchu kotúča a zrazením hrán na doštičkách.
Pískanie ešte neznamená že sú doštičky alebo kotúč chybné aby potrebovali výmenu. Neskôr som ti popísal kedy je potrebné doštičky a kotúč vymeniť. To sú podrobné informácie a nie zavádzajúce. Ak máš problém s pochopením tak choď do servisu a nechaj si vymeniť predné kotúče i doštičky. Pískanie prestane a nemusíš sa tu vypytovať na kraviny ani pochopiť odpovede.

A máš vetrané kotúče iba asi nevieš čo to znamená.

Autor:  johny1 [ 02 Nov 2017 17:20 ]
Predmet príspevku:  Re: Pískanie v pravom kolese

Nebudem sa hádať ani nechcem..

Pokiaľ viem sú 3 typy kotúčov :

1.) bežné hladké ktoré mam
2.) podobne bežným len majú ryhy pre lepšie odvádzanie tepla
3.) dierkovane športové..

Alebo sa mýlim?

Autor:  pastorek [ 02 Nov 2017 18:17 ]
Predmet príspevku:  Re: Pískanie v pravom kolese

Samozrejme že sa mýliš. Základný rozdiel je v hrúbke kotúča. Plný má 8 - 10 mm, vetraný na v strede ešte otvory na chladenie a jeho hrúbka je 22 - 24 mm. To čo popisuješ je iba občasné prevedenie trecej plochy pre náročnejšie použitie a pre tvoje auto nemá význam.

Prílohy:
Komentár súboru: Toto je vetraný ktorý ma v strede kotúča lamely na prúdenie vzduchu a tým je chladený.
vetrany.jpg
vetrany.jpg [ 11.72 KiB | Zobrazená 2479 krát ]
Komentár súboru: Toto je plný - nechladený kotúč .
plny.jpg
plny.jpg [ 10.06 KiB | Zobrazená 2479 krát ]

Autor:  johny1 [ 02 Nov 2017 18:46 ]
Predmet príspevku:  Re: Pískanie v pravom kolese

Ja som myslel ze práve toto mas na mysli..

Ten prvý mam ako aj väčšina áut. Ten druhy vidím prvý krát.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/