Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Renault fórum :: Kvizova otazka : Diskusia o všeličom
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

Kvizova otazka
http://www.renaultforum.sk/diskusia/topic585.html
Stránka 1 z 3

Autor:  jaro11 [ 04 Apr 2010 19:19 ]
Predmet príspevku:  Kvizova otazka

zdravim clenov Renaultfora..mam takuto otazku na Vas pripravenu.. <zmuk> ja sice na nu poznam odpopved, ale zaujima aj Vas nazor. No otazka znie, viete preco vydrzi diesel viac kilometrov ako benzin?

Autor:  pastorek [ 04 Apr 2010 21:37 ]
Predmet príspevku:  Re: Kvizova otazka

Tak na tieto odpovede som strááášne zvedavý. <heh>
...Hlavne na odpoveď autora príspevku.

Autor:  BlueClio2 [ 04 Apr 2010 21:52 ]
Predmet príspevku:  Re: Kvizova otazka

podla mna asi preto,ze diesle su vyrobene prave na najazd vacsich kilometrov,pri co najmensej spotrebe...

Autor:  MILBAC [ 04 Apr 2010 22:05 ]
Predmet príspevku:  Re: Kvizova otazka

Diesel je stavaný na väčší počet km, to je novinka. No uvidíme, kto to odborne vysvetlí. Moj názor je, že navrch má jednoznačne benzín.

Autor:  jaro11 [ 05 Apr 2010 20:41 ]
Predmet príspevku:  Re: Kvizova otazka

jaro11 napísal:
zdravim clenov Renaultfora..mam takuto otazku na Vas pripravenu.. <zmuk> ja sice na nu poznam odpopved, ale zaujima aj Vas nazor. No otazka znie, viete preco vydrzi diesel viac kilometrov ako benzin?


No kedze sa zapojilo tak malo zaujemcov a dlhsie sa mi cakat nechce tak to prezradim.. <zmuk> jednoducho povedane, diesel vydrzi preto viac kilometrov, pretoze nafta je menej agresivna ako benzin a taktiez benzin vlastne odmastnuje. to znamena ze, pri benzinovom motore, ked sa dostane benzin na stenu valca, ako keby ju tak povediac odmastnil a to vlastne vedie k zvysenemu opotrebovaniu hlavne kruzkov. je mi jasne ze motor ma mazanie, ale ten piest spravi 3000 zdvihov za minutu a po nejakych kilometroch sa to prejavy...a nastane to podstatne skor ako u diesla..asi tak nejak v strucnosti.. <heh>

Autor:  pastorek [ 05 Apr 2010 21:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Kvizova otazka

Bodaj by to bolo také jednoduché. Stačilo by dať tvrdšie, prípadne i širšie krúžky a hióó státisíce kilometrov. <zmuk> <heh>

Autor:  krestan [ 07 Apr 2010 12:25 ]
Predmet príspevku:  Re: Kvizova otazka

jaro.. jak hovory rytmus... si zabil.. naozaj by to vyriesil jedna ci 2 opravy vloziek a kruzkov a hotovo.. ide skor ked uz pocitame pocet zdvihov piestu vo valci/min tak u diesla je to podstatne menej.. dieslovy motor ako vieme pracuje na ovela nizsich otackach ako benzinovy.. dalej dieslove motory maju podstatne vissi krutiaci moment co sa odzrkadluje ako na samotnych otackach, tak aj na pocte preradovani a podradovani prevodovych stupnov.. cim sa taktiez meni spotreba.. dalej je to tym ze benzin /ak sa mylim opravte ma !!!!!/ pracuje na systeme cim viac pridas, tym ti karburator ci cerpadlo dava viac paliva. diesel dava rovnake mnozstvo permanentne len strieda rychlost davkovania.. a ku neposlednej rade nespalena nafta ktora sa ani nedostane do valcov teda ak sa tam nedokaze dostat ide s5 do nadrze.. .. toto je moj nazor a este by sa otom dalo aj polemizovat dufam ze niesom az taky velky juch a je v tomto kus pravdy :D

PS: robil som 2 roky v taliansku a ich nafta je podstatne !!!!!! hustejsia a mastnejsia ako nasa to by tam auta mali spotrebu 2l na 100km tie co maju unas 5 l a za druhe.. problem s tym opotrebovanim u benzinakov by sa dal jednoducho vyriesit prilievanim obycajneho M2T do benzinu.. sice by to viacej zasieralo sviecky a malo vyssie emisie ale podla teba by taky dvojliter mal beznu spotrebu 5l na100km

Autor:  pastorek [ 07 Apr 2010 13:51 ]
Predmet príspevku:  Re: Kvizova otazka

krestan napísal:
...benzin /ak sa mylim opravte ma !!!!!/ pracuje na systeme cim viac pridas, tym ti karburator ci cerpadlo dava viac paliva. diesel dava rovnake mnozstvo permanentne len strieda rychlost davkovania.. a ku neposlednej rade nespalena nafta ktora sa ani nedostane do valcov teda ak sa tam nedokaze dostat ide s5 do nadrze...


Nemýliš sa. Naftový palivový systém pracuje temer rovnako ako benzínový. (vstrekovanie benzínu) Pri starších sa množstvo vstrekovaného paliva menilo zmenou zvihu vstrekovacích elementov v čerpadle. Pri novších je elektricky ovládaný časový interval vstreku. Dopravné čerpadlo dodáva permanentne rovnaké množstvo paliva a preto sa prebytočné vracia späť do nádrže.

Benzínové palivové systémy sú rozmanitejšie.

Autor:  krestan [ 07 Apr 2010 14:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Kvizova otazka

a to som vyuceny casnik a pred dvomi rokmi som nevedel o autach ani H.

Autor:  jaro11 [ 07 Apr 2010 19:09 ]
Predmet príspevku:  Re: Kvizova otazka

krestan napísal:
jaro.. jak hovory rytmus... si zabil.. naozaj by to vyriesil jedna ci 2 opravy vloziek a kruzkov a hotovo.. ide skor ked uz pocitame pocet zdvihov piestu vo valci/min tak u diesla je to podstatne menej.. dieslovy motor ako vieme pracuje na ovela nizsich otackach ako benzinovy.. dalej dieslove motory maju podstatne vissi krutiaci moment co sa odzrkadluje ako na samotnych otackach, tak aj na pocte preradovani a podradovani prevodovych stupnov.. cim sa taktiez meni spotreba.. dalej je to tym ze benzin /ak sa mylim opravte ma !!!!!/ pracuje na systeme cim viac pridas, tym ti karburator ci cerpadlo dava viac paliva. diesel dava rovnake mnozstvo permanentne len strieda rychlost davkovania.. a ku neposlednej rade nespalena nafta ktora sa ani nedostane do valcov teda ak sa tam nedokaze dostat ide s5 do nadrze.. .. toto je moj nazor a este by sa otom dalo aj polemizovat dufam ze niesom az taky velky juch a je v tomto kus pravdy :D

PS: robil som 2 roky v taliansku a ich nafta je podstatne !!!!!! hustejsia a mastnejsia ako nasa to by tam auta mali spotrebu 2l na 100km tie co maju unas 5 l a za druhe.. problem s tym opotrebovanim u benzinakov by sa dal jednoducho vyriesit prilievanim obycajneho M2T do benzinu.. sice by to viacej zasieralo sviecky a malo vyssie emisie ale podla teba by taky dvojliter mal beznu spotrebu 5l na100km


krestan, ved vyskusaj si raz alebo dva krat vymenit kruzky a vlozky...mozes..a pomoze to...ale potom mi posli aj pokladnicne blocky nech sa dobre zasmejem.... <heh>

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/