Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Renault fórum :: Prečo nie diesel od Renaultu? : Diskusia o všeličom - 2
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

Prečo nie diesel od Renaultu?
http://www.renaultforum.sk/diskusia/topic581-10.html
Stránka 2 z 3

Autor:  marionovak [ 07 Máj 2010 08:40 ]
Predmet príspevku:  Re: Prečo nie diesel od Renaultu?

neshoda napísal:
ja neviem prečo nie diesle od renaultu

jediný o ktorom viem čo má trochu problém je 1.5 dCi 60kw aj to len v čechách a na slovensku a to je spôsobené menej kvalitnou naftou a háklivosťou systému delphi na kvalitu nafty. motor ako taký problém nieje. vskutočnosti problémy robí palivová sústava a pokiaľ máš auto udržiavané (žhaviče) a správaš sa k tomuto motoru tak ako treba nemáš problém. naozaj jediným problém sú usadeniny uhlíka na vstrekovačoch a súčastiach palivového systému



No motory sú rôzne a ked je vylágrovaný alebo nepodarok z výroby tak je jedno aký máš či diesel alebo benzín vlastnil som dva citroeny 1.9 hladké diesle jeden motor vynikajúci ale zasa odchádzala kasna a druhý kazový,mercedesa čo som mal praskla hlava a v lete či že nebolo to zapríčené chladením,audina zas mi odišla elektrika konkrétne žhaviaca kocka cena 253 éček,teraz mám citroena 2.0i 16v už 4 roky motor dobrý len dva krát som menil indučku na tomto modeli sú na každej sviečke a mám aj Lagunu 2.2td a stou som problémy zatial nemal aib dva žhaviče tie som kúpil vymenil cena 2x14 éček takže ťažko povedať každá značka má svoje vydarené autá a nevydarené a tak isto záleží ako sa o auto staráš poprípade ako sa staral predchádzajúci majitel

Autor:  walec [ 19 Máj 2010 19:44 ]
Predmet príspevku:  Re: Prečo nie diesel od Renaultu?

ja nedam na disel dopustit otec mal fiat croma 2.5td,78kw nabehanych 470000 motor slapal ako hodinky. ja som mal alfu teraz ju ma otec alfa 164 super td,92kw a krutaici moment neuveritelnych 300 nm nabehane 300000 km to bola raketa. teraz mam taliu2 1.5dci.chcem povedat len jedno ze ked ten dizlak nevytacas jak blazon hlavne za studena !!! pravidelne menis olej aj filtre a hlavne palivove filtre davas kvalitnu naftu tak ti dizlacik vydrzi velmi dlho. ja jazdim na dizli v rozpeti 2000 az 2500 otacok ked chcem predbehnut alebo po dialnici tocim maximalne 3000 otacok za min to uplne staci <zmuk> <zmuk> <zmuk> a hlavne novsie dizle maju velmi kultivovany chod a dobry tah. sorri za pravopis.

Autor:  matusssko14 [ 31 Júl 2010 14:41 ]
Predmet príspevku:  Re: Prečo nie diesel od Renaultu?

neviem , ja mám Laguny 1.9dci , ma 240 000 ja som na ňom spravil 100 000 a okrem výmeny rozvodov som do motora nedal nič, vyčistil som interculer, trebalo by ešte prírubu na hlave , lebo je tam dosť sajrajtu, ale inak som max. spokojný motorom a nová rada bude bistuš super :) :)

Autor:  Vlado [ 12 Dec 2010 15:41 ]
Predmet príspevku:  Re: Prečo nie diesel od Renaultu?

Zaujímavé názory, len málokedy sú podložené reálnou pravdou. Ja mám na Espace 3,0 dCi najazdené viac ako 300 tis km. Problém bol jedine s ventilmi na vysokotlakom čerpadle, ktoré naša nafta vzhľadom na nízky obsah mazadiel zle maže a zadierajú sa. Preto treba pridávať do nafty prímes a je všetko OK. Menili sme ešte nejaké drobnosti a generálkovali alternátor z dôvodu chybnej volnobežky, ale inak všetko OK. Priemerná spotreba je do 8 litrov. Pri dlhej jazde sme napríklad v lete odjazdili Taliansko s naloženým prívesom 2 tony na tempomat 88km/hod za 6,7 litra... Laguna 2,0 S 16V motor N7Q má tiež už 280 tis. km a jazdíme bez problémov. Menia sa len drobnosti. Druhá L s 3,0 24V bola kúpená v zlom technickom stave. Havarovaná. Urobili sme komplet GO. Na motore sa vymenili rozvody a vodnú pumpu. Najazdené km preto nevieme presne, ale predpokladáme že už okolo 400 tis. Laguny máme upravené na LPG. Safrane 2,2 Si máme druhý rok, kúpený ako jazdený s nejakými drobnými chybami. Výsledkom bola tiež GO. Motor sme kompletne pretesneli, lebo tiekol olej ako voda cez sítko a naviac olej do vody .... Automat je tiež po GO - kompletnej. Motor ide bez akýchkoľvek problémov. No a Master je 2,8 dTi, kúpili sme z druhej ruky pred niekoľkými rokmi. Najazdené máme viac ako 300 tis. Problém bol so zaolejovaným motorom. Na servise ho chceli pretesnovať spolu s čerpadlom, ale nejak k tomu hneď neprišlo. S odstupom času sa nám nepozdával pokles výkonu v kopcoch tak sme začali hladať čo sa deje. A bola to prasknutá hadica od turba k medzichladiču. Vymenili sme ju a bolo po probléme. Tiež sme generálkovali alternátor. Prečo to všetko píšem? No neviem, ale keď sa pravidelne mení olej, kontroluje stav kvapalín a robí bežný potrebný servis nie je s autami problém. Ani s benzínom a ani s dieslom. Alebo máme len šťastie? Myslím, že nie. Pre tých, čo si myslia, že iné značky sú "Super", tak Vám doporučujem navštíviť ich fórum tak ako máme my. To budete pozerať, aké sú problémy s Passatmi, Audinami, BMW atď.....

Autor:  peto 1 [ 12 Dec 2010 17:52 ]
Predmet príspevku:  Re: Prečo nie diesel od Renaultu?

Každý, kto kupuje auto by si mal dobre rozmyslieť na čo ho bude používať (množstvo prepravovaných osôb, alebo nákladu, vzdialenosti na ktoré bude auto najviac využívané, množstvo km ročne, atd...)
Pokiaľ zvážime nadobúdacie cenu dieselu, tak sa tie peniaze pri malom počte km nevrátia, nehovoriac o tom, že na krátke vzdialenosti sa diesel ani nezohreje a tým pádom trpí a nekúri, avšak na dlhé vzdialonosti je diesel neporovnateľne hospodárnejší...ja som len teraz po 6 rokoch presedlal na benzín, zatiaľ si myslím, že som urobil dobre, ale možno po 6 rokoch poviem niečo iné...

Autor:  trabi [ 12 Dec 2010 19:27 ]
Predmet príspevku:  Re: Prečo nie diesel od Renaultu?

no pekne písete a k vymene oleja doplnim menit nax po 15tis km !!!!
ja mam motor po komplet GO po pridretí kluky.salky boli total nepodarok jedna ko a ostatne pred smrtou aj ked auto malo pravidelny servis renault podlozeny a aj km sedia .
Dci som kupil lebo som ho chcel a jazdím kratko po meste a mne to kuri super !!!! clio co mame 1,5dCi kuri slabsie

Autor:  marionovak [ 12 Dec 2010 19:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Prečo nie diesel od Renaultu?

ja som mal vždy len diesle (len 4 výnimky benzínové) niektoré boli v horšom stave iné v lepšom ale ani jedno auto nepotrebovalo generálku len výmena napr.batérie alternátora filtrov,sem tam nejaká drobnosť niekedy drahšia niekedy lacnejšia inak prevádzkové náklady mi vždy vyšli nižšie u dieslov olej mením pravidelne po 10 000 km +filtre či to bol benzín alebo diesel jazdím dosť často po meste ale jazdím aj mimo na výlety s deťmi (predtým som jazdil na výlety ale sám keď som deti nemal) najviac som bol spokojný s citroenom BX 1.9 TRD tie posledné ročníky a teraz som veľmi spokojný s mojou Lagunou 2.2 TD nabudúce to bude zasa len renault a zasa diesel

Autor:  Martin46 [ 06 Jan 2011 00:22 ]
Predmet príspevku:  Re: Prečo nie diesel od Renaultu?

ak mozem porovnat moje skusenosti s par autami... medzi nimi je aj renault

renault laguna 2.2dci - motor s prijemnym zvukom, prijemnym priebehom vykonu, ako kazdy diesel je potrebne mierne pockat kym zacne tahat, jeho vykon na papieri podla mna neodpoveda skutocnosti (moze za to mozno aj vysoka hmotnost auta) a na motore proste pocut nie prave najhladsi chod. Jedna sa co sa tyka poruchovosti o jeden z nahorsich dieslov vobec, charakterovo je ten motor ale celkom prijemny. Dlhodoba spotreba medzi 6.5 mimo mesta a 7.5 v meste

renault espace 2.0dci 127kW - toto auto som kupil iba pred tyzdnom a pol. Vykonovo je to celkom v poriadku, aj ked pod 1500 ot sa motor s vami vobec nebavi. Co sa tyka chodu tak je to uplne ina liga v porovnani s 2.2dci. Retazovy rozvod a vodou chladene turbo su technologie ktore ho radia na spicku. Vyhrady mam ku kurenie, velku kabinu espacu vyhreje neskoro. Je potrebne casto radit koli malemu rozsahu otacok atd... Sklamal ma pri nahlom brzdeni na dialnici, ked sa dobrzdilo na cca 65kmh a motor pri pridani plynu na VI. nejavil ziadnu chut akcelerovat. Pritom sestka je strasne lahka, pri 130kmh uz toci cca 60 percent max. otacok - 2700ot. Ked to porovnam s bavorakom tak tento prevod je nieco medzi trojkou a stvorkou, bmw toci pri 130 iba 2600ot co je pri max. rozsahu do 7500ot iba 35 percent max. otacok. Zatial priemerna spotreba 7.3l, ale myslim ze pojde este hore.

renault ale robi spickove diesle, hlavne 2.0dci su vyborne aj usporne a vykonne

- ked ale akykolvek diesel porovnam s motorom v aute ktore pouzivam asi najviac NEZNESIE ANI POROVNANIE. BMW 330i 200kw, co je benzinovy trojliter bez akehokolvek preplnania.

ZVUK - krasny zvuk od nastartovania az po vypnutie motora, v porovnani s dieslom tento benzinovy motor absolutne neotravuje a to v ziadnom rezime. Pocut ho je hudba pre usi.

PRUZNOST - a tu znova plati velky PRD o pruznosti diesla, 3.0i od bmw nema problem so zaradenou V. pri 35kmh ani do mierneho kopceka. Toci vtedy cca 800 otacok a bez akychkolvek vibraci reaguje na plyn a zacne zrychlovat. V. je mozne mat zaradenu od 35 kmh az po 260kmh tak nech mi teraz niekto hovori nieco o pruznosti. Ziadny diesel neponuka pri 900-1500 otackach tolko vykonu ako benzinovy motor, a rovnako od 3500 - 7500 ot tam sa dieslu uz ani nesniva. Napriklad pri rychlosti 60kmh mozem mat zaradenu kazdu rychlost okrem jednotky a auto plynule a hlavne okamzite akceleruje. Spotrebu dlhodobu mam 9.3l, z Mnichova do Zvolena som ale prisiel pri rychlostiach 120-130 so spotrebou 6.7l, co povazujem za perfektnu hodnotu

zial od renaultu som ziadny benzin nejazdil, ale 2.0t 125kw je vraj velmi vydareny motor !!!!

Autor:  P@trik [ 19 Dec 2011 00:51 ]
Predmet príspevku:  Re: Prečo nie diesel od Renaultu?

Zdravím
Poviem Vám vlastnú skúsenosť s dieslami od Renaultu.
Motor 1,5 dci 60 kw v Megane II je v skutku velmi vydareny motor, môj otec ho má cca 3 roky, auto je ročník 2004 a s motorom, v podstate s celým autom nie su žiadne problémy.
Motor má nízku spotrebu, a ked som šiel nanom velmi opatrne, boli to až 3 L na 100 km... !!!
a to nie je výmysel, inač 4,2 -4,3 ...
Otec mení olej v renaulte, tankuje bud na čerpačke Schell alebo Slovnaft...
Dodržuje iba predpísane normy, ohladom čerpania pohonnych hmôt.
Bratranec má Clio (2003) tiež 1,5 dci, 48kw (alebo niečo take), nalial tam olej s tesca, a tankoval naftu ešte za 20sk... takže 0,66 €
motor ma tak v háji, že mu už po druhy krat menili trysky aj s čerpadlom.
zanedbal starostlivosť o auto.
Stryko ma clio 1,9 dti... bohvie kolko Km... stary vrak, vkuse sa kazí..
Podla mna je Renault vynikajuce auto... ale netreba ho zanedbávať, ako žiadne, ked služiš autu, ono bude služiť tebe...
a stare vraky netreba kupuvať, ja som mal tiež, neoplatí sa...
čím novšie, tym menšia pravdepodobnosť zleho zaobchadzania a poruchovosti...
toto platí podla mna všeobecne na všetky auto zo systémom Common-rail...
dti je ešte nie je, ale tym som chcel poukazať iba nato že 10 ročne auto už nemusí byť auto...

Autor:  romix [ 07 Jan 2012 00:02 ]
Predmet príspevku:  Re: Prečo nie diesel od Renaultu?

teraz sa uz vyrovna gas spotrebou diesel tak na co

Stránka 2 z 3 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/