Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Diesel, neustaly problem so startovanim : Diskusia o všeličom

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 03 Máj 2024 14:57

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 6 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Diesel, neustaly problem so startovanim
OdoslaťOdoslané: 21 Mar 2013 17:37 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 21 Mar 2013 17:21
Príspevky: 2
spam: Nie
Zdravim Vas,

vlastnim vozidlo Renault Trafic 2.0 dCi. Uz bolo niekolko krat v servise a nie si s nim dat rady <z> . Problem je v tom, ze ked motor cez noc vychladne, pripadne stoji niekolko noci, tak je problem ho natocit. A ak je nahodou vonku minus tak sa ho nepodari natocit vobec.

Startovanie ma asi taky priebeh, ze toci toci toci (niekedy aj minutu), a potom postupne zacne motor chytat, ale velmi pomaly.

V servise repasovali trisky (minuly rok menili aj zhavice), blendoval sa ERG ventil, cistila sa nadrz, menilo sa nejake ozubenie na palivovom cerpadle a stale nic :roll: .

Kto by mal nejaku radu, kludne napiste . Vdaka.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Diesel, neustaly problem so startovanim
OdoslaťOdoslané: 21 Mar 2013 18:04 
Neprítomný
Skúsený
Skúsený
Obrázok používateľa

Založený: 06 Máj 2010 10:23
Príspevky: 220
Bydlisko: Trnava
AUTO: Renault Laguna 2.2dt Grandtour r.v.1999
Seat Alhambra 1.9tdi r.v.1998
Opel Frontera 2.2dti 16v r.v.2000
takíto problém býva aj pri padaní nafty niekde chytá vzduch podľa mňa

_________________
mario


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Diesel, neustaly problem so startovanim
OdoslaťOdoslané: 21 Mar 2013 18:21 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 08 Mar 2013 21:34
Príspevky: 25
Bydlisko: Nemšová
AUTO: Renault Scenic r.2002
spam: Nie
A zhavice aj naozaj zhavia? Ja som mal podobny problem na fiate. Kontrolka zhavenia sice svietila ale rele zhavenia uz dobre nespinalo a nezhavilo (opalene kontakty). Zmeraj po zapnuti klucika ake napetie je na zhavicoch.

_________________
Renault Scenic 1.9 dCi, 2002 Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Diesel, neustaly problem so startovanim
OdoslaťOdoslané: 22 Mar 2013 02:02 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
presne tak.
- pred štartovaním dočerpať naftu
- preveriť žhaviče
- skontrolovať kompresné tlaky motora
- skontrolovať vstrekovače

Toto sú asi najčastejšie problémy v poradí ako sa ich oplatí kontrolovať.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Diesel, neustaly problem so startovanim
OdoslaťOdoslané: 22 Mar 2013 16:33 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 21 Mar 2013 17:21
Príspevky: 2
spam: Nie
V servise sa uz zaoberali vstrekovacmi aj nadzrou a palivovym systemom. Tam problem nebude alebo ho nevidia. Zhavice by mali byt tiez ok. Teraz to tam pojde opat, tentokrat na dva tyzdne, tak uvidim a potom sa ozvem.

Vdaka za rady, prediskutujem to este s nimi.

Inak ako zmeram napatie na zhavicoch ? A ake ma byt ? Viem akurat , ze zhavice samotne by mali mat nizky odpor.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Diesel, neustaly problem so startovanim
OdoslaťOdoslané: 22 Mar 2013 18:05 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 08 Mar 2013 21:34
Príspevky: 25
Bydlisko: Nemšová
AUTO: Renault Scenic r.2002
spam: Nie
Napetie zmeras tak isto ako na baterke akurat plus das na zhavic pri zapnutom kluciku. No napetie by malo byt o nieco mensie ako na baterke naprazdno bez zataze.

_________________
Renault Scenic 1.9 dCi, 2002 Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 6 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©