Ahojte, som technický antitalent,tak pripadnú technickú hlúposť z mojej strany prehliadnite.Čo sa týka danej témy: Mal som obdobný problém, mam Megana 1,6 r 1998.Pri štartovaní hlavne v chlade,som tiež musel pridávať na plyne,auto šlo, ako šrotovník ,ako keby na dva -tri válce.Neskutočné spaliny-vodná para.Môžete mať prasknutú hlavu valca,lepší prípad tesnenie.Voda sa tam dostane a zle odpaluje.Já som to mal s tým tesnením Alebo taktiež od motora Vám ide výfukové potrubie ( liatinový Y kus ) ten bude prasknutý.Vtedy auto lepšie štartuje ,ak je motor teplý. Tak isto ho mám prasknutý ,ale auto štartuje, ide dobre. Ďaľší s problémov čo som mal, bol nasledovný:pri znižovaní rýchlosti u mňa neexistovalo brzdenie motorom ,auto sa dusilo.Musel som zabrzdiť, dať na neutrál, potom dvojka a tak: Natrafil som fakt na dobrého maníka prišiel k autu otvoril kapotu,uplne vzadu hore napravo ide gumová hadička cca 8 mm priemer neviem kde a ako je napojená ,ten dotyčný ju vybral prasknutá bola na 2 miestach ,vymenil a odvtedy brzdím motorom.
|