Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Renault fórum :: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín : Renault Mégane I
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
http://www.renaultforum.sk/megane/topic6752.html
Stránka 1 z 2

Autor:  Gaaspi [ 19 Júl 2019 20:53 ]
Predmet príspevku:  Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín

Našiel som viacero tém so štartovaním ale vždy bol problém trocha inší ako mám ja. Buď neštartovalo za tepla, za studena, blbol immobilizér. Nie! Čo ak len jednoducho dlho trvá štartovať?!? Baterka je v poriadku, štarter točí, nič necvaká, motor ide pekne, nevynecháva, káble na sviečky držia... a vlastne vždy naštartujem len dlho trvá kým chytí. Takže to je jedno či je teplo, zima, či sa už jazdilo a motor neni ešte vychladnutý, alebo sa týžden nejazdilo... vôbec žiadny rozdieľ... Proste sadnem, otočím kľúč na prvý stupeň keď sa rozsvietia kontrolky, červenná bodka (immobilizér) zhasne a všetko je pripravené na štart. Avšak otočím druhý stupeň a štarter točí a točí a nič. Takže naštartovanie auta je také že musím minimálne 3x zopakovať cca 10-15 sekundové točenie štartérom kým konečne naskočí. Asi AC pumpa nenatiahne z nádrže do vstrekovača alebo čo? Lebo pri iných autách sa to dalo buď ručne nacufovať alebo taký motorček to natiahol ak ste dali klúč do prvej polohy tak počujete také bzzzzz čo natiahne. Môže byť to?

Autor:  pastorek [ 19 Júl 2019 22:29 ]
Predmet príspevku:  Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín

Z tebou poskytnutých informácií viem iba že máš Megane I s benzínovým motorom a dlho štartuje. Ako presnú radu čakáš? Zrejme ti padá benzín ale čím to môže byť keď o motore si uviedol iba že je benzínový.

Autor:  Gaaspi [ 19 Júl 2019 23:32 ]
Predmet príspevku:  Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín

Priznávam že som úplný laik na autá a neviem presnejšie čo to je. Môžem sem postnúť údaje z techničáku. Zdvihový objem valcov 1390.0 cm3, najväčší výkon motora 55.00kW, toto stačí? Ostatné sú už len hmotnosť, druh paliva a také čo viem. Predošlí majiteľ tvrdí že na tom denne jazdil a nerobilop mu to (alebo to považoval za normálne), a bol aj u mechanika kvôli STK a tam tiež nikto nič nepovedal že je problém so štartom. Tak ja už neviem. Vynechal som niečo z postupu? Myslím to že na škodovke 120 bolo treba otvoriť kapotu a ručne napumpovať pred štartom. Neviem na renaulte sa robí niečo okrem otočenia kľúča pred štartom?

Otvoril som kapotu ale vôbec sa tam nevyznám. Na favorite bola taká priesvitná hadička a tam bolo vidieť ako cez to ide benzín do motora. Tu je to úplne iné, také plnšie, kopa hadíc, ani jedna priesvitná, veľa ich je ani neviem ktorá kam vedie. Na starých škodovkách to je oveľa prehľadnejšie.

Autor:  pastorek [ 19 Júl 2019 23:58 ]
Predmet príspevku:  Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín

Ideálne by bolo modelové číslo. Je napísané v techničáku a bude niečo ako BAxx alebo SAxx kde xx sú čísla.

Autor:  Gaaspi [ 20 Júl 2019 00:18 ]
Predmet príspevku:  Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín

Ahááá vďaka za objasnenie, je to tam takže BAOE05 dám to aj do podpisu, a tak to bude rozumné. Mám ho nie tak dlho a postupne ho chcem dať do poriadku takže akákoľvek pomoc/rada mi bude užitočná... Mesačne tak do 100€ viem investovať. Každý mesiac by som niečo dal opraviť postupne. Rádio ide aj staré zatiaľ len radšej by som časom dal už také modernejšie na USB kľúč ale neviem či je tam klasická eurokoncovka a to štartovanie dať do poriadku... Postupne by som vymenil sviečky a tak.

Autor:  pastorek [ 20 Júl 2019 07:51 ]
Predmet príspevku:  Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín

Tak máš podávacie čerpadlo v nádrži a jednobodové vstrekovanie. Možno by stačilo iba vyčistiť vstrekovaciu jednotku a skontrolovať tesnosť sacieho potrubia.

Autor:  amater3 [ 21 Júl 2019 11:53 ]
Predmet príspevku:  Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín

Skús toto-zapni kľúč do prvej polohy a keď je auto v stave na štartovanie,kľúč vypni a zopakuj štartovaciu sekvenciu už aj so štartom.Ak bude štartovanie rýchlejšie,tak Ti padá benzín v palivovej sústave. <o> <o> <o>

Autor:  Gaaspi [ 21 Júl 2019 20:31 ]
Predmet príspevku:  Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín

No očúvajte sem chalani: Spravil som to čo tu je vyššie radené a dopadlo to takto: Pri druhom pokuse kde už som mal naostro štartovať som cca 10 sekúnd točil štartér a nič. Tak až na tretí pokus to naskočilo po nejakých 3-4 sekundách. To znamená že je to zhruba to isté ako keď 3x točím štartér 5 sekúnd a na nejaký tretí-štvrtý pokus už naskočí. Stále sme pri tom že to veľmo trvá kým chytí. V lete to ešte ujde ale v zime baterka nebude vládať 15 sekundové točenia štartérom...

Ja mám veľmi silné podozrenie že ten motorček čo má natiahnúť benzín nefunguje, lebo viem že pri autách ktoré mali AC pumpu sa vravelo že benzín si to natiahne aj podtlakom keď točíte štartérom len treba dlho štartovať kým naskočí. Na hocijakom inom aute (Felícia, Fiat) vždy keď dám kľúč do prvej polohy tak okrem toho že sa rozsvietia kontrolky vždy počujem to bzzzz na pár sekúnd a to je ten motorček čo natiahol benzín k motoru. Teraz nepočujem vôbec nič a to neexistuje aby bolo tak dobre zvukovo utesnené, veď na každom aute je počuť.

Autor:  pastorek [ 21 Júl 2019 21:18 ]
Predmet príspevku:  Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín

Keby nefungovalo podávacie čerpadlo tak nenaštartuješ vôbec a keby iba blblo tak sa nestáva že blbne vždy rovnako.
Pri väčšine áut to tak je že čerpadlo sa spustí už pred štartovaním ale niektoré vstrekovania BOSCH fungovali že relé čerpadla potrebovalo i impulzy od zapaľovania aby zoplo.

... pri klasickej AC pumpe podtlak určite nefungoval.

Autor:  Gaaspi [ 21 Júl 2019 22:01 ]
Predmet príspevku:  Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín

Tak čo by pomohlo vlastne? To prečistenie a tesnenie sacieho potrubia ako sa vyššie či nechať 100€ v servise? Pričom za 300 kúpim druhé auto :-D

Napríklad tu fiatka za 350 alebo tu rovnaká za 200 a všetko pojazdné s papiermi že to kúpim z jednej výplaty. Chcel som len kamošovi pomôcť že on to nemusel dávať na inzerát a vyvolávať a bohviem kam prepisovať do iného okresu, a ja zase som zháňal nejaké auto a tak sme si pomohli a zobral som teda toho Renaulta.

Pri takýchto 200-300 eurových autách sa viac oplatí kúpiť to s platnou STK a keď mu končí STK dať do šrotu a kúpiť zase druhé alebo pri prvej väčšej oprave kde už treba investovať viac ako 200 tak šlahnúť do šrotu a kúpiť iné. Do tých už nemá zmysel moc investovať. Behať na tom kým to funguje a dovidenia.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/