Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Renault fórum :: Stracanie chladiacej kvapaliny : Renault Thalia I
Renault fórum
http://www.renaultforum.sk/

Stracanie chladiacej kvapaliny
http://www.renaultforum.sk/renault-thalia/topic6737.html
Stránka 1 z 1

Autor:  whiskeY11 [ 29 Jún 2019 18:05 ]
Predmet príspevku:  Stracanie chladiacej kvapaliny

Zdravim, asi pred tyzdnom som spozoroval unik chladiacej kvapaliny z rysky MAX pod MIN, dolial som ju, ale po najazdeni asi 200km mi zase zmizli asi 2 deci. Navyse sa mi v nadrzke zacala tvorit akasi "syrova zmes". Myslel som si teda ze je prasknute tesnenie alebo hlava, ale par veci nesedi: motor sa vobec neprehrieva, ta syrova zmes neni ani trochu mastna, cize to asi neni olej, a v oleji neni ziadna emulzia a ani ho nepribuda, ani neubuda. Taktiez som nespozoroval ziadny biely dym z vyfuku ani podobne prejavy. Pokial je motor zohriaty, v nadrzke kvapaliny je slusny tlak, ked je studeny ani moc nie. Prosim poradte lebo som z toho vcelku dost zmateny.

Autor:  pastorek [ 29 Jún 2019 22:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Stracanie chladiacej kvapaliny

To nevyzerá na tesnenie pod hlavou ale skôr na únik netesnosťou no trochu k tomu nesedia tie usadeniny plávajúce v nádržke. Tie by ukazovali na tesnenie pod hlavou ale vtedy skôr hladina pri zahriatí stúpne a nádržke sa objavujú bublinky. Ja by som iba skontroloval hadice a príruby na tesnosť a sledoval ako sa bude správať teplota a hladina v nádržke.

Autor:  whiskeY11 [ 30 Jún 2019 10:26 ]
Predmet príspevku:  Re: Stracanie chladiacej kvapaliny

No, hladina pri zahriatí stúpne o dobré 1-2 deci, ale myslel som si že je to normálny jav, vzhladom k tomu že teplo kvapalinu roztiahne. A bublinky v nej niesú, jedine keď ju otvorím keď je motor zohriaty tak vtedy kvapalina nachvílu zabublinkuje čo myslím že spôsobuje práve ten tlak. Kamarát mi už poradil test CO2 v chladiacom systéme takže uvidím, ale asi to predsa len bude to tesnenie.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/