Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112
Nieco ine : Tuning

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 25 Apr 2024 18:50

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 26 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Nieco ine
OdoslaťOdoslané: 06 Okt 2010 20:52 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 10 Apr 2010 14:41
Príspevky: 124
Chcem sa opytat robi tu niekto aj nieco ine ako svetielka a blikace a hudbu ?
Meni tu niekto motor za silnejsi , pripadne jeho komponenty, brzdovu sustavu a pod ?
Ak ano hodte sem par postrehov. Dikes vopred

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nieco ine
OdoslaťOdoslané: 07 Okt 2010 19:27 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 14 Sep 2010 21:02
Príspevky: 15
toto je moc dobrá téma,uvidime či niekto niečo napíše


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nieco ine
OdoslaťOdoslané: 07 Okt 2010 23:45 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 10 Apr 2010 14:41
Príspevky: 124
tak pochybujem ze tu niekto nieco da, aj ked by som bol rad, lebo davat na auto svetielka je zbytocnost.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nieco ine
OdoslaťOdoslané: 10 Okt 2010 17:36 
Neprítomný
Skúsený
Skúsený
Obrázok používateľa

Založený: 06 Máj 2010 10:23
Príspevky: 220
Bydlisko: Trnava
AUTO: Renault Laguna 2.2dt Grandtour r.v.1999
Seat Alhambra 1.9tdi r.v.1998
Opel Frontera 2.2dti 16v r.v.2000
no záujem by bol ale nemám na to priestor,ked som bol slobodný a žil môj dedo tak u neho som robil také veci ale to boli len škodovky a žiguláky,výmena motorov napr 120 a motor favorit,lada 1200 a motor 1600 predná maska a zadné svetlá z lady 2107,ale teraz neni kde,inak by som niečo tvoril dalej <heh>

_________________
mario


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nieco ine
OdoslaťOdoslané: 12 Okt 2010 09:07 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 24 Jan 2010 00:54
Príspevky: 111
Bydlisko: Bratislava - Petržálka
AUTO: Renault Clio Storia 2007 1,2 8V
A nie je to zbitočnosť?? Meniť motor na aute?? Ved to je to isté ako meniť motherboard na PC, to už sa viac oplatí kupiť víkonnejší model nie?? Ved vímena motora obnáša vímenu kopu dalších vecí, nie náhodou??


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nieco ine
OdoslaťOdoslané: 12 Okt 2010 11:07 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 10 Apr 2010 14:41
Príspevky: 124
Povedzme ze chces nieco viac ako vykonnejsi model. v pripade R5 napr. je to 120 koni. Ked chces mat viac tak je mnoho ciest - ked vymenis napr na takom aute motor za taky ktory ma v serii sice tolko isto ale pri polovicnom plniacom tlaku, tak je sanca zvysit vykon podstatne.
Alebo povedzme ze chces lepsie brzdy -to sa potom da riesit zamenou brzdovej sustavy za lepsiu z novsieho modelu.
Podstatou takychto uprav je to ze majitel chce viac konikov alebo lepsie vlastnosti ale v rovnakej karoserii ktoru si oblubil. Lebo pravda je taka ze aj ked sa auta zrychluju s vyvojom niektore veci ktore ludia maju na svojich autach radi sa proste nezachovaju, krasne a vyvazene riadenie bez serva, s okamzitou odozvou, vedomie ze ak nieco prezeniete tak si za to mozete sami dava jazde iny rozmer a trochu viac zodpovednosti ako davaju dnesne hypermoderne auta, ktore sa dostavaju do ruk nepripravenym vodicom.
To samozrejme plati pre uzku skupinu ludi, ktori su ochotny do auta investovat aj na ine veci ako su lampasiky, a nalepky.
A su to aj ludia ktorych to proste bavi.
Tuning je na slovensku zaznavany vdaka t omu ze na uliciach chodi prilis vela aut s preplacanym zovnajskom, no krasny tuning spravia na prvy pohlad veci neviditelne ako su pekne kolesa a podvozok.
ak su zvolene vkusne tak netreba nic ine a auto vyzera krasne. Ak niesu tak im pomoze jedna vec a to je vymena.
Takto by sa dalo pokracovat vo vsetkom

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nieco ine
OdoslaťOdoslané: 13 Okt 2010 11:03 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 24 Jan 2010 00:54
Príspevky: 111
Bydlisko: Bratislava - Petržálka
AUTO: Renault Clio Storia 2007 1,2 8V
tak ale koníky zvýšiš aj šiškov, turbom, či načipovaním, prečo hned meniť motor... Ako vieš, tuning je tuning sám o sebe preto pestrý, pretože každému sa páči niečo iné, pre mna je zbitočné meniť motor, lebo podla mna to je to zbitočné, po prvé na bežné používanie aj tak nevyužijem také auto ako je Bugatti Veyron s výkonom koní 1001, či už v meste alebo po dialnici mi v pohode stačí moja 1,2 8V... a kebyže cem niečo silnejšie si kupim Renault Clio V6 sport, ale bohužial v tejto dobe už nie je tolko ludí čo obetujú naraz tolko penazi to vímeny motoru... Napríklad ked ce niekdo aby mu ostala kasna tak hladá taký istý model ale silnejší, ved naprilad v rade Škoda Octavia, Renault Clio, Thalia, Meganne a pod... máš rovnakú kasnu ale rôzne kubatúri, a prečo si to čo máš nevylepšiť či už z exterieru alebo interieru?? Ked si na zrazoch nemáš žiadne auto na zdviháku aby ludia posudili či to auto má pekný podvozok alebo pružiny, každý povie že je len pekne znížené... A ked má niekto už veterána tak bohužial mu neostáva nič iné, len sa rozhodnúť ak ce zvýšiť či obetuje abo nie, bo vývoj nezastavíš...

Ale na druhej strane, ked si ludia spočítajú kolko dali na styling svojho miláčika, tak im možno víde suma čo by mali za nové auto, poprípade vímenu motora, ale tak to je za určitý poček rokov, proste už nie je tolko ludí čo sú ochotný obetovať na niečo také ako je vímena motora... To je len čisto môj osobný názor a postreh...



preboha.. to je gramatika.. ani sa mi to nechcelo opravovat.. tolko toho je.. prosim druhy krat skontroluj a poopravuj.. dakujem

/Krestan


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nieco ine
OdoslaťOdoslané: 13 Okt 2010 12:48 
Neprítomný
Skúsený
Skúsený
Obrázok používateľa

Založený: 06 Máj 2010 10:23
Príspevky: 220
Bydlisko: Trnava
AUTO: Renault Laguna 2.2dt Grandtour r.v.1999
Seat Alhambra 1.9tdi r.v.1998
Opel Frontera 2.2dti 16v r.v.2000
zetor203 napísal:
A nie je to zbitočnosť?? Meniť motor na aute?? Ved to je to isté ako meniť motherboard na PC, to už sa viac oplatí kupiť víkonnejší model nie?? Ved vímena motora obnáša vímenu kopu dalších vecí, nie náhodou??

ano obnáša to vela vecí,ale je to koníček,a tam sa nerátajú peniaze a dalej na starých autách koncom 90 rokov sa čipovanie nerobilo,myslím na autách vyrobených v socialistickom bloku,a ked chcel niekto niečo iné než ponúkala sériová výroba a bol ochotný zaplatit prečo nie,dokonca poznám človeka ktorý vlastnil škoda 130 a mal v tom motor z Golfu I.obsah 1.6 a jazdilo to a bolo to legálne na papieroch,no teraz by to bol problém zlegalizovať,

_________________
mario


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nieco ine
OdoslaťOdoslané: 13 Okt 2010 16:13 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 10 Apr 2010 14:41
Príspevky: 124
zetor203 napísal:
tak ale koníky zvýšiš aj šiškov, turbom, či načipovaním, prečo hned meniť motor... Ako vieš, tuning je tuning sám o sebe preto pestrý, pretože každému sa páči niečo iné, pre mna je zbitočné meniť motor, lebo podla mna to je to zbitočné, po prvé na bežné používanie aj tak nevyužijem také auto ako je Bugatti Veyron s výkonom koní 1001, či už v meste alebo po dialnici mi v pohode stačí moja 1,2 8V... a kebyže cem niečo silnejšie si kupim Renault Clio V6 sport, ale bohužial v tejto dobe už nie je tolko ludí čo obetujú naraz tolko penazi to vímeny motoru... Napríklad ked ce niekdo aby mu ostala kasna tak hladá taký istý model ale silnejší, ved naprilad v rade Škoda Octavia, Renault Clio, Thalia, Meganne a pod... máš rovnakú kasnu ale rôzne kubatúri, a prečo si to čo máš nevylepšiť či už z exterieru alebo interieru?? Ked si na zrazoch nemáš žiadne auto na zdviháku aby ludia posudili či to auto má pekný podvozok alebo pružiny, každý povie že je len pekne znížené... A ked má niekto už veterána tak bohužial mu neostáva nič iné, len sa rozhodnúť ak ce zvýšiť či obetuje abo nie, bo vývoj nezastavíš...

Ale na druhej strane, ked si ludia spočítajú kolko dali na styling svojho miláčika, tak im možno víde suma čo by mali za nové auto, poprípade vímenu motora, ale tak to je za určitý poček rokov, proste už nie je tolko ludí čo sú ochotný obetovať na niečo také ako je vímena motora... To je len čisto môj osobný názor a postreh...


a co ak mas najvyšší model napr Renault 5 GT Turbo a chceš viac koní - zoberies motor ktory sa tam vojde a proste ho tam zastavias (buď motor z clia williams, alebo konverzia s motorom z clia sport). To ako si pisal ze ked chces viac vykonu das si tam filter a turbo - sportovy filter osobne nepocitis na aute nijak - max sa to ukaze na brzde ale ty osobne okrem hluku a vyssej spotreby nebudes citi ze sa ti koniky zvysili. Zastavba turba na atmosfericky motor ta vide ovela drahsie nez zastavba komplet motora :). Pretoze ak chces davat na motor turbo treba ti este tolko vela veci okolo ako ked menis motor - kedze vlastne vyrabas novy motor, ktoremu treba bud prisposobit zapalovacie a palivove mapy alebo rovno vymeni riadiacu jednotku za plne programovatelnu.

Na zraze ti nikto nepovie ci mas pekny podvozok , ale kto sa na tom prevezie ti povie ci mas z toho uskakanu opicu zo skratenymi pruzinami, alebo kvalitny podvozok, ktory ta zrychli (kvoli tomu nechodim na zrazy auto ukazovať ale jazdit). To vlastne zistíš aj sam ci sa oplatí dat len pruziny alebo vymenit k tomu aj podvozok ktory je pre ne urceny jednak tym ze nove tlmice pri kratších pružinách budeš meniť o 60% skôr ako ked tam bude komplet podvozok nastaviteľny.
Tuningove zrazy su u nas bohuzial lacne ako nalepky ktore sa davaju, častokrat auta priliš preupravené. ak chces vidiet skutocny tuning pozri si nejake zavodne auto. tam je vsetko urobene tak aby to vazne fungovalo a nie aby to vyzeralo. Styling osobne nemusim aj ked pár autam to na výzore pridalo možno, ale ked je auto podarene od vyroby tak ziaden styling netreba - napr Renault 5 gT Turbo, Lancia Delta integrale evo, lancer EVOlution V, VI; Golf 1 GTi a pod.

Zakladal som sem tuto tému s tým, že tu možno najdem pár ľudí ktorí maju skúsenosti aj s funkčnými upravami aut a nie len lepenia spojlerov a plastov na už tak 500 tonove auta.
P.S. Zetor trosku viac poštuduj fóra odporúčam cliosport.net cast o motoroch a podvozkoch :)

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nieco ine
OdoslaťOdoslané: 14 Okt 2010 12:22 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 10 Apr 2010 14:41
Príspevky: 124
a este jeden clanok z pistonheads - toto podla mna je tuning - vsetko pekne a fungujuce, a vylepsene
http://pistonheads.com/gassing/topic.as ... 20XE&mid=0

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 26 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©