Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Spolahlivost renault Fluence : Renault Fluence

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 25 Apr 2024 16:08

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 11 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Spolahlivost renault Fluence
OdoslaťOdoslané: 14 Júl 2011 08:37 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 14 Júl 2011 08:33
Príspevky: 1
Aka je vasa skusenost s fluence ? Môj sa rozpada jedna radost.Nesedi veko nadrze, chybny vylisok blatnika,pri12000 km koza na volante a radiacej pake minulostou,chyba spinaca neutralu,vybyjanie baterie bezna prax aj v lete .


Naposledy upravil momik dňa 16 Júl 2011 20:23, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Spolahlivost renault Fluence
OdoslaťOdoslané: 14 Júl 2011 12:28 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 07 Okt 2009 09:27
Príspevky: 460
Bydlisko: Bratislava
AUTO: Dacia Logan II Arctica 1,2 16V 55 kW
spam: Nie
momik napísal:
Aka je vasa skusenost s fluence ? Môj sa rozpada jedna radost


Skús to konkretizovať. Možno sa len prejavuje to, o čom sa písalo dávnejšie, že je urobený veľmi lacno a nie veľmi kvalitne... Dosť ma zaskočilo že mnohým koroduje znak, pričom na mojej min. 12-ročnej Lagune je stále krásne lesklý.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Spolahlivost renault Fluence
OdoslaťOdoslané: 25 Nov 2012 10:41 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 05 Mar 2012 18:53
Príspevky: 4
spam: Nie
Mám obdobnú skúsenosť, ako opisuje "momík". Pri 7-tisícoch km, ma auto nechalo na ceste o 5-tej ráno v mraze -17, oprava a výmena "snímača klepania", pri 15-tisícoch sa ozval "presuvník" s poriadnym rachotom pri studenom štarte, odstránené pri 17-tisíc km, pri tejto oprave bola zistená netesnosť prevodovky-únik oleja, prevodovka dolu rozpojiť a nasledovala ďalšia oprava, výmena volantu a páky radenia pri 17-tisícoch /olupovanie "kože"/, toto všetko sa udialo v priebehu 20-tich mesiacov od kúpi nového vozidla, keď som odchádzal zo servisu, tak technik dal autu rozhrešenia ako dáva kňaz, no len neviem či to bude postačovať. Začína ma nadšenie z tohoto vozidla opúšťať!


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Spolahlivost renault Fluence
OdoslaťOdoslané: 28 Nov 2012 13:05 
Neprítomný
Profesionál
Profesionál
Obrázok používateľa

Založený: 22 Dec 2011 16:13
Príspevky: 473
Bydlisko: Rajec
AUTO: Renault clio lll facelift 1.2 16v 55kw
no tak to je skoda ze sa vam takto rozpada auto ale zrejme to bude tim ze auto ako fluence nemalo ziadneho predchodcu a preto sa nemali ani kde chyby vychytat ale ak bude daky facelift tak tam si myslim ze renault si isto da zalezat na spracovani materialov

_________________
kvalitne a spolahlive auto Renault


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Spolahlivost renault Fluence
OdoslaťOdoslané: 19 Dec 2012 16:19 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 19 Dec 2012 16:17
Príspevky: 1
spam: Nie
Tak ja mam zatial len dobre skusenosti, mam 35 000 km za sebou, a zatial ziaden problem, od -30 do +35 vzdy v pohode slapal, jedine ta koza na volante, ale keby som o tom necital na tejto stranke, tak si to asi ani nevsimnem :)


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Spolahlivost renault Fluence
OdoslaťOdoslané: 27 Mar 2015 03:28 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 31 Mar 2010 11:10
Príspevky: 15
Bydlisko: TT
POZOR nielen na FLUENCE, pozor na všemocného boha IMPORTÉRA v BA, aj na zAUTORIZOVANÝCH PREDAJCOV!



Úvod:

Moja trpká skúsenosť s TT-CAR servisom v Trnave a jeho zamestnancami P.G. a P.Ch. a s importérom Renault Slovensko.

Stalo sa, čo sa stať nemalo, moje auto Flunce náhle zlyhalo. Otočil som zľahka kľúčikom a z motora čosi príšerne zarachotilo. Podobne, ako keď sa nezasunie pastorek štartéra a narazí na zuby venca zotrvačníka, no ešte viac. Ten rachot kovu ma zarazil a poriadne vyľakal. Vôbec som netušil, že na čas prezlečiem do role Dona Kichota a, že práve začína môj boj s renaulťáckymi veternými mlynmi.

Jadro:

Nakoľko som si priplatil 350€ na rozšírenie záruky o ďalšie 2 roky, dostal som od importéra +1 rok garancie navyše. Po zavolaní do značkového servisu TT-CAR, som požiadal o záručnú opravu. Miesto pomoci ma však čakala ľadová sprcha. Prijímací technik si sucho vyžiadal VIN číslo môjho auta a po chvíli vyhlásil, že na žiadnu opravu v rámci záruky nemám nárok! Ďalej uviedol, že to preto, že som počas predĺženej záruky nebol v autorizovanom servise na druhej prehliadke vozidla (bežná, no v Renaulte vôbec nie lacná výmena oleja a filtrov - vzduch, olej, peľ). Tým podľa neho "padla" záruka na vozidlo a na žiadnu záručnú opravu od ich servisu nemám nárok. V podobnom duchu si ma podali páni P.G. i P.Ch z TT-CAR a miestami dosť nepríjemne zvyšovali hlas, ako keby sa so mnou niekde v zapadnutej krčme bavili o našich skorumpovaných politikoch. Dosť podráždený som zavolal do neautorizovaného servisu, kde som si dal urobiť druhú záručnú prehliadku a oboznámil som majiteľa so vzniknutou situáciou. Musel som sa mu zveriť, pretože to bol práve on, kto ma presvedčil o možnosti ušetriť cca 2/3 ceny oproti značkovému servisu. Majiteľ servisu mi odvetil, že to, čo tvrdia v TT-Car je blbosť a poradil mi, aby som sa odvolal na takzvanú Blokovú výnimku, t.j. NARIADENIE KOMISIE (ES) č. 1400/2002, zo dňa 31. 7. 2002, o použití čl. 81 odst. 3, Zmluvy na kategórie vertikálnych dohôd a jednania vo vzájomnej zhode v odvetví motorových vozidiel, kde sa jasne píše:

Od roku 2004 je v platnosti na území Slovenskej republiky zásadná legislatívna zmena v odbore autoopravárenstva, a to uvedením platnosti "NARIADENIA KOMISIE (ES) č. 1400/2002 zo dňa 31. 7. 2002 o použití čl. 81 odst. 3 Zmluvy na kategórie vertikálnych dohôd a jednania vo vzájomnej zhode v odvetví motorových vozidiel" - skrátene nazývaná "Bloková výnimka".
Podstatou tejto blokovej výnimky je, že vodič so svojim autom v záruke nie je nútený jazdiť len do značkového servisu pre bežnú úpravu či servis.
Najdôležitejšie pre motoristov z blokovej výnimky:
• bloková výnimka je v platnosti od 1.11.2004
• ide o možnosť pre nezávislé servisy prevádzať značkový servis, údržbu a opravy aj nových automobilov v záručnej dobe a to bez straty záruky, samozrejme pri dodržaní postupov a rozsahu prác predpísaných výrobcom automobilu a pri použití originálnych alebo kvalitatívne rovnocenných náhradných dielov
• tak isto ide o možnosť prístupu k technickým informáciám, dielenským príručkám a to aj o nových automobiloch
• možnosť neznačkového servisu a prístup k originálnym náhradným dielom, originálnej diagnostike a školeniam a to nediskriminačne, včas a použiteľným spôsobom na rovnakej úrovni ako autorizovaným servisom
• možnosť nakupovať originálne a kvalitatívne rovnocenné náhradné diely, informácie a diagnostiku od nezávislých distribútorov náhradných dielov
Bloková výnimka odstraňuje prekážky, ktorými sa výrobcovia áut bránili konkurencii.
Táto bloková výnimka prešla zmenou a do platnosti vstúpila od 1.júna 2010.
Európska komisia sa rozhodla pre zmenu a tak odsúhlasila zákon, ktorý poskytuje výhodu motoristom a to vlastnou voľbou autoservisu, pričom automobilka ako pôvodný výrobca či značkový servis bude povinný uznať reklamácie aj vtedy, ak bolo vozidlo opravené či servisované aj v neznačkovom servise. Ďalšie zmeny sa týkali usporiadania predaja nových vozidiel.
Európsky automobilový sektor dostal v roku 2002 blokovú výnimku z pravidiel voľnej súťaže, ktorá mala zabrániť automobilkám vybudovať si neprimerane dominantné postavenie na trhu. Medzičasom sa však situácia zmenila a Európska komisia na ňu zareagovala úpravou blokovej výnimky.

Platnosť nových pravidiel sa končí v roku 2023: http://sk.autoservice.com/aktuality/ite ... nimka.aspx

Nepomohlo! Zamestnanci TT-CAR-u sa, práve naopak, začali správať podráždenejšie. Odohrával sa pravý opak ťuťuli-muťuli jednania predajcov siete Renault, aké som zažíval počas kúpy Fluence.

V tomto bode som sa rozhodol zavolať importérovi Renault Slovensko v BA. Tam mi však nejaká pani vlažným hlasom odrecitovala, že nech spíšem všetky okolnosti ohľadom popísaného nekorektného jednania ľudí z Trnavskej predajne a servisu TT-CAR, čo si od toho, že im chcem napísať sľubujem a čo od toho očakávam. Tento telefonát spolu s tými so servisom v TT-CAR v Trnave ma utvrdili v tom, že pôjde o beh na príliš dlhé trate a ja som stále bez auta, ktoré denne potrebujem. Tak som sa po dlhšom zvažovaní celej prekérnej situácie, do ktorej som sa dostal vďaka "ústretovosti" zo strany Renault-u, napokon rozhodol od nič neriešiacich naťahovačiek rýchlo ustúpiť a auto som dal na opravu opäť do rúk mechanikov Ne-autorizovaného servisu.

Podozrenie automechanikov padlo na rozvody a tak aj bolo. Rozvodový remeň si kľudne preskočil o 2 zuby a vyradil moje vozidlo z prevádzky. Po tomto zistení presnej príčiny poruchy môjho auta sa na obzore začali vynárať ďalšie otázky. Čo má napríklad spoločné taká bežná výmena motorového oleja, olejového, vzduchového a tzv. peľového filtra s motorovými rozvodmi? A čo je to za auto, ktorému zlyhajú rozvody po najazdení púhych 30 000km? U auta, ktoré má najazdených tak málo kilometrov, by takýto druh poruchy určite žiadny slovenský motorista nečakal. Po zakúpení auta od Renaultu, sa však, vzhľadom k tejto skúsenosti, treba pripraviť aj na to.!

Pocítil som v sebe ďalší nával zlosti spojenej s bezmocnosťou voči výrobcovi šrotu, za ktorý som ja ako neznalec poriadnych áut vysolil svoje ťažko zarobené peniaze a rozhodol som sa skúsiť napísať importérovi, Renault Slovensko v Bratislave.

Výmena našich emailov:

Dobrý deň,


na základe dohody z nášho tel. rozhovoru zo dňa 23.9. 2014, Vám zasielam popis reklamačnej udalosti,
ku ktorej pripájam i sťažnosť na služby autorizovaného predajcu vozidiel Renault TT-CAR v Trnave.

Pre poruchu motora som si v TT-CAR uplatňoval reklamáciu vozidla Renault Fluence - VIN/F1LZBF0542079***
s Ev. číslom TT...... Som držiteľom karty Renaul Garancia+, ktorá je platná do 20.1. 2015 a na svojom motorovom
vozidle mám najazdených iba 30 000km. Napriek tomu nám vozidlo odmietol prijímací technik v TT-CAR Trnava
prevziať k záručnej oprave. Argumentom pre zamietnutie našej reklamácie v rámci záruky R. Garancia+
bolo jedno servisovanie počas predĺženej záruky mimo autorizovaného (ich) servisu.

Na to sme sa odvolali na Blokovú vyhlášku: **NARIADENIE KOMISIE (ES) č. 1400/2002 zo dňa 31. 7. 2002
o použití čl. 81 odst. 3 Zmluvy na kategórie vertikálnych dohôd a jednania vo vzájomnej zhode v odvetví motorových vozidiel**:
http://sk.autoservice.com/aktuality/ite ... nimka.aspx .

Toto nariadenie ES v TT-CAR kategoricky odmietli, argumentujúc zmluvou medzi predajcom a kupujúcim (čo práve upravuje a rieši spomínané nariadenie ES!),
s dodatkom, že ich nezaujíma žiadna európska legislatíva.

Zamestnanci TT-CAR sa počas vybavovania mojej reklamácie prejavili nezvyčajne neprofesionálnym prístupom.
Vyjadrujem týmto rozhorčenie nad arogantným vystupovaním p.Ch. a p.G. počas našej vzájomnej komunikácie
ohľadom poruchy môjho vozidla. Uvedení zamestnanci ma opakovane odmietli jasne informovať i v takej elementárnej veci,
akou bola stručne a jasne kladená otázka, či je moje vozidlo Fluence na základe vami zaslanej karty Renault Garancia+ v záruke.

Na dôvažok všetkého p. Ch. a p. G. počas vzájomnej komunikácie ohľadom riešenia mojej reklamácie veľakrát bezdôvodne
a neprimerane zvyšovali hlas. Verím, že uznáte, že vykrikovanie na zákazníka nepatrí do žiadnej predajne vašich vozidiel.

Auto mám momentálne rozobrané v inom - neautorizovanom servise, kde automechanici zistili, že došlo k preskočeniu rozvodového remeňa o 2 zuby,
pričom, našťastie, nedošlo nárazom o ventily k väčšej škode. Porucha bude vyriešená inštaláciou nových rozvodov.

Na záver si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste na základe uvedeného posúdili v rámci záruky Renault Garancia+ možnosť úhrady našich
nákladov, vyvolaných skrytou chybou v rozvodoch.


S pozdravom,
........................



Vážený pán ..........,

dovoľte mi v mene spoločnosti Renault Slovensko, spol. s r.o. reagovať na Vašu žiadosť o uznanie záručnej opravy na vozidle Renault Fluence, VIN: VF1LZBF0542079***.

Za účelom zistenia doplňujúcich informácií sme kontaktovali autorizovaný servis TT-CAR, s.r.o., na ktorý ste sa obrátili so žiadosťou o informáciu, či by bola požadovaná oprava vozidla vykonaná v rámci služby Garancia +. Radi by sme poznamenali, že služba Garancia + na predmetné vozidlo už v súčasnosti nie je platná, nakoľko jej platnosť bola ukončená dňa 14.02.2014. Podľa našich informácií Vás prijímací technik len upozornil na skutočnosť, že v prípade predchádzajúcej opravy vozidla v neautorizovanom servise je pri záručných opravách súvisiacich s touto opravou nutné posúdiť, či boli všetky úkony vykonané v súlade s odporúčaniami výrobcu. Táto skutočnosť však rozhodne nebola dôvodom zamietnutia záručnej opravy. Zároveň by sme radi dodali, že k poruche vzniknutej na vozidle sa bohužiaľ nemôžeme adekvátne vyjadriť, nakoľko vozidlo nebolo doposiaľ pristavené do autorizovaného servisu.

Na základe uvedených informácií, ako aj vzhľadom na skutočnosť, že služba Garancia + už v tomto okamihu nie je platná, nie je z našej strany možné považovať opravu predmetného vozidla za záručnú. Pre bližšie vysvetlenie celej záležitosti Vám v prílohe zasielame zmluvu Renault Garancia plus, kde je riadne uvedený dátum ukončenia plnenia tejto služby.

Ďakujeme Vám za dôveru a v prípade otázok nás neváhajte opäť kontaktovať na Zelenej linke 0800 606 111 alebo prostredníctvom e-mailu infocentrum@renault.sk.

S pozdravom,

Michaela Slováková

Customer Care Assistant
Czech republic / Slovakia



Dobrý deň,


viete mi vysvetliť z akého dôvodu bola Garancia+ (+ rok navyše) zrušená k dátumu 14.2. 2014? Dátum na mojej karte, ktorý je záväzný (snáď) pre obe strany, jasne udáva dátum ukončenia platnosti garancie+ k 20.1. 2015. Z tohto dôvodu mám za to, že mi bola z vašej strany Renault Garancia+ účelovo zrušená, aby ste sa vyhli uhradeniu sumy vrámci záručnej opravy.

Podľa vašich zistených informácií ma váš prijímací technik upozornil na celkom iné skutočnosti, no ja som nebol o všetkom tom, čo mi píšete z jeho strany vôbec informovaný. Nepožiadal ma napr. o žiadne pristavenie vozidla na posúdenie. Práve naopak! Pristavenie môjho vozidla zamietol pre servisovanie v neautorizovanom servise vrámci predĺženej záruky. To som vám jasne napísal a to, že vás zamestnanec TT-CAr-u zavádza, je logické, pretože sa dnes pre svoje "pochybenia" pravdepodobne bojí o svoje miesto. Správal sa vo vzťahu k zákazníkovi jednoznačne ako hulvát a nič podobné, čo popisujete, mi nevysvetlil. Za tým si stojím a žiadam týmto o písomné ospravedlnenie sa p.Ch. a p.G. za ich nemiestne chovanie. V opačnom prípade som rozhodnutý všetko medializovať.

Ďakujete mi vo svojom závere za dôveru, no tá bola už z vašej strany nenapraviteľne naštrbená. Pre dvoch "odborníkov" na stoličkách vášho predajcu v TT-CAR Trnava a bitku o jednoduchú opravu, ste schopní dokonca i obchádzať zákony a nariadenia ES!



.........................................



Vážený pán .................,

dovoľte mi v mene spoločnosti Renault Slovensko, spol. s r.o. opätovne reagovať na Váš e-mail, týkajúci sa vozidla Renault Fluence, VIN: VF1LZBF0542079***.

Ako sme už uviedli v predchádzajúcej komunikácii, dátum ukončenia platnosti služby Garancia + je uvedený na Vami podpísanej zmluve, ktorá je záväzná pre obe strany. Termín ukončenia zmluvného vzťahu bol od podpísania zmluvy riadne stanovený na 14.02.2014 a nebol žiadnym spôsobom z našej strany zmenený.

Podľa vyjadrenia prijímacieho technika nebola Vaša žiadosť o pristavenie vozidla do servisu zamietnutá, avšak boli ste upozornený, že potrebná oprava vozidla nebude v tomto prípade považovaná za záručnú, nakoľko platnosť služby Garancia + bola v tom okamihu už zrušená. Radi by sme poznamenali, že nakoľko pri zmienenej komunikácii nebol prítomný žiaden zástupca našej spoločnosti, nemôžeme sa k jednotlivým skutočnostiam adekvátne vyjadriť.

Na základe uvedených informácií Vám potvrdzujeme naše predchádzajúce stanovisko, týkajúce sa ukončenia platnosti služby Garancia +, a v prípade Vášho záujmu o opravu vozidla Vám odporúčame kontaktovať autorizovaný servis za účelom dohodnutia termínu pristavenia vozidla.

Ďakujeme za pochopenie.

S pozdravom,

Michaela Slováková

Customer Care Assistant
Czech republic / Slovakia




> **Vážená pani Slovakova, pýtam sa Vás:** Ako je možné, že na mojej karte Renault Garancia+ je platnosť garancie - čiže predĺženej záruky, do 20.1. 2015?!



...........................


dovoľte mi nadviazať na Váš E-mail, týkajúci sa platnosti služby Garancia+.

Rád by som opätovne poukázal na dojednanú zmluvu (v prílohe), v ktorej je presne uvedená platnosť, a to do 14.2.2014 / 80.000 km!

Túto informáciu uvádzajú aj naše interné systémy, ktoré majú všetky autorizované servisy k dispozícii. Počas vydania informačnej karty došlo k administratívnej chybe, za čo sa Vám ospravedlňujeme, avšak touto skutočnosťou Vaše práva neboli dotknuté.

Na záver mi dovoľte krátke zhrnutie: vozidlo Renault Fluence, VIN: VF1LZBF0542079538, bolo uvedené do prevádzky dňa 15.2.2010, jeho zákonná záruka bola platná do 14.2.2012. Dňa 11.2.2011 došlo k objednaniu služby Garancia+ na 48 mesiacov / 80.000 km (od dátumu uvedenia do prevádzky), ktorej platnosť končila ku dňu 14.2.2014.

Ďakujem za pochopenie!

S úctou,
Zsolt Kiss

Ing. Zsolt KISS
Customer Care Manager
Hungary / Slovakia


--------------- Original Message ---------------
From: ......... [.....@.....]
Sent: 2014.10.23. 9:47
To: infocentrum@renault.sk
Subject: [ ref:_00Db0cZvn._500b0A97ko:ref ]


- Viete mi uviesť dôvod, pre ktorý som nebol počas takmer troch rokov upovedomený o "výskyte" akýchsi tlačových chýb vo vydaných kartách Renault Garancia+?
- Viete mi uviesť dôvod, pre ktorý sme nebol počas takmer troch rokov upovedomený o Vašich "smerodajných" údajoch v platnosti kárt R.Garancia+?
- Viete mi uviesť dôvod, pre ktorý som bol počas niekoľkých rokov pravdepodobne zámerne ponechaný v omyle, ohľadom doby platnosti R.Garancia+?

- Kto tu zlyhal, zákazník, ktorému bolo v TT-CAR nahučané, že sa vôbec odvažuje dožadovať svojho?
- Kto tu zlyhal, ja, alebo Vy, ktorí svojich zákazníkov neupovedomujete o dôležitých skutočnostiach, aby ste tým zakryli svoje zlyhanie?





** Tue, 21 Oct 2014 11:26:43 +0000 (GMT) - "SK infocentrum@renault.sk" **

Vážený pán .....,

karty Renault Garancia + boli vydávané centrálou Renault a vzhľadom na opakovaný výskyt tlačových chýb boli následne zrušené.

Za smerodajné údaje o období platnosti služby Garancia + sú považované informácie uvedené na zmluve, ktorá nadobudla platnosť Vašim podpisom a je teda záväzná pre obe strany.

Ďakujeme za pochopenie.

S pozdravom,

Michaela Slováková

Customer Care Assistant
Czech republic / Slovakia




Záver:

A nekúpte to od nich :) Dodám, že Renault Fluence bolo moje prvé a na 100% aj posledné auto od koncernu Renault! Život ide po tej facke od Renolt&spol. ďalej a ja som do ďalšieho života bohatší o jednu dôležitú skúsenosť, no a výber áut je aj bez nich veru riadne veľký :P.

_________________
Že nemôže byť lacné auto luxusné a pohodlné? Prečo nie, povedali si pravdepodobne v Renaulte a stvorili AUTOŠIT
F L U E N C E 1.6, Confort


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Spolahlivost renault Fluence
OdoslaťOdoslané: 27 Mar 2015 18:13 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 22 Jan 2011 18:22
Príspevky: 109
Bydlisko: Čadca
AUTO: Laguna 3 Grandtour 2,0 dCi 96 KW r.v. 2008
ex Megan I ph II, 1,9 dCi r.v. 2001
Laurel to čo píšeš je dosť smutné ale posudzovať na základe jedného auta spoľahlivosť všetkých asi nie je na mieste. Ja mám po megane teraz lagunu, megan bol absolútne spoľahlivý, laguna zatiaľ tiež ide na 100 % .Na druhej strane, mám známych čo si vo firme kúpili dve A6ky, obidve boli poruchové ako nejaké autá z Indie. Môj názor je že vždy záleží na aký kus natrafíš


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Spolahlivost renault Fluence
OdoslaťOdoslané: 27 Mar 2015 20:57 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 31 Mar 2010 11:10
Príspevky: 15
Bydlisko: TT
Mám šéfa, ktorému v r. 2007 odletela náprava na novom m e g a n e. Mám kolegu, ktorému počas jazdy vyletelo z predného panela na renolte autorádio, neskôr sa mu v aute za jazdy odtrhla spolujazdcova sedačka, potom mu ostalo v ruke madlo na zatváranie kufra. Nebral som to vtedy vážne. Týkalo sa to akosi iba ich, nie mňa..

Bral som to ako reči od niekoho z vesmíru, tak ako dnes Ty odo mňa.

_________________
Že nemôže byť lacné auto luxusné a pohodlné? Prečo nie, povedali si pravdepodobne v Renaulte a stvorili AUTOŠIT
F L U E N C E 1.6, Confort


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Spolahlivost renault Fluence
OdoslaťOdoslané: 28 Mar 2015 18:35 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 22 Jan 2011 18:22
Príspevky: 109
Bydlisko: Čadca
AUTO: Laguna 3 Grandtour 2,0 dCi 96 KW r.v. 2008
ex Megan I ph II, 1,9 dCi r.v. 2001
Ja to neberiem ako názory z vesmíru, ani nehovorím že sa to nemohlo stať, ale som ešte stále členom megane klubu, chodievam na zrazy kde sa veľa rozpráva o našich autách, o problémoch, spoľahlivosti, a z toho usudzujem že tie autá nie sú nejaké šunky čo sa Ti rozpadnú pod zadkom. To všetko sú názory majiteľov Renaultov, nie je to že niekto niekde počul


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Spolahlivost renault Fluence
OdoslaťOdoslané: 29 Mar 2015 09:07 
Neprítomný
Skúsený
Skúsený
Obrázok používateľa

Založený: 16 Nov 2010 06:40
Príspevky: 226
AUTO: Renault Megane II 1,6 16v, 83 KW
Laurel napísal:
Mám šéfa, ktorému v r. 2007 odletela náprava na novom m e g a n e. Mám kolegu, ktorému počas jazdy vyletelo z predného panela na renolte autorádio, neskôr sa mu v aute za jazdy odtrhla spolujazdcova sedačka, potom mu ostalo v ruke madlo na zatváranie kufra. Nebral som to vtedy vážne. Týkalo sa to akosi iba ich, nie mňa..
Bral som to ako reči od niekoho z vesmíru, tak ako dnes Ty odo mňa.

To čo tu popisuješ, som počul o rôznych značkách už veľakrát, ani jedna z týchto závad nie je typicky renaulťácka. Raz niekto hodil na české fórum link z škoda fóra a riešilo sa tam zadieranie ojničných ložísk u konkrétnej rady tDi (samozrejme väčšinou po záruke), takže ani tie ospevované a obľúbené škodovky nie su možno až také dobré. Voči renaultom majú ľudia predsudky, s tým sa stretávam dosť často a aj tvoj prípad je dôkazom toho, že to nie je o renaulte, ale o ľuďoch. Tiež som neuhral jednu reklamáciu, lebo som nemenil u nich olej, ale toto je dogma každej značky. Skús sa popýtať, či by ti uznali reklamáciu, keby si nebol na záručnej v hociktorej inej značke. Určite by ti povedali v salóne, že ti to uznajú, kľudne si u nich kúp auto, lebo u nich je to iné, blá, blá...a keby prišlo k tomu, tak ti nevyhovejú. Mám kamaráta, ktorému zatiaľ naťahovali riešenie problému rôznymi drobnosťami v KIA, až mu prešla záruka a potom povedali, že to bude za 700-800€ (bolo to niečo okolo katalyzátora a spaľovania) a nijako inak mu už nevedia pomôcť. Chcel som tým povedať len toľko, že ani rádio "len tak" nevyletí z prístrojovky a ani sedačka sa za jazdy "len tak" nepdtrhne, ak mu ostalo v ruke madlo kufra, tak je jednoducho barbar a mal by si kúpiť VOLGU, toto jednoducho nie je pravda. Všetky nové autá majú takmer rovnaké plasty, v tom si už nevyberieš, pokiaľ si poriadne nepriplatíš za nejakú luxusnejšiu značku...

_________________
RENAILT MEGANE II 2003 1,6 16V 83kW
Obrázok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 11 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©