Zdravím všetkých, ktorým ich auto verne slúži v prvom rade. V druhom trochu vytknem Cliu, resp servisu jeho úkony.
Priateľka si kúpila nové Clio, ja som jazdil na mojej Toyote a aj na Cliu, lebo viete aké sú ženy (boja sa ostatných na cestách, no musím uznať, že chytá moje zlozvyky a už aj sa učí čo a ako)
.
Prvý problém, čo nastal bol, že po asi 10 000, asi aj skôr som mal pocit, že začal klepať čap. Išiel som teda do servisu, že nech to skontrolujú. Keď nám ho vrátili, povedali, že vymenili brzdné doštičky, nakoľko staré sa odlepili z pôvodného miesta a mohol som počuť "búchanie", no a dali mi dajaké profi. Ok, aspoň že to bolo zadarmo, no načo ich tam lepia keď ich potom treba meniť? Odpoveď: že to vadí len takým ako ja (asi puntičkárom
).
Druhý problém, neviem či sme si to všimli, alebo to kvitlo po kúpe, no museli nám prestriekať kufor, nakoľko bola pod farbou nejaká špina, alebo hrdza a zle to zastriekali, toto aspoň bolo bez problémov a auto aj vrátili čisté, čo chválim.
Tretí asi najväčší, auto začalo poslednú dobu hádzať olej na čidlo, do nasávania a samozrejme aj na filter! Nehnevalo by ma to, keby to robilo od novoty a malo by to tak byť, ale aby mi servisný technik povedal, že to robí "každé" a začalo to robiť iba nedávno, a vraj to spravili (vyčistili tesnenie či čo) a pri tom to ledva zaskrutkovali a čidlo nechali špinavé atď, je podľa mňa nekorektné. Pardon v rodine máme na osobu viac ako 1 auto a ani na jednom sa nám to nestáva a ani na Safrane.
Chcem vedieť Váš názor a čo sa s tým reálne dá robiť. Samozrejme chápem fakt, že vďaka ich "eko" systému, sa splodiny vracajú späť na opätovné spálenie to bude asi robiť, ale nemôže to robiť až tak. Budem rád keď mi vedieť niekto poradiť, vopred ďakujem.