Založený: 23 Sep 2009 22:11 Príspevky: 3024 Bydlisko: kúsok od Trnavy AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat spam: Nie
|
Ak získaš trochu viacej znalostí o konštrukcii spaľovacích motorov tak sa dozvieš že sú motory nadštvorcové, štvorcové a podštvorcové čo ich predurčuje na určitý rozsah otáčok. Vytáčať bežný nadštvorcový motor často na 6 000 otáčok je prasačina na ktorú nieje technicky riešený tak samotný motor ako i ostatné časti. Vibrácie a rezonancie výrobca rieši v spektre bežných otáčok cca 1500 - 3500. Konkrétne u teba to môže byť akýkoľvek plechový kryt, výfuk, katalyzátor, prepážky tlmiča, uvoľnený spoj. Niekedy na rezonanciu stačí i posunutý gumový doraz kapoty. Odstránenie je beh na dlhé trate.
|
|