Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 12 Aug 2022 11:46

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 8 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Problémy s Dacia Duster
OdoslaťOdoslané: 06 Dec 2010 21:46 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Dec 2010 21:40
Príspevky: 3
História Dacia Duster 1,5 dci 63 kW 4x2


17.8.2010 Košice - prevzatie auta stav km 5 , jazda domov 15 km

18.8.2010 po 20 km pri jazde do kopca klepanie vstrekovačov, po 30 km pri jazde do kopca klepanie vstrekovačov + rozsvecovanie a zhasínanie kontrolky stop , po rovine bez problému.
Po 60 km zastavenie v značkovom servise Renault . Nemám so sebou žiadne papiere , auto je na prevozných značkách . V servise ochotní , napriek tomu že auto nie je ešte zaevidované v systéme , je prevedená diagnostika , pamäť porúch vynulovaná , auto je pojazdné , doporučujú navštíviť predajcu a riešiť problém . Zákazkový list nemožno vystaviť - auto nie je ešte zaevidované . Výsledky diagnostiky nedostávam . Spiatočná cesta – vstrekovače klepú + rozsvecovanie a zhasínanie kontrolky stop .

19.8. 2010 volám predajcovi , dohodnutý servis

20.8 2010 pri jazde do servisu sa nastálo rozsvecuje kontrolka elektronickej poruchy žltá pristavenie do servisu stav tachometra 207 km , technik hovorí o špatnej nafte , prefotí si predložené bločky o tankovaní . Záver nafta ide na rozbor lebo im vykazuje zlú objemovú hmotnosť .

24.8.2010 Návšteva servisu , po diagnostike je vraj potrebné vymeniť vstrekovač 1 valca


Asi 6.9.2010 mi servis oznamuje – nafta je v poriadku , už je ale potrebné meniť 2 vadné vstrekovače na 1 a 2 valci

14.9.2010 preberám auto po oprave , servis najazdil pri skúške po oprave 74 km , zákazkový list neuzavretý

20.9.2010 preberám uzavretý zákazkový list , vstrekovače klepú v rozsahu 2200-2750 otáčok ale menej ako pred opravou . Garančný technik tvrdí že to je nekvalitnou naftou.

Okolo 10.10.2010 mi prekvapujúco volá garančný technik že ho zaujíma stav môjho auta a či by som sa nemohol zastaviť. Auto stále klepe , tak navrhujem že vyjazdím nádrž , auto pristavím , natankujeme najdrahšiu- najkvalitnejšiu naftu z pumpy podľa jeho výberu prevezieme sa a uvidíme , no skôr popočúvame . Pýtam sa či nejde o skrytú zvolávaciu akciu – odpoveď nie

22.10.2010 stav 1444 km rozsvieti sa kontrolka elektronickej poruchy žltá , klepanie vstrekovačov pri akcelerácii .Podávam písomnú reklamáciu na klepotanie, svietiacu kontrolku a vysokú spotrebu 7l/100 km , čierny dym z výfuku pri prudkej akcelerácii . Otvorený zákazkový list .

29.10.2010 preberám auto po oprave – vymenený vstrekovač 3 valca , klepot vstrekovačov zostáva . S garančným technikom sa dohodneme že po návrate zo zahraničia po 21.11.2010 auto pristavím a prehliadne ho aj pracovník technického oddelenia Renault . Zákazkový list znovu neuzavretý .

2.11.2010 stav 1869 km pri odstavení vozidla sa rozsvieti kontrolka elektronickej poruchy žltá , po vypnutí a naštartovaní zostáva svietiť . Auto odstavujem , volám servis , pristaviť na opravu 3.11.2010




4.11.2010 naštartujem a kontrolka nesvieti . Volám servis - kontrolka nesvieti , nevidím dôvod na pristavenie auta - nechcem vypadať ako blbec . Na prekvapenie servis začne tvrdo vyžadovať pristavenie vozidla v zmysle záručných podmienok pričom už minimálne od 22.10. vedia že 6.11 odchádzam autom do zahraničia . Žiadam písomne .
Posielajú písomnú výzvu na pristavenie na 9.11.2010 keď ho má prehliadnuť pracovník technického oddelenia Renault .
Nemám chuť zostať s nepojazdným autom na 1000 km ceste a ani chuť naťahovať sa so servisom o povinnosti pristaviť auto . Trvám ale na tom že si auto prídu prevziať do miesta bydliska , neprežil by som ak by sa kontrolka rozsvietila po ceste . Po naťahovaní sa nakoniec prídu . Auto presúvame do servisu , diagnostika - výsledok –auto nemá žiadnu chybu .
Trvám na uzavretí zákazkového listu z 22.10.2010 . Po dohadovaní sa nakoniec zákazkový list uzavretý .
Auto zostáva v servise na posúdenie pracovníkom technického oddelenia Renault .km 1882

23.11.2010 preberám vozidlo zo servisu stav km 2107 .
Záver reklamácie : Vozidlo nevykazuje žiadne závady , spotrebu paliva hodnotiť po 6000 km , klepotanie vstrekovačov pristaviť k opakovanej kontrole a vyhodnoteniu rekalibrácie vstrekovačov po najazdení 4000 km

28.10.2010 jazda si 110 km - 4 krát sa rozsvieti a zhasne kontrolka elektronickej poruchy

2.12.2010 Pristavujem auto do servisu , stav km 2291 , prevedená kontrolná diagnostika – záver –všetky riadiace jednotky bez závad


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problémy s Dacia Duster
OdoslaťOdoslané: 09 Dec 2010 16:56 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 09 Dec 2010 16:43
Príspevky: 3
Zdravim, chcem sa spytat, ci problemy, ktore popisujes nejaka obmedzuju jazdu (mne na inom type auta napr. vypina turbo, ked mi svieti oranzova kontrolka).
Druha otazka, som tiez z Kosic, zda sa, ze v servise vyzeraju celkom ochotni, snazivi (aj ked nic zatial nevyriesili), alebo im taketo "otravovanie" uz islo aj na nervy?
Myslis si, ze podobne problemy sa vyskytuju standardne, alebo si proste vymakol taky poruchovy kus? Ake ma skusenosti predajca?
Dakujem, Roman


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problémy s Dacia Duster
OdoslaťOdoslané: 10 Dec 2010 09:35 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Dec 2010 21:40
Príspevky: 3
V prípadoch prvých dvoch opráv - výmeny vstrekovačov 1 a 2 valca , výmena vstrekovača 3 valca neviem posúdiť obmedzenia v jazde - dodržiaval som doporučenia výrobcu neprekračovať otáčky 2500 v zábehu do 1500 km ,stratu výkonu som nepociťoval

V súčasnosti auto dosiahne max.rýchlosť 150 km bez problémov , zostáva len problém klepania vstrekovačov od 2200 do 2750 otáčok čo uznáva aj servis
Servis zodpovedá tvojmu popisu - "vyzeraju celkom ochotni, snazivi (aj ked nic zatial nevyriesili)" . Štandardná odpoveď typu "Vozidlo po diagnostike nevykazuje chyby" nepatrí medzi moje obľúbené

S popisom podobných problémov u Dustera som sa nestretol , ale podobných problémov s motorom renault 1,5 dci 63 KW vstrekovanie Delphi sú na nete stovky .

Len pre zaujímavosť - od septembra sa motorizácia 1,5 dci 63 kw na Slovensku,Česku,Maďarsku , Poľsku , Nemecku , Rumunsku .....nepredáva a zrejme ani nevyrába . V mojom aute je vstrekovanie Delphi , aké je v nových 90 koňových verziách neviem


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problémy s Dacia Duster
OdoslaťOdoslané: 10 Dec 2010 11:23 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 09 Dec 2010 16:43
Príspevky: 3
Dakujem za odpoved. KEdze tiez mam zaujem o Dustera, dCi 4x4, tak sa budem pri objednavani pytat na na to vstrekovanie Delphi. Tak prajem, nech Ti to auto dobre sluzi.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problémy s Dacia Duster
OdoslaťOdoslané: 10 Dec 2010 13:14 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Dec 2010 21:40
Príspevky: 3
Na 4x4 nie je vstrekovanie Delphi .

Ak kupuješ auto v KE a chceš sa vyhnúť problémom , uveď mail a pošlem Ti zopár rád


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problémy s Dacia Duster
OdoslaťOdoslané: 10 Dec 2010 14:18 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 09 Dec 2010 16:43
Príspevky: 3
info@emap.sk, budem rad, dakujem


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problémy s Dacia Duster
OdoslaťOdoslané: 18 Jan 2011 21:15 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 15 Jan 2011 13:20
Príspevky: 8
vsak daj to na sklo co do mailu nech vsetci vidia ako kydas na servis <hov>


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Problémy s Dacia Duster
OdoslaťOdoslané: 18 Jan 2011 23:35 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 02 Jan 2010 17:13
Príspevky: 35
Bydlisko: Banská Bystrica
AUTO: Megane Grandtour II 1.5 dCi 60kW
v servisoch v KE niesom celkom doma ale predpokladam že je to bud SWAM alebo TEMPUS
ja mam megana s motorom 1.5dCi 60kW so vstrekovaním Delphi mam nabehanych cez 140 000km a vstrekovace a vsetko ostatne pôvodne okrem ventilu prietoku paliva na palivovom čerpadle (jeho zadretie sa tiež prejavuje klepaním), podľa spravania ktoré popisuješ mi problém príde skôr v riadiacej jednotke a nie vo vstrekovačoch. prípadne to môže byť nejaký bordel v palivovom systéme, daj si skontrolovať nádrž už sa parkrat stalo že aj nove auto malo špinavú nadrž.

dufam že čoskoro sa problémy vyriešia a prajem vela šťastných kilometrov
este odporúčam nastaviť si výmeny oleja na 15000km, raz do roka dať aditivum na čistenie vstrekovačov a naftu aditovať VIF super diesel aditiv alebo STP.

skus si dať spraviť este diagnostiku v servise speedcar http://www.speedcar.sk/ . majiteľ ma renault CLIP diagnostiku a este pred rokom sefoval oddeleniu renault v Tempuse
servis sídli približne 100m od predajne SWAM a budeš mať aj výsledok od nezávislého servisu

http://www.facebook.com/pages/servis-Sp ... 612?v=info


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 8 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©