Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Príjemne strávený večer : Diskusia o všeličom

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 25 Apr 2024 02:45

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 15 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Príjemne strávený večer
OdoslaťOdoslané: 24 Aug 2010 10:25 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok používateľa

Založený: 22 Feb 2010 14:44
Príspevky: 19
Bydlisko: momentálne: Bratislava-Devínska Nová Ves
AUTO: Renault LAGUNA, 1,9d, r.v.12/2002
čaute.
Chcem sa s Vami podelit o moj zazitok z min. vikendu.
S priatelkou sme cestovali z TT do BA po dialnici. Krasa...vecer medzi 21:30 - 22:00. Idem si pekne 130 km/h ked tu zrazu z nicoho nic auticko prestava reagovat na moje dupanie na plynovy pedal a zacina mi dymiet ako lokomotiva <hmm> . a aby toho nebolo az tak malo tak po 1-2 sek(mozno o trosku dlhsie nestopoval som to :) )sa rozvieti kontrolka motaor a a motor mi zhasne. takze idem uz okolo 100 km/h, bez serva a s ciastocne zhorsenim brzdnym ucinkom. <gr> este ze po par metroch bola odbocka na parkovisko a aj to by som si nevsimol nebyt mojej polovicky <jaz> (pre tych ktory poznate cestu z BA smer TT tak je to to parkovisko oproti odpocivadlu Triblavina)
Po zastaveni a pockani kym sa dym ustali zacal som zistovat co a preco. zistil som ze ten dym bola para z vyvretej vody(pre tych co by si myslely ze neviem rozoznat dym od pary chcem len povedat ze v tejto nocnej hodine som fakt nevedel ci ide o dym alebo paru...tak prepacte) <kuk>
po vyse hodinke urputneho hladania priciny zastavenia a po niekolkych marnych pokusoch o opatovne nastartovanie som na nic nove neprsiel a tak som sa musel odhodlat k zavolaniu odtahovej sluzby. ta prisla zhruba po dalsej hodinke a pol a vysla ma na 100eur. <hhm> (odtiahnuty som bol do BA)
neskorsie som zistil ze sa pretrhla hadica ktora ide od kurenia do motora(pressne pomenovanie neviem,pardon) vodicka my asi zasiahla aj starter,pretoze sice "cukne" teda zopne ale nechce nastartovat. <aa> <aa> <aa> teraz ho skusime vybrat a zmerat. len dufam ze bude v poriadku popripade ho zrepasujem pretoze novy je dost drahy(ako pre koho :) ) dufam ze je to len tato pricina lebo inak neviem.dnes pojde na pocitac takze budem mudrejsi a dam Vam vediet co som zistil.
ak by ste mali nejake podobne problemy uz za sebou alebo viete nejako poradit co s tym asi je budem vam vdacny za kazdy komentaar <zmuk>


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Príjemne strávený večer
OdoslaťOdoslané: 24 Aug 2010 21:24 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Keď štartér iba cukne a netočí tak si pri štartovaní všimni kontrolky. (alebo osvetlenie interiéru) Ak pohasnú tak pozri kontakty baterky a ak nepohasnú tak skús kľúčom alebo cez rýchlosť pohnúť motorom. Je dosť pravdepodobné že je zadretý motor.
Pri tej hadici je treba zistiť prečo praskla. Ak to bolo iba únava materiálu tak nič hrozné, no môže sa jednať o vadné tesnenie hlavy cez ktoré natlakovalo chladiaci systém. Teoreticky môže byť vadné viečko na expanznej nádržke. Jeho úlohou je udržiavať v chladiacej sústave mierny pretlak aby bol bod varu posunutý až na 110 - 120 stupňov. Pri upchatí alebo poškodený môže tlak stúpnuť príliš a povolí to čo je najslabšie.

Nechcem ťa strašiť, je to iba výpočet možných problémov.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Príjemne strávený večer
OdoslaťOdoslané: 24 Aug 2010 21:50 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 12 Jan 2010 23:30
Príspevky: 151
blbe je ze na dieslovych lagunach skor odchadzali hlavy.. no .. mas pravdu.. tesnenia.. a za nim viac menej okamzite hlava.. a teraz nestrasim ani ja..


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Príjemne strávený večer
OdoslaťOdoslané: 27 Aug 2010 19:39 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 01 Apr 2010 13:07
Príspevky: 73
Bydlisko: Bratislava, PB
AUTO: Renault Clio 1,5dCI, r.v.2004
nejdem rozoberat mozne priciny, pretoze az taky fachman som neni...chcem len vyslovit obdiv doktorovi111 za chladnu hlavu pocas tej cesty, najma v tej rychlosti...priznam, neviem ci by som to tak elegantne ukociroval na parkovisko...kurna, motor off, brzdy v prdelke, kuri sa mi z auta, dialnica, 100ka na tachometri...chlape, klobuk dole... <zmuk>


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Príjemne strávený večer
OdoslaťOdoslané: 28 Aug 2010 09:14 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok používateľa

Založený: 02 Jan 2010 14:52
Príspevky: 175
Bydlisko: Trenčín
AUTO: Mégane II GT 88kW 2005
ex Megane Break 1.9dTi 72kW

http://forum.meganeklub.sk
tak toto poznam ale za inych okolností. nechal som sa odtiahnut pár km a bol to adrenalín nebrzdíto ,nekaruje a ides za autom 2metre <faj>

_________________
Black Mégane II GT 120PS ,2005
Truhlička ex Renault Mégane Break 1.9dTi 98PS

http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Príjemne strávený večer
OdoslaťOdoslané: 04 Sep 2010 14:25 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok používateľa

Založený: 22 Feb 2010 14:44
Príspevky: 19
Bydlisko: momentálne: Bratislava-Devínska Nová Ves
AUTO: Renault LAGUNA, 1,9d, r.v.12/2002
dakujem za ten klobuk :)
ale podla mna mozno ze by sa tak spravalo viac ludi...ale o tom potom.
inak bol som s tym v servise,teda este tam aj auticko je...a vyzera to zatial takto: praskla hadica co ide z motora do kurenia(ta s tym odvzdusnovakom),treba novu...ani to nebolo vidiet az ked do nej troska nevtlacil skrutkovac
dalej je vadny starter,ta voda co vystrekla ho odrovnala...teraz pojde na posudenie ci sa da este zrepasovat(v co dufam <jaz> )alebo bude novy. co sa tyka motora da sa otocit ale mozno je pridrety <aa> <aa> <aa> (dufam ze nebude a ked ano tak ze su v haji len kruzky alebo lozisko na kluk hriadeli,alebo tam niekde sa mi zda ze je <an> )
takze zatial to vyzera tak.uvidim co s toho vykukne ked sa da novy starter a ta hadica. priebezne vas budem informovat <faj>


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Príjemne strávený večer
OdoslaťOdoslané: 04 Sep 2010 15:11 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Neverím že by tá trocha vody poškodila štartér, je voči striekajúcej vode odolný. Zrejme sa jedná o zhodu okolností.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Príjemne strávený večer
OdoslaťOdoslané: 11 Dec 2010 20:35 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok používateľa

Založený: 22 Feb 2010 14:44
Príspevky: 19
Bydlisko: momentálne: Bratislava-Devínska Nová Ves
AUTO: Renault LAGUNA, 1,9d, r.v.12/2002
Tááákže.

Páni a dámy auto je opravené <lo> je to úplne neskutočné ale od 24.augusta kedy sa to stalo uplynulo už troška viac času. najvačší problém nebol ani tak v práci či dieloch ale verte neverte vo financiách <heh>
Zhrniem teda len to najnutnejšie.
čo sa týka štartéra....opravené.stačilo len vymeniť všetko okrem vinutia/sranda/ s motorom to bolo už troška horšie. 1.piest v poriadku,2-3 pridreté ale ten 4 to bola hrôza. úplne celý roztavený a to doslova.
Chyba? zle dotiahnutá hlava valcov, čo malo za následok túto pohromu. motor mi namiesto nafty papkal aj vodu. a keď už toho bolo priveľa odniesla si to hadica kúrenia a následne behom pár sekúnd aj celý motor. tesnenie bolo úplne čierne. krásne bolo vidieť kadiaľ to fučalo.
a najkrajšie na tom je že sa s tým už predtým niekto hral pretože skrutky boli už natiahnuté. stáva sa to keď sa mení hlava alebo niečo sa s nou deje a nedajú sa nové./čo by sa mali/
Cena opravy s ND: 1500 Eur
nádhera celý som sa tešil keď som tu cenu počul. neviem ako vy ale ja ne****ám bankárovu dcéru <faj>

teraz sa cítim ako keby som mal úplne nové auto.myslím po motorickej stránke. strašne sa teším že už konečne funguje.
ešte Vám potom pošlem aj fotku toho piesta...budete sa vážne čudovať.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Príjemne strávený večer
OdoslaťOdoslané: 12 Dec 2010 09:53 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 01 Apr 2010 13:07
Príspevky: 73
Bydlisko: Bratislava, PB
AUTO: Renault Clio 1,5dCI, r.v.2004
taak s tou bankarovou dcerou mas pravdu, som na tom podobne, takze taka financna pecka mi ma dooost dostala <au>
ale tak skvele, ze mas auto v poriadku, len este otazka, robili ti v no name servise, alebo v Renaulte?
drzim palce, nech ta uz poruchy obchadzaju, tato jedna asi staci na par rokov dopredu <zmuk> <heh>


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Príjemne strávený večer
OdoslaťOdoslané: 12 Dec 2010 15:04 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 10 Dec 2010 20:52
Príspevky: 5
Bydlisko: Považská Bystrica
AUTO: Espace IV 3,0 dCi Privileg
v rodine: LagunaI 2,0S RXE; LagunaI 3,0 24V Paris, Safrane 2,2 Si automat, Master 2,8 dTi
Gratulujem k "novému" motoru. Nevšimol si si, že máš pokles chladiacej kvapaliny v nádržke? To muselo trvať dlhšiu dobu. Prekvapuje ma to, že sa zničil jeden piest. Ale aj tak máš s hadicami šťastie. Dcéra na Safrane mala poškodenú hadice od motora do chaliča a späť. Kúpiť nové už nie je možné. Na sklade v Renaulte nie sú a už sa nevyrábajú! Ale to je iná pesnička.
Dobre zabehni motor, hlavne teraz v zimnom počasí.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 15 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©