bosorky napísal:
Ahojte, neviem či mi bude vedieť niekto poradiť, ale snááááď:
Mám Renault Thalia, ktorá mala na Vianoce 2 roky, nabehaných cca. 35000km. Od 02/2010 mi začala blikať kontrolka,čo podľa servisu označovalo problém s ventilmi. Tak si dali schvalenie na importera, auto tam potom mali 4 dni. Hned po prevzati som im volala ci sranduju, že kontrolka už síce nesvieti, ale ventili rozštelované,motor nepravidelný - no katastrofa. Tak som ho tam odniesla 2x- situácia sa opakovala. Na 3x to už bolo o niečo lepšie, ale stále nepravidelný chod motora, celé auto sa trasie. Na 4x mi ževraj vymenili 2 svieč.káble a že by to malo byť ok - no samozrejme že nie je! Na naeutrály motor zvyšuje a znižuje otáčky, keď držím ruku na "šalpáke", tak cítim ako sa trasie celé auto. Auto je v záruke-garančka na 4 roky: moja otázka znie - čo s tým - viem na nich tlačiť, aby mi vymenili celý motor??? Či????
Ďakujem za skorú radu
Veronika
Zdravim Vas, ja si myslim tiez ze na vymenu motora to asi neuhrate. ale co chcem povedat, je ze je mozno trosku chyba nechat tim "odbornikom" v servise 4 dni auto. Obavam sa ze na tom motori nechali povodne len blok a piesty..nic v zlom..ale su to spekulanty ktory chcu len cim skor zarobit,a nejake pokazene auto je posledne co ich zaujima..