Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 16 Sep 2019 15:22

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 8 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: relé ACV 31112
OdoslaťOdoslané: 24 Apr 2019 11:49 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 19 Apr 2019 08:20
Príspevky: 7
AUTO: Renault Modus 1,5 dCi, 48 kW
spam: Nie
Chalani potrebujem poradiť žena má Renault Modus 1,5 dCi, 48 kW r.v. 05, pričom prestalo štartovať, len sa rozsvieti kontrolka a signalizuje LOW OIL PRESSURE, pričom hladina oleja je O.K, avšak predtým mi naštartovalo, ale v poistkovej skrini mi začalo cvakať jedno relátko, a stále mi išiel prúd do vstrekovacieho čerpadla. Keďže nemôžem zohnať náhradne tak som iné relátko rozobral a napojil natvrdo a auto bez problémov štartuje, ale prúd aj tak stále ide do vstrekovacieho čerpadla. Skúsil som aj vymeniť relátko také isté s označením a auto opäť neštartuje. Môže to byť len tým relátkom, alebo niečo iné.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: relé ACV 31112
OdoslaťOdoslané: 24 Apr 2019 21:15 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 2957
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Tým relátkom to určite nebude. Úlohou relé v aute je spínanie okruhov s vysokým prúdom malým ovládacím prúdom. Chyba bude v niečom pred ním. Diagnostika by to mohla vedieť odhaliť.
Mimochodom, hláska "LOW OIL PRESSURE" znamená nízky tlak oleja a nie jeho hladinu.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: relé ACV 31112
OdoslaťOdoslané: 25 Apr 2019 10:39 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 19 Apr 2019 08:20
Príspevky: 7
AUTO: Renault Modus 1,5 dCi, 48 kW
spam: Nie
Ďakujem za odpoveď tiež som už zistil, že to nieje relátkom idem hľadať ďalej


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: relé ACV 31112
OdoslaťOdoslané: 25 Apr 2019 12:48 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 2957
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Čo znamená "prúd stále ide do čerpadla" ? Pri zapnutom kľúčiku alebo i po vypnutí?


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: relé ACV 31112
OdoslaťOdoslané: 26 Apr 2019 12:13 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 19 Apr 2019 08:20
Príspevky: 7
AUTO: Renault Modus 1,5 dCi, 48 kW
spam: Nie
To znamená, že tam ide stále 6 V, odmeral som to, ale prúd stále ide len vtedy keď je tam relátko to napojené na tvrdo to znamená, že som ho rozobral a spojil som kontakty malým drievkom a tak som ho založil.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: relé ACV 31112
OdoslaťOdoslané: 26 Apr 2019 12:45 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 2957
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Takže je chyba v napájaní spínaného kontaktu relé lebo by tam malo byť 12V. Preto auto neštartuje lebo keď relé zopne tak na čerpadlo ide malé napätie a neroztočí ho. Skús premerať či to tak je i v patici relé alebo ide iba o chybu merania. Na čerpadle si meral + na kábli a - na karosériu alebo i - na kábli v konektore?


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: relé ACV 31112
OdoslaťOdoslané: 29 Apr 2019 19:29 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 19 Apr 2019 08:20
Príspevky: 7
AUTO: Renault Modus 1,5 dCi, 48 kW
spam: Nie
6 V je aj v poistkovej skrini v motore, relátko som vybral a tak premeral, ale 6 V je aj v iných relátkach tak neviem


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: relé ACV 31112
OdoslaťOdoslané: 29 Apr 2019 19:50 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 19 Apr 2019 08:20
Príspevky: 7
AUTO: Renault Modus 1,5 dCi, 48 kW
spam: Nie
Ako odstránim tu chybu v napájaní, proste to vyskušam a ak nič potom už len servis Renault


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 8 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©