Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
vymena piestnych kruzkov : Renault Mégane II

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 29 Mar 2024 17:32

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 9 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: vymena piestnych kruzkov
OdoslaťOdoslané: 24 Jún 2014 11:43 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 20 Nov 2012 23:43
Príspevky: 13
Bydlisko: UK
AUTO: Renault Clio 1.2 1999
Renault Megane 1.6 16V 2004
spam: Nie
Zdravim. Chcel by som nejake rady co a ako pri vymene piestnych kruzkov a nejaky zoznam veci ktore budem potrebovat vymenit a mozno nejaky navod ak o nejakom viete. vopred dik.
Megane 1,6 16V


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: vymena piestnych kruzkov
OdoslaťOdoslané: 24 Jún 2014 13:17 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 20 Nov 2012 23:43
Príspevky: 13
Bydlisko: UK
AUTO: Renault Clio 1.2 1999
Renault Megane 1.6 16V 2004
spam: Nie
...


Naposledy upravil pogochsest dňa 01 Júl 2014 16:38, celkovo upravené 3 krát.

Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: vymena piestnych kruzkov
OdoslaťOdoslané: 24 Jún 2014 15:55 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 12 Jan 2010 23:30
Príspevky: 151
ako vidim este si to nerobil.. nevravim ze si debil alebo netechnicky typ, ale zozen si ktomu na tento prvy krat nejakeho automechanika , ci skusenu osobu.. ten ti uz povie , poradi , pomoze..

potrebujes v prvom rade dobre naradie a manual.. najlepsie dialogys ..

z naradia hlavne momentovy kluc a kovane nadstavce /torx, imbus. a gola/

budes potrebovat: tesnenie pod hlavu, pod sacie, vyfukove, pod olejovu vanu..

kruzky odporucam GOETZE

ojnicne loziska by som nemenil.. jedine ze by si daval kluku koplet von / co je zbytocne / a musel by si ju dat prebrusit.. jdine ze by mali velku volu.. treba si ich odlozit a ulozit tak ako si ich vybral a vratit ich tam s5

pripravok na nasuvanie piestov do valca.. kopresor a vzduch.. vsetko mazat a olejovat

su 2 sposoby : spodkom co je ten zlozitejsi pripad pokial nemas motor na stole a
vrchom : da sa robit na motote nahodenom v aute.. robil som , a da sa to v poho

ak som sa v niecom pomylil ci zle poradil opravte ma..


este otazka.. preco ich ides menit ????? + pocitaj s pracou na cely den /ak si sikovny a mas skusenosti/ a hoodne penazmi.. oplati sa ti to ??? je to minimalne 150-200 Eciek investicia..

fakt si nato zober niekoho kto to uz robil.. bo staci nedodrzanie utahovacieho momentu zle nahodeny kruzok alebo otocena panvicka na kluke a budes mat akurat draho zainvestovanu kopu zelezneho srotu.. neodradzam ta.. len to skratka nieje take jednoduche ..


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: vymena piestnych kruzkov
OdoslaťOdoslané: 25 Jún 2014 02:16 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 20 Nov 2012 23:43
Príspevky: 13
Bydlisko: UK
AUTO: Renault Clio 1.2 1999
Renault Megane 1.6 16V 2004
spam: Nie
vsetky kluce ktore si napisal mam.. dialogys nemam ale snad zohnam a mechanika ktory by mi pomohol tiez nemam. Tesnenia ktore si pisal su uz objednane... chcel som objednat kruzky znacky GOETZE ale teraz ich nemaju tak musim par dni pockat... mam aj pripravok na nasuvanie piestov ale vzduch a kompresom tiez nemam.. naco ho budem potrebovat?
Motor je uz vonku z auta a stoji na stojane a hlava je uz dole.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: vymena piestnych kruzkov
OdoslaťOdoslané: 25 Jún 2014 17:06 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 12 Jan 2010 23:30
Príspevky: 151
Vzduch budes potrebovat hlavne na vyfukanie bordelu z valcov a hlavne z otvorov na skrutky a zo zavitov.. Al to v tych dierach zostane bordel a voda po nasrobovani srobov a dotiahnuti ti moze doslova prasknut blok.. Fakt si niekoho zozen nieje to sranda


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: vymena piestnych kruzkov
OdoslaťOdoslané: 26 Jún 2014 09:11 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Musím súhlasiť s krestanom, ozaj je to robota ktorá vyžaduje kopu skúseností. Robím autá 35 rokov a priznám že v začiatkoch som dva motory po*ral len nevedomosťou o detailoch.

V tomto prípade hlavne piesty a ojnice musia ísť do pôvodnej polohy. Obrazne povedané akoby si iba povystrčil piest, vymenil krúžky a dal späť . Všetky styčné plochy musia byť čisté a naolejované. Nezabudni na nastavenie polohy zámkov krúžkov.

S tým GOETZE - dobrá voľba.


Ešte si nenapísal prečo to chceš robiť? Motor žral olej? Takáto oprava je vhodná iba ak nieje veľmi opotrebený i valec. Skús nový krúžok vložiť do valca a piestom (bez krúžkov) postupne zatláčaj po centimetri hlbšie do valca a sleduj ako sedí vo valci a ako sa mení vôľa v zámku. Podľa toho sa dá zistiť v akom stave je valec. Prevádzkou sa opotrebováva a nikdy nie je opotrebenie rovnomerné. Často sa stáva že má oválny tvar v ktorom staré krúžky sedia ale nové budú mať veľkú voľu.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: vymena piestnych kruzkov
OdoslaťOdoslané: 26 Jún 2014 12:14 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 12 Jan 2010 23:30
Príspevky: 151
ci zral olej alebo mal slabe tlaky... v prvom pripade ta vyde lacnejsie material + robota - asi zohnat druhy motor ak to malo len slabe tlaky mal si skusit skor nejaky kvalitny aditiv.. mam skusenost s Liquid molly fakt pomohlo , robil som konkretne dekarbonizaciu motora ale hlavne preto ze auto rok stalo a mal som zalepene zakarbonovane kruzky.. a to tak ze auto nenastartovalo normalnou cestou a museli sme ho roztiahnut.. po naliati, hodine nastartovaneho auta a prejdeni cca 50 km auto stichlo, prestalo dymit a slo jak raketa..

v kazdom pripade ti prajem vela stastia


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: vymena piestnych kruzkov
OdoslaťOdoslané: 30 Jún 2014 23:14 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 20 Nov 2012 23:43
Príspevky: 13
Bydlisko: UK
AUTO: Renault Clio 1.2 1999
Renault Megane 1.6 16V 2004
spam: Nie
Ospravedlňujem sa, že som skôr neodpísal ale vôbec som na to nemal čas... tak ten dôvoď prečo ich chcem meniť je taký, že som nemohol otočiť motorom.. menil som vodnú pumpu, keď to už bolo skoro hotové, rozvodový remeň bol nasadený a chcel som otočiť motorom tak to nešlo (skôr to šlo keď som nastavoval motor do určitej polohy pred opravou). Nevedel som čo je s tým tak som sa rozhodol, že dám dole hlavu a potom som vybral celí blok s tým že vyberiem piesty z valcov a vymením krúžky...... teraz keď som vybral piesty som zistil že jeden piest je úplné zapečený v ojnici....


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: vymena piestnych kruzkov
OdoslaťOdoslané: 05 Aug 2014 12:47 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 12 Jan 2010 23:30
Príspevky: 151
tak ako si dopadol ??


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 9 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©