Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Chiptuning v servise alebo chiptuning box? : Tuning

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 16 Apr 2024 22:14

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 5 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Chiptuning v servise alebo chiptuning box?
OdoslaťOdoslané: 28 Jún 2013 16:14 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 07 Jún 2013 18:01
Príspevky: 4
spam: Nie
Ahojte, nemám nejaké skúsenosti s chiptuningom, len čo som čítal na rôznych stránkach, ale našiel som toto http://www.tuningchip.sk/tuning/eshop/26-1-Renault/0/5/77-TUNINGCHIP-Renault-dCI-Bosch.html a chcel by som názory skúsenejších na namontovanie takéhoto boxu. Viem, že chiptuning je preprogramovanie riadiacej jednotky podľa požiadaviek, väčšinou vyšší výkon, nižšia spotreba, ale je možné takéto niečo iba s nejakou sériovou elektronikou? Najlepšie by boli názory takých, čo to už majú odskúšané, lebo čítal som aj to, že je to len nejaký oblbovák, pri ktorom odchádzajú súčiastky, ale to som čítal aj pri servisnom chipnuningu, nehľadiac na cenu, ktorá je pri boxe veľmi dobrá...


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Chiptuning v servise alebo chiptuning box?
OdoslaťOdoslané: 28 Jún 2013 17:35 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Pri konštrukcii výkonnejších motorov sa často používajú i iné diely a preto býva ošemetné zvyšovanie výkonu "na kolene". Tieto zariadenia ktoré si uviedol menia management motora a dá sa hovoriť o pozorovateľných zmenách. Konkrétne tento je určený pre vstrekovania BOSCH a celá činnosť spočíva v zmene reakcií na dynamické hodnoty načítané zo snímačov. Laicky povedané - výrobca auta volí stredné hodnoty nastavenia aby dosiahol priaznivé výkonové parametre ale zachoval i nejakú životnosť. Chiptuning je riešenie pri ktorom sa ide na maximum hodnôt nastavenia a nehľadí sa na životnosť.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Chiptuning v servise alebo chiptuning box?
OdoslaťOdoslané: 07 Jan 2014 08:38 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 07 Jan 2014 08:37
Príspevky: 1
spam: Nie
Auto je renolt espace rok 2004 9 mesiac a mam problem z voda mi viviera teda tlaci cez expanzku nadrzku a neviem aky mam problem ci termostat al nieco ine

_________________
http://www.plymouth.ac.uk/
https://www.isaca.org/
http://duke.edu/
https://www.facebook.com/getjuniper
http://www.mybraindumps.net/640-911.html


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Chiptuning v servise alebo chiptuning box?
OdoslaťOdoslané: 07 Jan 2014 12:09 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý

Založený: 12 Jan 2010 23:30
Príspevky: 151
mas v prdeli tesnenie pod hlavou alebo prasknutu hlavu valcov..


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Chiptuning v servise alebo chiptuning box?
OdoslaťOdoslané: 07 Jan 2014 21:50 
Neprítomný
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok používateľa

Založený: 22 Mar 2010 22:47
Príspevky: 190
Bydlisko: Bratislava-Petržalka
AUTO: Renault Twingo RS2-Cup
Zlým zaobchádzaním zničíš aj netuningovaný motor. Ja som mal na Octavii 1,9 TDI s rotačným čerpadlom (r.v. 2001) 81 kW od 15 000 km namontovaný originál pre VW robený Pbox na podobnom princípe a nebol absolútne žiadny problém do 130 000 km, kedy ju totálne zlikvidoval telefonujúci magor. Pbox montovali dealeri v Rakúsku a Nemecku do nových áut na obídenie poisťovacích a pod. poplatkov. Treba motor zohrievať, dochladzovať, neísť dlho na plný plyn (že koľko to vytiahne-toto likviduje motor). ...Kľudne choď do toho, ale najprv treba pozrieť to tesnenie a hlavu.:-)


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 5 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©