Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 18 Nov 2019 11:18

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 18 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
OdoslaťOdoslané: 19 Júl 2019 20:53 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ
Obrázok používateľa

Založený: 19 Júl 2019 20:11
Príspevky: 36
Bydlisko: Galanta
AUTO: Renault Mégane
spam: Nie
Našiel som viacero tém so štartovaním ale vždy bol problém trocha inší ako mám ja. Buď neštartovalo za tepla, za studena, blbol immobilizér. Nie! Čo ak len jednoducho dlho trvá štartovať?!? Baterka je v poriadku, štarter točí, nič necvaká, motor ide pekne, nevynecháva, káble na sviečky držia... a vlastne vždy naštartujem len dlho trvá kým chytí. Takže to je jedno či je teplo, zima, či sa už jazdilo a motor neni ešte vychladnutý, alebo sa týžden nejazdilo... vôbec žiadny rozdieľ... Proste sadnem, otočím kľúč na prvý stupeň keď sa rozsvietia kontrolky, červenná bodka (immobilizér) zhasne a všetko je pripravené na štart. Avšak otočím druhý stupeň a štarter točí a točí a nič. Takže naštartovanie auta je také že musím minimálne 3x zopakovať cca 10-15 sekundové točenie štartérom kým konečne naskočí. Asi AC pumpa nenatiahne z nádrže do vstrekovača alebo čo? Lebo pri iných autách sa to dalo buď ručne nacufovať alebo taký motorček to natiahol ak ste dali klúč do prvej polohy tak počujete také bzzzzz čo natiahne. Môže byť to?

_________________
Mégane 1, BAOE05, r.v.1998, obj.valc.1390, 55kW, benzín


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
OdoslaťOdoslané: 19 Júl 2019 22:29 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 2979
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Z tebou poskytnutých informácií viem iba že máš Megane I s benzínovým motorom a dlho štartuje. Ako presnú radu čakáš? Zrejme ti padá benzín ale čím to môže byť keď o motore si uviedol iba že je benzínový.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
OdoslaťOdoslané: 19 Júl 2019 23:32 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ
Obrázok používateľa

Založený: 19 Júl 2019 20:11
Príspevky: 36
Bydlisko: Galanta
AUTO: Renault Mégane
spam: Nie
Priznávam že som úplný laik na autá a neviem presnejšie čo to je. Môžem sem postnúť údaje z techničáku. Zdvihový objem valcov 1390.0 cm3, najväčší výkon motora 55.00kW, toto stačí? Ostatné sú už len hmotnosť, druh paliva a také čo viem. Predošlí majiteľ tvrdí že na tom denne jazdil a nerobilop mu to (alebo to považoval za normálne), a bol aj u mechanika kvôli STK a tam tiež nikto nič nepovedal že je problém so štartom. Tak ja už neviem. Vynechal som niečo z postupu? Myslím to že na škodovke 120 bolo treba otvoriť kapotu a ručne napumpovať pred štartom. Neviem na renaulte sa robí niečo okrem otočenia kľúča pred štartom?

Otvoril som kapotu ale vôbec sa tam nevyznám. Na favorite bola taká priesvitná hadička a tam bolo vidieť ako cez to ide benzín do motora. Tu je to úplne iné, také plnšie, kopa hadíc, ani jedna priesvitná, veľa ich je ani neviem ktorá kam vedie. Na starých škodovkách to je oveľa prehľadnejšie.

_________________
Mégane 1, BAOE05, r.v.1998, obj.valc.1390, 55kW, benzín


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
OdoslaťOdoslané: 19 Júl 2019 23:58 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 2979
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Ideálne by bolo modelové číslo. Je napísané v techničáku a bude niečo ako BAxx alebo SAxx kde xx sú čísla.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
OdoslaťOdoslané: 20 Júl 2019 00:18 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ
Obrázok používateľa

Založený: 19 Júl 2019 20:11
Príspevky: 36
Bydlisko: Galanta
AUTO: Renault Mégane
spam: Nie
Ahááá vďaka za objasnenie, je to tam takže BAOE05 dám to aj do podpisu, a tak to bude rozumné. Mám ho nie tak dlho a postupne ho chcem dať do poriadku takže akákoľvek pomoc/rada mi bude užitočná... Mesačne tak do 100€ viem investovať. Každý mesiac by som niečo dal opraviť postupne. Rádio ide aj staré zatiaľ len radšej by som časom dal už také modernejšie na USB kľúč ale neviem či je tam klasická eurokoncovka a to štartovanie dať do poriadku... Postupne by som vymenil sviečky a tak.

_________________
Mégane 1, BAOE05, r.v.1998, obj.valc.1390, 55kW, benzín


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
OdoslaťOdoslané: 20 Júl 2019 07:51 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 2979
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Tak máš podávacie čerpadlo v nádrži a jednobodové vstrekovanie. Možno by stačilo iba vyčistiť vstrekovaciu jednotku a skontrolovať tesnosť sacieho potrubia.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
OdoslaťOdoslané: 21 Júl 2019 11:53 
Neprítomný
Renault King
Obrázok používateľa

Založený: 18 Okt 2009 11:57
Príspevky: 527
Bydlisko: Galanta
AUTO: Renault Thalia 1,2 16V Privilége 7/2009
spam: Nie
Skús toto-zapni kľúč do prvej polohy a keď je auto v stave na štartovanie,kľúč vypni a zopakuj štartovaciu sekvenciu už aj so štartom.Ak bude štartovanie rýchlejšie,tak Ti padá benzín v palivovej sústave. <o> <o> <o>

_________________
Renault Thalia 1,2 16V Privilége 7/2009


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
OdoslaťOdoslané: 21 Júl 2019 20:31 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ
Obrázok používateľa

Založený: 19 Júl 2019 20:11
Príspevky: 36
Bydlisko: Galanta
AUTO: Renault Mégane
spam: Nie
No očúvajte sem chalani: Spravil som to čo tu je vyššie radené a dopadlo to takto: Pri druhom pokuse kde už som mal naostro štartovať som cca 10 sekúnd točil štartér a nič. Tak až na tretí pokus to naskočilo po nejakých 3-4 sekundách. To znamená že je to zhruba to isté ako keď 3x točím štartér 5 sekúnd a na nejaký tretí-štvrtý pokus už naskočí. Stále sme pri tom že to veľmo trvá kým chytí. V lete to ešte ujde ale v zime baterka nebude vládať 15 sekundové točenia štartérom...

Ja mám veľmi silné podozrenie že ten motorček čo má natiahnúť benzín nefunguje, lebo viem že pri autách ktoré mali AC pumpu sa vravelo že benzín si to natiahne aj podtlakom keď točíte štartérom len treba dlho štartovať kým naskočí. Na hocijakom inom aute (Felícia, Fiat) vždy keď dám kľúč do prvej polohy tak okrem toho že sa rozsvietia kontrolky vždy počujem to bzzzz na pár sekúnd a to je ten motorček čo natiahol benzín k motoru. Teraz nepočujem vôbec nič a to neexistuje aby bolo tak dobre zvukovo utesnené, veď na každom aute je počuť.

_________________
Mégane 1, BAOE05, r.v.1998, obj.valc.1390, 55kW, benzín


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
OdoslaťOdoslané: 21 Júl 2019 21:18 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 2979
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Keby nefungovalo podávacie čerpadlo tak nenaštartuješ vôbec a keby iba blblo tak sa nestáva že blbne vždy rovnako.
Pri väčšine áut to tak je že čerpadlo sa spustí už pred štartovaním ale niektoré vstrekovania BOSCH fungovali že relé čerpadla potrebovalo i impulzy od zapaľovania aby zoplo.

... pri klasickej AC pumpe podtlak určite nefungoval.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Dlhé štartovanie - Mégane 1 (1998) benzín
OdoslaťOdoslané: 21 Júl 2019 22:01 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ
Obrázok používateľa

Založený: 19 Júl 2019 20:11
Príspevky: 36
Bydlisko: Galanta
AUTO: Renault Mégane
spam: Nie
Tak čo by pomohlo vlastne? To prečistenie a tesnenie sacieho potrubia ako sa vyššie či nechať 100€ v servise? Pričom za 300 kúpim druhé auto :-D

Napríklad tu fiatka za 350 alebo tu rovnaká za 200 a všetko pojazdné s papiermi že to kúpim z jednej výplaty. Chcel som len kamošovi pomôcť že on to nemusel dávať na inzerát a vyvolávať a bohviem kam prepisovať do iného okresu, a ja zase som zháňal nejaké auto a tak sme si pomohli a zobral som teda toho Renaulta.

Pri takýchto 200-300 eurových autách sa viac oplatí kúpiť to s platnou STK a keď mu končí STK dať do šrotu a kúpiť zase druhé alebo pri prvej väčšej oprave kde už treba investovať viac ako 200 tak šlahnúť do šrotu a kúpiť iné. Do tých už nemá zmysel moc investovať. Behať na tom kým to funguje a dovidenia.

_________________
Mégane 1, BAOE05, r.v.1998, obj.valc.1390, 55kW, benzín


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 18 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©