Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
krivo zjazdene platničky : Renault Mégane I

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 25 Apr 2024 07:55

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: krivo zjazdene platničky
OdoslaťOdoslané: 09 Jún 2014 19:13 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 20 Feb 2013 20:30
Príspevky: 16
AUTO: Renault Megane Grandtour 1,9 dci
spam: Nie
Dobrý deň, chcel by som vedieť, že ako je možné že platničky po polroku boli úplne zjazdené, zničené. Boli zjazdené úplne krivo ako keby do klinu, do šikma, proste dole nebol žiaden materiál, tam už to bol kov o kov a hore ho bolo dosť. Menil som kotúče , tak som dal aj nové platne, len chcem vedieť čím to mohlo byť aby sa nezničili aj tie nové, dakujeeem... A ešte jedna otázka, jeden známy mi povedal po výmene tých kotúčov a platní , že mám vzadu tie brzdy seknuté , ze sa tie piesty co tlacia platnicky nevracajú, podla mna ked je to hned po vymene tak sa to neda urcit lebo to musi sadnut, da sa to nieako zistit ci su tie piesty uz nepohyblive?? tie male su OK ale ten velky neviem ako zistim ci je dostatocne pohyblivy?


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: krivo zjazdene platničky
OdoslaťOdoslané: 10 Jún 2014 13:56 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
šikmo zjazdené môže mať za príčinu zlé osadenie alebo opotrebený strmeň. Stáva sa že drážka v ktorej sa má doštička pohybovať je ohrdzavená a vtedy sa môže stať že doštička zostane vzpriečená o nechce sa sama uvolniť.
Predné valčeky sa dajú rovno zatlačiť ale zadné je treba otáčať a tlačiť. Dnu je samostav ktorý bráni priamemu zatlačeniu valčeka. Zrejme toto považoval mechanik za "seknuté".

Neviem prečo ale nejak sa nemôžem zbaviť pocitu že ten mechanik do tejto problematiky asi veľmi nevidí lebo tieto otázky by ti sám zodpovedal, sú to základy údržby kotúčových bŕzd.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 2 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©