Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Emisie : Renault Mégane I

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 29 Mar 2024 09:55

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 12 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku: Emisie
OdoslaťOdoslané: 22 Aug 2011 21:14 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 17 Aug 2009 09:04
Príspevky: 32
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Renault Megane
Dobry den prajem ludkovia :)

Som tu trochu dlhsie nebol, kedze momentalne uz na Renaulte nejazdim, no stale zostal v rodine a mam takyto problemik s nim. Sa islo na emisnu a nepresiel, z dovodu zvyseneho CO (zo stanoveho 0,3 bolo namerane 0,31), obsah HC (stanovene 100,00 namerane bolo 209,00) , potom este raz obsah CO ( z hodnoty 0,3 bola namerana 0,62) a este lambda sonda ( z max. cca 1,30 bolo namerane 1,36). Jedna sa o Renault Megane, 1,4e, rok vyr. 12/1996. Moze to byt sposobene tym, ze pri nizsich otackach to trochu ,,trha,, ? Idem na tom skusit vymenit sviecky nakolko maju za sebou cca 25 000 km. A chcem sa spytat, ci to moze byt sposobene tymi svieckami, alebo co tam este moze byt? :o <hmm> Okrem toho ma uz nic skoro nenapada, okrem sportovejsej jazdy este skusit.

Za info velmi pekne dakujem. Snad to potom cez emisnu prejde.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Emisie
OdoslaťOdoslané: 22 Aug 2011 21:47 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Zvýšené HC hovorí o spaľovaní oleja. Výmena sviečok zrejme pomôže voľnobehu ale HC nezníži. Zrejme ten motor už má niečo za sebou. Ak do neho mieniš investovať tak zrejme výmena simeringov na ventiloch a v najhoršom prípade prekrúžkovanie. Existujú i tekuté prípravky do oleja ktoré čiastočne riešia takéto problémy. Ak je to auto už iba na dožitie tak je riešením "kolok" na STK.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Emisie
OdoslaťOdoslané: 23 Aug 2011 13:53 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 17 Aug 2009 09:04
Príspevky: 32
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Renault Megane
zdravim. je tam uz najzdenych zhruba 170 000 km. Takze neni to moc, tak na dozitie by som ani nepovedal. No rad by som s tym skusil este daco spravit, len nech to prejde cez STK a hlavne tu emisnu. Auto je vo velmi dobrom stave, je starane o neho, len teraz tie emisie vybehli. A zajtra to je 24.augusta sa s tym musi ist, tak nemam cas to dat do zajtra spravit. A vlastne ani to auto neparkuje v mojej garazi, ale jazdi na nom svagor... Preto by som potreboval najlepsie nieco co by pomohlo aby to preslo...


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Emisie
OdoslaťOdoslané: 24 Aug 2011 15:31 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 17 Aug 2009 09:04
Príspevky: 32
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Renault Megane
No tak skusil som na tom vymenit sviecky, dal som na tom sportovu jazdu a este som si to dal raz premerat, iba tak kontrolne, nie ako emisnu. Aj tak by to nepreslo cez emisnu :( Zistil som ze obsah lambda sondy viem dostat do ustanovenych hodnot pre emisne, len musim trochu mensiu dierku na vyfuku zacelit. Hodnoty obsahu HC kolisu podla otacok, tak tam by sa to teoreticky podla pracovnika emisnej kontroly dalo. Uz len potrebujem znizit obsah CO. To je zatial pre mna ten najvacsi problem,kedze neviem, ktora suciastka je chybna. Vie mi preto prosim niekto poradit, co by mohlo byt najpravdepodobnejsou pricinou ze obsah CO je zvyseny (obsah CO ustanoveny 0,3 - namerany 0,31 ,,,,,,,,,,,, a este raz obsah CO ustanoveny 0,3 - namerany 0,62)? Neviem ktora z veci motara, ci vyfuku by to mohla robit - nechcem zatial vymienat vsetky suciastky zbytocne, a tym urobit nejaku drahu opravu. Len prosim o radu, ktora suciastka auta by to mala na starosti? Renault Megane, 1,4e , r.v. 12/1996. Dakujem velmi pekne


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Emisie
OdoslaťOdoslané: 24 Aug 2011 17:27 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Vysoké CO je v princípe prejavom bohatej zmesi. Tú ovplyvňuje riadiaca jednotka podľa údajov lambda sondy, teploty motora, teploty nasávaného vzduchu a množstva nasávaného vzduchu. Jediné lacné riešenie je pozrieť vzduchový filter, prípadne vymeniť.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Emisie
OdoslaťOdoslané: 24 Aug 2011 19:38 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 17 Aug 2009 09:04
Príspevky: 32
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Renault Megane
Zdravim, no ten vzduchovy filter som pozeral tiez. nakolko bol meneny pred cca 10 000 km, vyzera dobre, nebolani moc znecisteny. vzduchom z kompresora som ho trochu vyfukal, tak vyzera byt v pohode. okrem toho som nasile chybu v spoji vyfuku, kde trochu unikali vyfukove plyny, ale tam dam zatial len nejaky tmel, nechcem davat vyfuk dolu a zvarat, len potrebujem utesnit tie dierky( tam su take 2 drazky a tade to trochu fuci) - tak tym lambda sondu by som dal do poriadku trochu. A potom uz nejake dalsie vecicky co by tam mohli byt? Ale najradsej v porai, akom toodchadza vacsinou na autach,nech do toho zas zbytocne moc nedavam, hlavne nech to prejde cez tukontrolu a potom ked bude viac casu by som mozno vymenil aj semeringy, precistil ventily...


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Emisie
OdoslaťOdoslané: 24 Aug 2011 20:59 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
To čo sa bežne kazí si už skontroloval. Snáď ešte vyčistenie škrtiacej klapky. To je tak asi všetko čo môžeš narýchlo urobiť.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Emisie
OdoslaťOdoslané: 25 Aug 2011 12:35 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 17 Aug 2009 09:04
Príspevky: 32
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Renault Megane
Tak skusim sa pozriet na tu skrtiacu klapku. keby to nepomohlo, mozno nejak cez kamaratov skusim vybavit aby to preslo cez tu emisnu a potom sa tomu povenujeme viac, podrobnejsie a daco mozno skusime precistit, mozno vymenit... Ale ak som tak pozeral na to, mozno tam je zvysena spotreba oleja, tak s tym asi najprv skusim daco spravit v blizkom case, ked budem mat trochu viac casu. A radsej teraz sa hned spytam, co by som mal urcite vymenit, alebo pozriet pri tom. Nech sa tam spotreba oleja znizi. Dakujem zatial za rady.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Emisie
OdoslaťOdoslané: 25 Aug 2011 13:41 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Častým problémom sú guferá ventilov. Spôsobujú spotrebu oleja ale neprejavia sa na vlastnostiach motora. Menej častou príčinou sú zapečené či opotrebené krúžky, no to je poznať hlavne na studených štartoch.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Emisie
OdoslaťOdoslané: 25 Aug 2011 18:41 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 17 Aug 2009 09:04
Príspevky: 32
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Renault Megane
Opotrebene kruzky spoznat pri studenych startoch. Co to urobi pri tom studenom starte? By som to odsledoval - cim by som ziskal aky taky typ, ze je to skutocne ta chyba, ktora to moze sposobovat,ktoru hladam a tym padom by som predisiel tomu, aby som tam skusal vymienat aj dobre suciastky...


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 12 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©