Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112
Renault Megane 2005,1.5dci delphi - einspritzung uberprufen : Renault Mégane II

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 23 Apr 2024 13:52

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 4 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Renault Megane 2005,1.5dci delphi - einspritzung uberprufen
OdoslaťOdoslané: 10 Nov 2014 09:45 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Máj 2011 10:03
Príspevky: 8
Ahojte majstri.
Pred cca mesiacom mi pri jazde po rovinke,pri kludnej tempomatovej jazde 90kmh zobrazilo chybove hlasenie "einspritzung uberprufen" + "service".. (skontrolovat vstrekovanie). Hlasenie bolo permanentne pritomne,aj po odpojeni baterie.
Motor sa spraval subjektivne rovnako,nevnimal som nejaky rozdiel v chode,tahu ci spotrebe.Rozdiel som zaznamenal az na druhy den rano,kedy motor pri starte tocil dlhsie ako inokedy,nie obvyklych cca 1sek,ale aj cca 3-4sek. Za tepla uz potom startoval OK.
Zacal som na forach teda cucat info co by to mohlo znamenat. Docital som sa ze EGR,zhavice,DPF(nemam),rozna elektrika,cidla az po penazenku boliace vadne vstrekovace,CR cerpadlo...
Nebolo mozne zabezpecit rande znameho s CLIPkom,tak som skusil kamarata s "univerzalnou"diagnostikou. Skor ako som stihol pozriet na predmet a popis zapisanej chyby ju vymazal so slovami "ze na prvej tryske nebol dosiahnuty tlak,cize klasika delphi,repas trysiek,cerpadla".
No cize som mu podakoval za rozsiahlu odbornu diskusiu a vymazanie vady :) V ramci prevencie a bliziacej sa zimy som dufajuc v odstraneni moznej vady vymenil zhavice a vycistil egr.
Auto nasledne mesiac jazdilo cca 2000km,ranne starty boli opat normalne (co sposobovalo v case hlasenia ten dlhsi start?nudzovy rezim?),uz aj stihlo mrznut,vtedy start taktiez OK.
A dnes opat pri kludnej jazde po rovinke to iste hlasenie.
Viem ze bez clipka sa dalej nepohnem,takze neviete o niekom z okolia nitry (+50km) co by bol ochotny aj za miernu uplatu vybadat o co sa detailne jedna? :)
Pripadne este v teoretickej urovni,co by som mohol vykoumat pred domom s odhodlanim ale bez diagnostiky? Stale v kusku duse verim ze vstrekovace a cerpadlo budu v poriadku,bo od kupy noveho tankujem len OMV premium a dvojnasobnu davku vifu :) aj ked,250tkm je celkom dobra porcia na problematicke delphi..
Dakujem za akykolvek navrh a podnet. Budem informovat o dalsom diani a pripadnych peripetiach :) momentalne chcem zmerat priamo na aute prepady ze ci to nieco povie..


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Renault Megane 2005,1.5dci delphi - einspritzung uberprufen
OdoslaťOdoslané: 10 Nov 2014 13:46 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Máj 2011 10:03
Príspevky: 8
Dnes sa ide na diagnostiku + kontrola prepadov.. Som zvedavy. Dam nasledne zistenia.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Renault Megane 2005,1.5dci delphi - einspritzung uberprufen
OdoslaťOdoslané: 10 Nov 2014 21:25 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Máj 2011 10:03
Príspevky: 8
no pani tak som o volaco mudrejsi... absolvoval som diagnostiku (nejaka delphi) a zapisana bola vada :
DF026 - obvod vstrikovace-valec 1 - na minimalni mezi / trvale
nasledne sme overili prepady.. avsak ziadna tryska nevykazovala odchylku od ostatnych... mali sme cca decove nadobky,naplnili sme ich cca do polky pri roznych otackach(cca 15min),pribudalo nafty stale rovnako.. rozdiely letmym pohladom ziadne,ked sme ich polozili na rovinu,mozno milimetrik hore dole..
bolo mi povedane ze moze odchadzat elektricka cast vstrekovaca.. laicky povedane,ze ECU nedostala spätne elektricke udaje ake predpokladala..
co vy na to?

inak,prikladam aj skusenost jedneho pana:
Citácia:
měl jsem stejný problém jako ty jen u motoru 1,9 Dci 96 Kw. Trvalo to víc než dva roky než závadu našel jeden dost dobrý diagnostik v Praze.Do té doby jsem jen měnil různé díly a platil a platil.
Závada byla SŇÍMAČ TLAKU PALIVA v RAILU. Ukazoval menší tlak v railu, než auto potřebovalo.
Jenom nevím, jestli motor 1.5dci / 60kW / má stejné vstřikování jako ten můj


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Renault Megane 2005,1.5dci delphi - einspritzung uberprufen
OdoslaťOdoslané: 14 Nov 2014 12:59 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 06 Máj 2011 10:03
Príspevky: 8
zacal som studovat a patrat,cize blizsie info:
co sa tyka trvalych chybovych hlaseni: DF026 ; DF027 ; DF028 ; DF029 (pokial su aj ine,tak treba rozsirit okruh overenia aj systematickeho pohladu na mozne priciny)

1.) kontrola daneho konektoru,pinov vstrekovaca
2.) kontrola 48pinoveho hnedeho konektora v RJ
3.) kontrola spravnosti vlozenych C2l kodov vstrekovacov v RJ
4.) kontrola cidla klepania (akcelerometer) , ci je dohtiahnuty,ci sa on neopiera blizka vysokotlaka trubka vstrekovaca,kontrola jeho pinov a konektora
5.) po pripadnej vymene tohto cidla vymazanie adaptivnych hodnot vstrekovacov (RZ004)
6.) premeranie kabelaze:
-konektor cidla klepania vs. piny v konektore ECU - F1,G1, (je udavany aj pin K1-"tienenie akcelerometra" - nerozumiem co to je,cidlo ma len 2 piny,tie F1 a G1)
-konektor prveho vstrekovaca(v pripade DF026) vs. piny v konektore ECU - A4,B4


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 4 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©