Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Problem s Cliom 1.5 dci 48kw : Diskusia o všeličom

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 20 Apr 2024 03:23

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 1 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Problem s Cliom 1.5 dci 48kw
OdoslaťOdoslané: 06 Sep 2017 22:00 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 05 Sep 2017 21:31
Príspevky: 5
AUTO: Clio, Thalia
spam: Nie
Mám problem s Cliom.
Zo zaciatku mal motor po nastartovani nepravidelný a trhavý chod ale jazdilo. Potom ale začalo mať problemy pri studenom startovani. Bolo treba dlhsie tocit, pokial nastartovalo. Postupne to bolo horsie a horsie. Zacalo mat problemi uz aj pri starovani ked bol motor zohriaty na prevadzkovu teplotu. Nakoniec uz nastartovvalo za studena jedine so strieknutim spreja do sania. Stale to bolo coraz horsie a horsie a dnes uz potrebuje strieknut sprej aj pri teplych startoch. Spolocne s týmto problemom sa ukazal aj ten problem ze za jazdy pri zosliapnuti plynoveho pedalu na podlahu ked potrebuje auto zrychlit a motor zabrat sa rozsvietia vsetky kontrolky, zhavenie, cervany vykricnik, cervena stopka. Ako nahle sa motor rozbehne alebo sa uvolni plynovy pedal kontrolky zhasnu a auto ide normalne. Pri startovani ked nechce nastartovat diagnostika pise aktivnu chybu nasledovne: Regulator spolocneho tlaku P1088 MAX. limit.
Na aute je uz vymenene nove turbo, egr ventil funkčný vycistený, motor bol po GO, nove ložiska na kluke, nove piestne kružky, hlava po GO, nove tesneie, nove rozvody, vodna pumpa, kladky, remene. Auto chodilo dobre. Teraz otestovaný regulator tlaku paliva na cerpadle, vymontovany vycisteny odpor namerany okolo 7 ohmov, po pripojeni na 12V krasne zatvara, po odpojeni otvara. Vymenene vstreky z ineho auta na skušku, nakodovane, a bez zmeny.
Ja uz neviem, ma niekto napady?
Dakujem


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 1 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©