Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
RX4 2,0 102 Kw : Diskusia o všeličom

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 19 Apr 2024 19:06

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 6 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: RX4 2,0 102 Kw
OdoslaťOdoslané: 03 Aug 2015 21:26 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok používateľa

Založený: 07 Jan 2012 15:51
Príspevky: 11
AUTO: Scenic 4x4 2.0i 102kw
RX4 2,0 102 Kw-kto má takéto auto poradte -102Kw je asi 160 koní no to moje má silu asi ako škodovka (stará 105),rýchlosť dám cez 160
no ak stupím na dvojke na plyn pripadá mi ako Fiat 650.Po vybratí vzduchového filtru som našiel olej v priestore za filtrom.Zvuk motora je ako
diesel.Kilometrami som si neni istý (159000 na tachometri no auto je z Prahy môže ich byť 300 000 a možno viac)


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: RX4 2,0 102 Kw
OdoslaťOdoslané: 04 Aug 2015 20:31 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
To ti takto asi ťažko niekto poradí lebo príčin môže byť viacej. Ja by som skontroloval kompresné tlaky lebo ten olej, dieslový chod a lenivosť by zodpovedali zapečeným krúžkom. Dosť napovedia i sviečky vymontované po dlhšej jazde.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: RX4 2,0 102 Kw
OdoslaťOdoslané: 05 Aug 2015 09:12 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok používateľa

Založený: 07 Jan 2012 15:51
Príspevky: 11
AUTO: Scenic 4x4 2.0i 102kw
Vďaka za tip.Tlaky sú od spojky-9,5-6,3-9,4-10.Stačí ten jeden slabší valec takto ovplyvniť výkon?

_________________
Scenic 4x4 2,0i 102kw


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: RX4 2,0 102 Kw
OdoslaťOdoslané: 05 Aug 2015 23:12 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Ano stačí. Učili nás že medzi valcami nemá byť rozdiel väčší ako 10%.
Motor ide akoby na tri valce a prefuk do kľukovej skrine spôsobuje viacej oleja v saní. Zároveň sa horúce spaliny s netesného valca dostávajú do sania a zhoršujú zloženie zmesi pre ostatné valce. Snímač podtlaku je na sacom potrubí, posiela info o menšom podtlaku ako je v skutočnosti a, ak sa nemýlim, tak teplomer vstupného vzduchu je tiež až na sacom tak riadiaca jednotka si myslí že motor nasáva riedky teplý vzduch tak prispôsobí (zmenší) dávku paliva.

Neviem presne ako je riešený tento konkrétny motor ale takto sedia všetky symptómy.

Tie sviečky ako vyzerali?


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: RX4 2,0 102 Kw
OdoslaťOdoslané: 06 Aug 2015 17:14 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok používateľa

Založený: 07 Jan 2012 15:51
Príspevky: 11
AUTO: Scenic 4x4 2.0i 102kw
Sviečky boli v zlom stave určite mali min.10 rokov-ale pálili asi všetky.Tlaky podľa knižky Jak na to majú byť 11,5 takže motor je už asi vybehaný
no horšie je to na tom valci kde je 6,3.Či to je v pieste alebo ventiloch zistím až po demontáži hlavy?

_________________
Scenic 4x4 2,0i 102kw


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: RX4 2,0 102 Kw
OdoslaťOdoslané: 06 Aug 2015 21:47 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Divili by som sa keby bol problém v pieste a netesný ventil sa prejavuje zvukom ako keby tlieskal. Ja to vidím na zapečené krúžky a to sa dá preveriť iba po demontáži hlavy. V podstate musí ísť dole pri každej alternatíve.

Oni tie tlaky sú rôzne i podľa metódy merania a použitého kompresiomera, preto sa hlavne pozerá na rozdiel tlakov.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 6 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©