Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 483

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/bbcode.php on line 112

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/8/7/87915072-9b4b-439c-9622-7e54483d8870/renaultforum.sk/web/includes/functions_content.php on line 673
Nekonečný problém s vybíjaním autobatérie : Diskusia o všeličom

Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 18 Apr 2024 07:51

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 4 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Nekonečný problém s vybíjaním autobatérie
OdoslaťOdoslané: 17 Mar 2013 10:50 
Neprítomný
Prispievateľ
Prispievateľ

Založený: 03 Okt 2012 05:57
Príspevky: 74
spam: Nie
Zdravím. Už som zopárkrát písal na fórum, mám renault scenic 2003 a problém s vybíjaním autobatérie. Najprv som bol v neautorizovanom servise , tam mi povedali, že baterku vybíja riadiaca jednotka a že to nevedia spraviť. Potom som išiel do autorizovaného servisu renault vo zvolene, všetky kontakty poodpájali a pozapájali, nechali si auto tri dni a vrátili mi ho s tým, že auto je v poriadku, nie je tam žiadny nadmerný odber, ktorý by mohol baterku vybiť, že jediný výraznejší odber tam má nejaká poistková skrinka, ktorá by stála cca 330 euro, ale že mi neodporúčajú to meniť, lebo že to nie je taký odber, ktorý by mohol vybiť baterku. Pred troma dňami som však zase auto nenaštartoval. Keď som dal baterku na nabíjačku mala 11,6V. Nabil som baterku do plna, po nabití mala baterka 12,6 (12,5V). Rozhodol som sa že ju nechám na balkóne na zime a budem sledovať napätie. Chcem sa spýtať či je to normálne že cca po šiestich hodinách mala 12,4V a po dvoch dňoch 12,3V? Baterka má asi 7 mesiacov ( Varta Blue dynamic 60Ah).


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nekonečný problém s vybíjaním autobatérie
OdoslaťOdoslané: 21 Mar 2013 21:24 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 11 Aug 2009 21:23
Príspevky: 770
Bydlisko: Vrable
AUTO: mazda zatiaľ
No dáko som asi v lese, ale čo to má s voltami?
Lebo odber z baterky je v Ah.
čiže ak máš 50mA kľudový odber(central,radio, žiarovka...), čo je normálne, tak ti vyberie z baterky 36Ah za mesiac.
Alebo sa mýlim?? <oko>


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nekonečný problém s vybíjaním autobatérie
OdoslaťOdoslané: 22 Mar 2013 01:54 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
kocúr, to je v poriadku on popisuje problém ale v závere píše o meraní úbytku napätia na kontaktoch batérie.

Teraz k problému. Osobne to vidím na problém baterky. Tesne po nabíjaní má mať 13,0 - 13,2 V lebo plne nabitý článok má 2,2 V. Tak isto platí že 11,6 V je dostatočné napätie na naštartovanie.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Nekonečný problém s vybíjaním autobatérie
OdoslaťOdoslané: 23 Mar 2013 19:34 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 11 Aug 2009 21:23
Príspevky: 770
Bydlisko: Vrable
AUTO: mazda zatiaľ
pastorek napísal:
kocúr, to je v poriadku on popisuje problém ale v závere píše o meraní úbytku napätia na kontaktoch batérie.

Teraz k problému. Osobne to vidím na problém baterky. Tesne po nabíjaní má mať 13,0 - 13,2 V lebo plne nabitý článok má 2,2 V. Tak isto platí že 11,6 V je dostatočné napätie na naštartovanie.

Jaaj...
ok


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 4 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©