Renault fórum

Renault forum a Renault klub Slovensko
Práve je 08 Dec 2024 21:22

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Solárne elektrárne na dom
Lacné baterie do notebooku



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 4 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Palivovy filter renault clio
OdoslaťOdoslané: 10 Dec 2017 16:57 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 26 Máj 2017 12:25
Príspevky: 9
AUTO: Renault clio
spam: Nie
Menil som dnes palivac na svojom cliu 1/1,2benzin,40kw. A zarazilo ma ze stary filter bol zapojeny tak ,ze vystup (out) bol zapojeny na hadicku z nadrze a vstup (in ) do motora. Tak som tam dal tak aj ten novy. Ale logicky by to malo byt naopak,nie?sak vystup by mal ist do motora. A moja otazka
znie: co sa stane ak bude palivovy filter zapojeny naopak,?
A preco to tam mam naopak.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Palivovy filter renault clio
OdoslaťOdoslané: 10 Dec 2017 19:29 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
V podstate je to jedno ako je otočený, funguje v oboch smeroch.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Palivovy filter renault clio
OdoslaťOdoslané: 10 Dec 2017 19:35 
Neprítomný
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 26 Máj 2017 12:25
Príspevky: 9
AUTO: Renault clio
spam: Nie
No ak by to bolo jedno, tak by tam neboli na urcitych typoch sipky a oznacenie in out


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: Palivovy filter renault clio
OdoslaťOdoslané: 11 Dec 2017 00:11 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa

Založený: 23 Sep 2009 22:11
Príspevky: 3024
Bydlisko: kúsok od Trnavy
AUTO: Clio II 1,4 Extréme, automat
spam: Nie
Keď si pozrieš viacej filtrov pre tvoje auto tak na niektorých šipky budú a na niektorých nie. Často je orientácia filtra riešená odlišným priemerom pripojovacích rúrok.
Princíp filtra je že dnu sú dve komory oddelené filtračnou vložkou. Orientácia býva dôležitá v prípadoch kedy sa predpokladá veľké znečistenie paliva lebo vtedy je konštrukcia membrány riešená tak aby pri poklese tlaku (vypnutie čerpadla) nečistoty z filtra padli do priestoru mimo membránu. V strednej európe je kvalita a hlavne čistota paliva na dobrej úrovni čo je dôvodom prečo autá často ani nemajú výmenný filter paliva. Ak máš filter tak je to plus ale určite je značne predimenzovaný potrebám a preto je jedno ako je otočený.


Hore
 Profil Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mailovú správu  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 4 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron



partneri

©renaultforum, Powered by phpBB ©