Mám za sebou úžasný víkend. V sobotu v Přerove som mal svoj deň a bol som po 1. aj 2. jazde na 2. mieste vo FIA-CEZ a 1. v MČR, ale v rozhodujúcej 3. jazde, prišiel minútu pred mojim štartom 5 minútový lejak a nakoľko moji najväčší súperi štartovali až cca za 35 minút, trať im oschla a tak ma dali "dole" a skončil som na 3. mieste vo FIA-CEZ a aj MČR. Aj tak som veľmi spokojný s výsledkom, ale to 1. miesto by ma viac potešilo.
V nedeľu sa mi splnil detský sen. Zažil som aspoň čiastočne atmosféru jazdca Barum rally, nakoľko organizátori ďaľšieho preteku FIA-CEZ a MČR použili trať jej jednej rýchlostnej skúšky (RS Maják a býval som na nej ako divák) a všetkého, čo s tým súvisí (systém štartu, zabezpečenia trate, povolení u štátnych orgánov, množstvo divákov pri trati, šotoliny...potvrdilo sa mi pravidlo, že zákruta, kde je veľa divákov má nejakú záľudnosť, ...) Trať mi nádherne sadla, ale nakoľko celá viedla do kopca, skončil som v MČR až na 4. mieste (predomnou silno dymiace "sériové" VW Polo TDI a 2x Subaru STi). Vo FIA-CEZ som skončil 5. v SPC (pichla sa tam ešte rakúska Honda CRX). V nedeľu som si asi najlepšie v živote zajazdil na aute. Ruky sa mi triasli 5 minút po každej jazde, čo je znak, že som dal do jazdy všetko. Z videí, čo som mal možnosť vidieť, som prvú sériu kužeľov po štarte išiel jediný na plný plyn (maličké Twingo-ale chcelo to aj super sústredenie). Organizátorom sa podarilo spojiť nespojiteľné - slalom, rally a preteky do vrchu. To sa prejavilo na počte 114 prihlásených jazdcov a pretek dokončilo 95 (boli to aj majstrovstvá Rakúska a o to viac teší moje umiestnenie vo FIA-CEZ, kde som teraz priebežne tretí). Je to zatiaľ ťažko realizovateľné, ale vidím toto spojenie disciplín ako jedno z riešení záchrany motošportu v ťažkých časoch.
Prikladám videjko z 3. jazdy z RS Maják:
http://youtu.be/uhr5eePuxP4